Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinistä tuli nirso kaverien takia

Vierailija
02.07.2019 |

Teini-ikäinen tyttäreni söi aina hyvin ja kaikkea - sitä mitä tarjolla oli. Kunnes vaihdoimme keväällä paikkakuntaa ja hän sai uuden kaveriporukan. Nyt ei kelpaa perus kotiruuat ja liha ällöttää (syö silti jos sitä on jossain mistä sattuu tykkäämään) ja olen kuulemma tehnyt hänestä läskin kun taas kaikki muut ovat kauniita ja välittävät eläimistä. Kaksinaismoralismi ärsyttää mutta eniten pelkään läskipuhetta kun hän on ihan normaali, hoikka ja kaunis! En ole taipunut muuttamaan ruokia mutta olen alkanut käyttää enemmän kasviproteiineja (quorn, härkis jne.) ja yrittänyt painottaa sitä että hän on ihana sellaisena kuin on. Voiko kukaan samaistua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ikään.

Vierailija
2/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quornhan on punahomeesta tehtyä sieniproteiinia. Hyi helvata.

Teineillä nyt on aina vaikeaa. Sitä vaikeampaa, mitä pölömpi sosiaalinen verkosto lapsella on.

Itse en lähtisi perheeni tapoja muuttamaan uuden kaveripiirin takia, vaikka ryhmäpaine lieneekin muuton ja uusien kavereiden takia valtava.

Omia arvojaan teini voi toteuttaa mahdollisuuksien mukaan lapsuudenkodissaan ja enemmän kunhan itsenäistyy omaan kotiinsa aikanaan. Vanhemmilla on ihan oikeus valita omat elämänarvonsa ja moraalikoodinsa. Ei ennenkään ole hypitty teinien pillin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta teiniä, että kasvisruoka on prosessoidumpaa kuin ns. peruskotiruoka. Ei se härkis itsekseen ryhdy jauhelihaa muistuttamaan. Eläinten oikeuden koskevat myös hyttysiä, joten niitäkään ei enää torjuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän