Tietäjällä on vapaapäivä ja hän vastaa joutessaan kysymyksiinne
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin elämäni rakkauden. Miksi? Saanko häntä takaisin?
En jaksa uskoa enää että kohdalleni tulee uutta rakkautta.
Pystynkö olemaan lopun ikää rakastumatta ja suojelemaan siten itseäni? Miten?Hän ei ollut sinun omasi, oli vain sinun vuorosi. Pystyt, uskottelemalla itsellesi tarpeeksi lujasti, mutta se on valhe. Valheessa ei kannata elää.
Löydänkö sitten koskaan aitoa, molemminpuolista rakkautta? Nyt tuntuu, ettei niin voi koskaan olla. Että kaipaan vain tuota menetettyä ihmistä. Järki sanoo, että unohdan ja täytyy unohtaa ja päästä yli. En pysty uskomaan enää rakkauteen enkö onneen.
En edes ole teini vaan keski-ikäinen. :(
Tuleeko elämässäni tapahtumaan mitään jännää? Saanko opiskelupaikkaa ja uusia ystäviä? Entä parisuhteeni laita, perhe olisi unelma, saammeko lapsia?
Sinä et tiedä mitään, olet huijari ja riivaajien valtaama ihmisparka
Vierailija kirjoitti:
1. Pääsenkö aikanani opiskelemaan haluamaani alaa?
2. Mitä mieltä hän on minusta?
3. Kuinka monta lasta saan, ja minä vuosina he syntyvät?
Tulet yllättymään itsekin mihin opiskelut sinut vievät. Hän ei ole muodostanut mielipidettä sinusta, pystyt vaikuttamaan huomattavan paljon. Lapsesi ovat vielä suunnitteluvaiheessa joten tarkkaa lukumäärää ja aikataulua ei ole ilmoitettu tietäjillekään.
Vierailija kirjoitti:
Miten terveyteni?
Siinähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystynkö olemaan lopun ikää rakastumatta ja suojelemaan siten itseäni? Miten?Hän ei ollut sinun omasi, oli vain sinun vuorosi. Pystyt, uskottelemalla itsellesi tarpeeksi lujasti, mutta se on valhe. Valheessa ei kannata elää.
Löydänkö sitten koskaan aitoa, molemminpuolista rakkautta? Nyt tuntuu, ettei niin voi koskaan olla. Että kaipaan vain tuota menetettyä ihmistä. Järki sanoo, että unohdan ja täytyy unohtaa ja päästä yli. En pysty uskomaan enää rakkauteen enkö onneen.
En edes ole teini vaan keski-ikäinen. :(
"Aitoa, molemminpuolista rakkautta" sellaisena kuin unelmoijat siitä haaveilevat ei ole olemassakaan. Rakkaus on villiä ja oikukasta, hallitsematonta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jatko?
Jatko on aina heikompi liitoskohdasta kuin kokonaiset kappaleet. Jos se kestää, kestää muukin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko elämässäni tapahtumaan mitään jännää? Saanko opiskelupaikkaa ja uusia ystäviä? Entä parisuhteeni laita, perhe olisi unelma, saammeko lapsia?
Jännitys itsessään ei ole tavoittelun arvoinen asia. Opiskelupaikan tulet saamaan, ja joitakin ystäviä. Parisuhteesi ennuste on huono ja vika on sinussa - jos kehityt ihmisenä ja opit olemaan hyvä kumppani voi perheunelmasi toteutua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään, olet huijari ja riivaajien valtaama ihmisparka
Kyllä minä jotain tiedän. Ainakin sen etten ole riivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitys itsessään ei ole tavoittelun arvoinen asia. Opiskelupaikan tulet saamaan, ja joitakin ystäviä. Parisuhteesi ennuste on huono ja vika on sinussa - jos kehityt ihmisenä ja opit olemaan hyvä kumppani voi perheunelmasi toteutua.
Vielä kysyisin, miten kumppanini näkee parisuhteemme? Olen yrittänyt vuosien ajan kysellä kaikkea häneltä, mutta hän ei päästä lähelleen :(
Entäs meidän parisuhde ja saanko töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen töissä huomenna?
Suoritat työtehtäviäsi ja pidät tavanomaiset tauot, joka ei välttämättä tarkoita lakisääteistä määrää.
Pitäisihän tietäjän tietää, mitä ne mun työtehtävät on 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kysyisin, miten kumppanini näkee parisuhteemme? Olen yrittänyt vuosien ajan kysellä kaikkea häneltä, mutta hän ei päästä lähelleen :(
Hän on enimmäkseen tyytyväinen eikä vaadi sinulta enempää kuin nyt saa. Hän arvostaa seuraasi ja keskusteluitanne vaikka ei haluaisikaan avautua syvemmin.
Olen epäillyt miestäni asiattomasta toiminnasta pitkään. Onko epäilyni turha?
Vierailija kirjoitti:
Entäs meidän parisuhde ja saanko töitä?
Parisuhteessasi on paljon tekemätöntä työtä, keskity siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen töissä huomenna?
Suoritat työtehtäviäsi ja pidät tavanomaiset tauot, joka ei välttämättä tarkoita lakisääteistä määrää.
Pitäisihän tietäjän tietää, mitä ne mun työtehtävät on 🤔
Tiedänhän minä mutta olet niin noloissa hommissa etten välitä täällä kaikille kertoa. Omaksi parhaaksesi toimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ole teini vaan keski-ikäinen. :("Aitoa, molemminpuolista rakkautta" sellaisena kuin unelmoijat siitä haaveilevat ei ole olemassakaan. Rakkaus on villiä ja oikukasta, hallitsematonta.
Viimeinen kysymykseni olisi ollutkin, onko aitoa rakkautta edes olemassa.
Kysyn sitten lopuksi, koenko koskaan enää molemminpuolista rakkautta, olipa se sitten miten villiä ja oikukasta tahansa?
1. Pääsenkö aikanani opiskelemaan haluamaani alaa?
2. Mitä mieltä hän on minusta?
3. Kuinka monta lasta saan, ja minä vuosina he syntyvät?