Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä pleikkarissa on että kaikki mammat ovat sitä vastaan?

Vierailija
02.07.2019 |

Jos mies välillä pelaa niin mikä ihmeen ongelma se on, eikö aikuinen mies saisi tehdä mitään muuta kun rassata autoa tai remontoida tms. 'miesten' harrastuksia aina vaan? Naiset voisivat hieman avartaa näkemyksiään ja vaikka kokeilla itse että ei se pelaaminen niin kamalaa ole.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät? Pleikkari on ihan kiva, mutta aikasyöppö. Meillä se on lapsen lelu ja jos lapsi pelaa, aikuinen antaa aikarajan.

Vierailija
2/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Kyllä minun mies saa ihan vapaasti pelata, jos haluaa. Ymmärrän siinä vaiheessa ärsytyksen, jos ukko ei muuta tee, kun istuu päivän pleikkarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on todella kivaa, mutta syö helposti kaiken ajan. Jos ihminen pystyy hoitamaan velvollisuutensa ja mahdollisen parisuhteensa, niin en näe pelaamisessa mitään ongelmaa.

N26

Vierailija
4/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostunut veivaamaan Pleikkarin joystickiä enemmän kuin omaansa.

Vierailija
5/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa. Tykkään välillä katsoa kun mies pelaa. Lisäksi nyt tietenkin pelaamme yhdessä CTR:ää, kun se pitkän odotuksen jälkeen julkaistiin. Mieheni pelaa ehkä tunnin kaksi päivässä, ellei siis ole mitään muuta ohjelmassa.

Ymmärrän hyvin ärsytyksen, jos puoliso ei muuta teekään kuin hakkaa pleikkaria tunnista ja päivästä toiseen. Sellaista en jaksaisi itsekään, kohtuus kaikessa.

Vierailija
6/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo ongelmaa, nehän on kivoja. Itelläkin on.. tosin PS2, vois ehkä päivittää jossain vaiheessa. Harmi ettei uusissa toimi vanhat pelit..

Vierailija
7/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies pelaa pleikkaria niin tottakai häiritsee lapsellisuus kun innnostukset pitäisi jo löytyä aikuisen miehen malliin kuten rakentaminen ja remontointi ja rassaaminen.

Vierailija
8/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on yksinkertainen miksi pleikka haittaa naisia. Miehellä on kivaa sen kanssa.

Vierailija
9/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikan pelaaminen on kuin pettämistä: mies pitää hauskaa jonkin muun kuin naisen kanssa, jokin muu vie hänen aikansa ja mielenkiintonsa.

Vierailija
10/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin lapsiperhearjessa pelaamiseen tai muihinkaan harrastuksiin ei ole aikaa muulloin kuin arki-iltaisin lasten nukkuessa (klo 21.00 ja siitä eteenpäin) tai sitten viikonloppuisin lasten päikkäriaikaan (noin 12.00-14.00, jos on hyvä tuuri niin 15.00 asti...).

Nuo vapaa-ajat saa tehdä ihan mitä huvittaa, mies usein pelaileekin pleikalla tai tietokoneella, minä neulon tai teen muita käsitöitä.

Ennen lapsia pelailtiin toki enemmän, minäkin seurasin useampaa peliä vierest kun mies pelasi, eli ns. pelasimme yhdessä, koska minäkin halusin seurata miten pelin juoni etenee (esim Skyrim, Witcher, Fallout, jne). Nykyään aikaa on vähemmän niin en ole enää seuraillut miehen pelejä, vaan keskityn omiin harrastuksiini kun niihin on niin vähän aikaa. Nuorempana pelailin kyllä sekä pleikalla että tietokoneella itsekin, esim teininä vaikka Heroes of might and magiciä, tai nyt aikuisempana Civilisationia, mut ne pelaamiset jäi viimeisetkin pois lasten tultua, kun noi käsityöt on itselleni tärkeämpi harrastus ja niille on vain PAKKO löytää aikaa tai mulla hajoo pää.

Ehkä ne on ne vaimot jotka nalkuttaa pelaamisesta, joiden miehet pelaa silloinkin kun pitäis tehdä kotitöitä tai hoitaa niitä lapsia? Uskon että se on se ongelma mikä naisia pelikoneissa häiritsee!

Meillä ei tuota ongelmaa ole, kummallakaan ei ole aikaa harrastuksiin muulloin kun lapset nukkuu, joten sen ajan mieskin saa käyttää niinkuin haluaa, ja samoin minä.

Vierailija
11/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaMikä siinä pleikkarissa on että <strong>kaikki mammat ovat sitä vastaan</strong>? Jos <strong>mies</strong> välillä pelaa niin mikä ihmeen ongelma se on, eikö aikuinen <strong>mies</strong> saisi tehdä mitään muuta kun rassata autoa tai remontoida tms. 'miesten' harrastuksia aina vaan? Naiset voisivat hieman avartaa näkemyksiään ja vaikka kokeilla itse että ei se pelaaminen niin kamalaa ole.[/quote kirjoitti:

Meillä se olen minä, joka pelaa pleikalla ja olen 39-vuotias nainen. Ai niin, mutta mä en olekaan mamma, siksikö en ole sitä vastaan... Aloittajalle vaan tiedoksi, että lopettaa tuon paskanjauhamisen ja yleistämisen.

Vierailija
13/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pleikkarissa on että kaikki mammat ovat sitä vastaan? Jos mies välillä pelaa niin mikä ihmeen ongelma se on, eikö aikuinen mies saisi tehdä mitään muuta kun rassata autoa tai remontoida tms. 'miesten' harrastuksia aina vaan? Naiset voisivat hieman avartaa näkemyksiään ja vaikka kokeilla itse että ei se pelaaminen niin kamalaa ole.

Meillä se olen minä, joka pelaa pleikalla ja olen 39-vuotias nainen. Ai niin, mutta mä en olekaan mamma, siksikö en ole sitä vastaan... Aloittajalle vaan tiedoksi, että lopettaa tuon paskanjauhamisen ja yleistämisen.

Vierailija
14/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et avarra näkemyksiäsi ja ala rassata sitä autoa? Et tiedä miten kivaa se on.

Ai niin, mutta sinähän tietenkin olet nainen kuten kaikki miesten oikeuksien puolustajat palstalla.

Vierailija
15/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et avarra näkemyksiäsi ja ala rassata sitä autoa? Et tiedä miten kivaa se on.

Ai niin, mutta sinähän tietenkin olet nainen kuten kaikki miesten oikeuksien puolustajat palstalla.

Ei autojen rassaaminen ole naisiltakaan kielletty, ei siinä munia tarvitse.

Vierailija
16/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on yksinkertainen miksi pleikka haittaa naisia. Miehellä on kivaa sen kanssa.

Kyllä tosiaan haluaisin että minun kanssani olisi yhtä kivaa. En vain pärjää kiinnostavuudessa 80% ajasta. Tavallaan kyllä ymmärrän kun itsekin olen introvertti. Ihmiset ovat haastavia, koneet helppoja. Siksi en valitakaan, vaikka joskus on aika paha mieli.

Vierailija
17/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei autojen rassaaminen ole naisiltakaan kielletty, ei siinä munia tarvitse.

Väitinkö niin?

Vierailija
18/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua myöskään sitä autonrassaajaa tai remonttireiskaa. Haluan kumppanin, jolla on älyllisiä ja luovia harrastuksia. Minulla ei olisi mitään yhteistä jonkun pleikkaripelaajan kanssa.

Vierailija
19/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset roikkuu itse aamusta iltaan mammapalstalla, notkuu somessa ja katsoo temppareita ja bacheloria.

Yhdenkään miehen ei pitäisi sekaantua näihin laumasieluisiin naisiin. 

Vierailija
20/37 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua myöskään sitä autonrassaajaa tai remonttireiskaa. Haluan kumppanin, jolla on älyllisiä ja luovia harrastuksia. Minulla ei olisi mitään yhteistä jonkun pleikkaripelaajan kanssa.

Sinulla on varaa vaatia mieheltä enemmän kuin itseltäsi, joka vietät aikaasi netin pahimmassa lietekaivossa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan