Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytkö seurustelun alussa montako kumppania on

Vierailija
02.07.2019 |

Ollut

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salattavaa teillä noissa "takavuosien panoissa" sitten on?

En halua puolisoa joka pystyy esim. panemaan tuntematonta risteilyllä. Ihan selvä että nämä puhutaan läpi. Ei mua tietenkään haittaa jos muilla takavuosien panoja on ja eivät niistä puolisoilleen puhu. Ihan sama.

Vierailija
22/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä salattavaa teillä noissa "takavuosien panoissa" sitten on?

En halua puolisoa joka pystyy esim. panemaan tuntematonta risteilyllä. Ihan selvä että nämä puhutaan läpi. Ei mua tietenkään haittaa jos muilla takavuosien panoja on ja eivät niistä puolisoilleen puhu. Ihan sama.

Ei ole kyse siitä, että olisi salattavaa, mutta en ihan oikeasti edes itse muistele jotain 30-40 vuoden takaisia suhdevirityksiä saati seksijuttuja. Enkä edes 20 vuoden takaisia. Reilun 10 vuoden takaisesta seurustelusta olen maininnut sen verran, että edellinen suhteeni päättyi 7 vuotta ennen kuin nykyisen puolisoni tapasin. Ei hän ole koskaan kysellyt sen enempää, joten miksi olisin avautunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ihan tavallisille naisillekin kun voi kertyä iso numero melkein huomaamattaan, ja en varmasti pääsisi sen asian yli.

Vierailija
24/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miten suhtautuisin jos mahdollisella tulevalla kumppanilla olisi ollut paljon partnereita.

Jos niitä on paljon, niin minua huolestuttaisi terveysasiat, onko HPV:tä ja muita viruksia... 

Itsellä historiassa 90-luvulta 2 kokematonta ja 1 kokenut, mutta se ei-neitsytkin oli siihen aikaan 17 vuotias, joten tuskin hänellä mistään kymmenistä kumppaneista oli kyse.

Viimeisin eli neljäs kumppani oli ollut siihen mennessä, kun aloimme seurustelemaan kolmen kanssa.

20:n vuoden suhde loppui pettämiseen, joten ainakin vielä yhdelle olen välillisesti altistunut.  :(

Tuo pettämisasia on ikävä paitsi henkisesti (luottamuksen menetys ja valehtelu), niin myös fyysisesti.

Vastenmielistä ajatella, että minulle vieraan ihmisen bakteeri- ja viruskanta elää nyt ikuisesti (?) minun limakalvoillani, eikä minun ole annettu päättää siitä haluanko sitä vaiko en. 

Vierailija
25/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Elän mieluummin nykyhetkeä, mennyt on mennyttä eikä vaikuta mitenkään. Kunhan ei tauteja ole...

Vierailija
26/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako tietää edes jos luku on nolla?

Olisi paras mahdollinen vastaus.

Vierailija
27/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takavuosien panoissa ole sinänsä salattavaa, mutta kuka niitä muistaa ja luettelee. Sitä paitsi aikuisiällä ymmärtää jo senkin, ettei kaikkea tarvitse tilittää edes sille uudelle rakkaudelle. Parempi elää nykyhetkeä kuin 00-lukua.

Vierailija
28/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet ja kestot on kiva tietää. Mutta en naiselta halua tietää panojen määrää. Tulisi vaan paha mieli itselle.

Yhyy, byääähhh

Vierailija
29/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä kysyisin, itselläni ei ole hpv virusta enkä sitä myöskään halua ja mitä suurempi seksikumppania määrä niin sen tödennäköisemmin sen itsekin saa..

Vierailija
30/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, jos on jo 50-vuotispäivä takanapäin.

Vierailija
31/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, että uskoin miestä aluksi kunnollisesksi, kun oltiin tavatessa 30 vuotiaita, ja hän sanoi olleensa edellisessä suhteessa 15 vuotta. Ei tullut mieleen, että oli pettänyt naistaan kokoajan. Ajan kanssa alkoi kehua, kuinka kävi lähes joka viikonloppu yksin baarissa, ja juoksi koko illan panemassa kaikkea mikä liikkui. Tartutti sit muhun kaikenlaista tautia, ja Aids testeissäkin kävin...

Vierailija
32/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta moinen. Olennaisempaa on tietää pitkistä parisuhteista ja niiden päättymiseen johtaneista syistä.

Vierailija
33/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olin täysin kokematon kolmekymppinen kun aloitin nykyisen suhteeni. Eli siis kyllä siinä tiettyä varovaisuutta oli ja halusin tietää olinko vain yksi tyttöystävä sadan muun jatkoksi ja kuinka suuri näkemys/kokemusero meillä oli. Ehkä paljon seurustelusuhteita/panoja kokenut ei osaa ajatella tätä asiaa  kokemattoman kannalta, siinä on kuitenkin jotain ainutlaatuista itselle kun seurusteluun on ensi kertaa mahdollisuus. Mielestäni on väärin että pidetään jotenkin tuomittavana asiana että haluaa tietää _jotain_ toisen historiasta.

Vierailija
34/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ihan tavallisille naisillekin kun voi kertyä iso numero melkein huomaamattaan, ja en varmasti pääsisi sen asian yli.

Et pääsisi minkä yli? Sen että nainen ei olekaan maagisesti ponnahtanut maailmaan ainoastaan sinua varten, vaan hänellä voi olla aiempiakin kumppaneita?

Vierailija
35/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä nolla tuhoaa mahdollisuudet suhteeseen,kannattaa valehdella.

Vierailija
36/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nyt ole pitkälti ikään liittyvä kysymys? 15-vuotiaana, 25-vuotiaana ja 55-vuotiaana on ihan eri tilanteet. Varmaan 15-vuotiaana tuollaisista puhutaan. Jopa 25-vuotiaana saattaa kiinnostaa. Mutta kuka ihan oikeasti 55-vuotiaana alkaa muistella viimeisten 40 vuoden seurustelu- ja seksihistoriaa?

Vierailija
37/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä nolla tuhoaa mahdollisuudet suhteeseen,kannattaa valehdella.

Joo, tuo on hyvä vaihtoehto. Pitää vain muistaa opettaa myös sukulaisille, ystäville ja muille lähipiirin ihmisille se sama stoori niistä entisistä suhteista. Ja manipuloida muutama valokuva someen ja keksiä uskottavia muistoja siitä, mitä eksän kanssa tehtiin. Helppoa kuin heinänteko!

Vierailija
38/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä nyt ole pitkälti ikään liittyvä kysymys? 15-vuotiaana, 25-vuotiaana ja 55-vuotiaana on ihan eri tilanteet. Varmaan 15-vuotiaana tuollaisista puhutaan. Jopa 25-vuotiaana saattaa kiinnostaa. Mutta kuka ihan oikeasti 55-vuotiaana alkaa muistella viimeisten 40 vuoden seurustelu- ja seksihistoriaa?

Ei tämä ole pelkästään tai edes ensisijaisesti ikäkysymys vaan ihmistyyppikysymys. Kun on niitäkin, joille ei koko elinikänä kerry niin paljon ja niin yhdentekeviä partnereita, että niiden muistaminen 40 vuoden päästä olisi jotenkin vaikeaa. Jos vastaus on kaksi, joista toisen kanssa asuin yhdessä ja toisen kanssa olin naimisissa, niin ei siinä kovin kummoisia muisteloita tarvita. Ja nämä ihmiset haluavat usein kaltaisensa kumppanin. Ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
39/39 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse mitenkään tivata ja kuulustella, mutta mielestäni on luonnollista käydä läpi historiaa ja omia toiveita/odotuksia. 

Itse olen todella kokematon ja lähinnä hävettää tässä iässä (30+) kertoa siitä, koska jotkut olettavat kokemattoman olevan joku kummajainen ja hylkiö. Pelkään sen olevan este kokeneemmille. Itseni hävettää olla kokematon. Mieluummin silti kertoisin siitä luotettavalle henkilölle, että hän osaa suhtautua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän