Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko naisten jalkapallon mm-kisoja oikeasti kukaan?

Vierailija
02.07.2019 |

Paitsi tietysti lesbot, jotka kiimailevat törmäilevien ökylesbojen haarovälien "killuttimia"?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoo, urheiluna. Märät runkkufantasiasi eivät taida olla erityisen yleisiä. Otteluita katsoo yli 650 000 katsojaa.

Vierailija
2/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylipäätään katso jalkapalloa, mutta olin tilanteissa joissa jalkapalloa oli katsottavissa ja siinä katsoessani totesin, että naisten jalkapallo on n. 100x viihdyttävämpää (mutta silti äärimmäisen tylsää, kuten jalkapallo aina) kuin miesten jalkapallo.

Miesten jalkapallon mm-kisoja ei pystynyt varttia katsomaan nukahtamatta, naisten jalkapallossa sentään vähän yritettiin edes liikkua kentällä.

Noh, äärimmäisen tylsää joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoo. Senpä takia näiden naisjalkapalloilijoiden täytyisi saada samaa palkkaa kuin esim. Neymar tai Messi. 

Vierailija
4/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku muka miesten kisoja? Lähetetäänkö niitä edes suomessa?

Vierailija
5/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan jopa 800000 katsonut jotain niistä otteluista.

Vierailija
6/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun futista paljon (=liikaa) katsova mies totesi naisten mm-kisoista, että jos hän haluaisi katsoa pskaa futista, hän voi mennä paikallisten 3- tai 4 -divarin joukkueiden peliä katsomaan.

Vierailija
7/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta katsoo! Hyvät kisat olleet ja mimmit keskittyy pelaamaan eikä kitisemään, toisin kuin liian monet miehet.

Vierailija
8/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki telkkarissa katsojaluvut olleet hyviä ja kukapa ei haluaisi katsoa sporttisia naisia kirmaamassa pallon perässä 👍 Ruotsillakin lähes kaikki pitkiä, hoikkia blondeja joilla timmi peppu 🤗

Vierailija
9/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso, ne on ihan sinun kiusaksi tämän hetken suurin ja seuratuin urheilutapahtuma.

Vierailija
10/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se trans"naisella" taas koville.

Eikö päästetty mukaan. 

Vinkki: Et ole nainen.

Vierailija
11/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se koville että naiset pelaa futista. 

Oletko se nainen joka luulee itseään mieheksi, kun pelasi pienenä futista, ja nyt huomaatkin että silvoit itseltäs ihan suotta alapään. 

Vierailija
12/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään katso, muuta kuin miljoonat ihmiset vaan.

Itse odotin kisoja vuoden, harmittaa ettei Suomi yltänyt mukaan.

Mutta ei haittaa, katson silti joka pelin.

Vierailija
13/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jalkapalloa voi katsoa. Liian nukuttava laji. Golfissa tapahtuu kentällä enemmän kun jalitsussa

Vierailija
14/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ylipäätään katso jalkapalloa, mutta olin tilanteissa joissa jalkapalloa oli katsottavissa ja siinä katsoessani totesin, että naisten jalkapallo on n. 100x viihdyttävämpää (mutta silti äärimmäisen tylsää, kuten jalkapallo aina) kuin miesten jalkapallo.

Miesten jalkapallon mm-kisoja ei pystynyt varttia katsomaan nukahtamatta, naisten jalkapallossa sentään vähän yritettiin edes liikkua kentällä.

Noh, äärimmäisen tylsää joka tapauksessa.

Lol 😂

Naiset juoksevat kuin lapset pallon perässä.

Vierailija
15/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen potkupallo on säälittävää katsottavaa. Naisten MM-jalkapallo ja naisten MM- lätkä, siitä ei enää urheilukatselu parane.

Todella mukavaa seurattavaa.

Vierailija
16/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katsovat, harmi vaan että osa otteluista tulee niin myöhään. Miksiköhän jalkapallopelit alkavat yleensäkin vasta ilta-yhdeksältä? Paikalle tuleva yleisö on kotona vasta puolenyön jälkeen vaikka asuisi samassa kaupungissa.

Vierailija
17/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisten jalkapalloa katsoo lesbot, niin samalla logiikalla miesten jalkapalloa katselee homot. miesten jalkapallossa pallon perässä juoksee nuoria kovakuntoisia komeita miehiä, joten on ymmärrettävää että homot katsoo otteluita elimet kovina.

Vierailija
18/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että loppuottelussa nähdään Ruotsin ihanat naiset ja USA.

Vierailija
19/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä varmaan joku katsoo. Joku katsoo myös oopperaa ja käy pesäpallopeleissä. Olen kuullut, että jotkut katselevat telkkarista jopa kotimaisia elokuvia, vaikka en ole ikinä livenä törmännyt yhteenkään ihmiseen, joka olisi tunnustanut jaksaneensa suomalaista elokuvaa loppuun asti.

Itse tykkään miesten jalkapallosta, mutta vain koska monet jalkapalloilijat ovat aika hyvännäköisiä. Peli sinänsä on älytöntä ja koko ruljanssi totaalista resurssien hukkaa, mutta kun keskimääräinen ÄO on 100, mitä voimme ihmisten mielihaluilta odottaa?

Vierailija
20/49 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa monen lajin  liveseuraaminen perustuu siihen että katsomoon tai lähelle saa olutuopin juotavaksi.

Ymmärrän sen täysin ja se olisikin ainoa syy miksi menisin katsomaan jalkapalloa tai pesäpalloa.

Ei vaan nappaa.