Hyi helv! Valokuvat juhlista, en enää ikinä astu jalallanikaan ulos
Aivan karseaa, tuonko näköisenä olin juhlissa. Hiukset näyttää räjähtäneiltä, aivan kuin olisin tullut kuntoilemasta, naama todella väsynyt ja kulahtanut, väritön. Näytän Ozzy Osbournelta naisena näin kolmikymppisenä. Ja tietysti kuvat kaikkien nähtävillä Facebookissa.
Peilistä kun itseäni katsoin siellä näytin siistiltä ja hyvältä. Onneksi olen lomalla niin ei tarvitse ulos astua.
Miksi!! Ei voi olla siunattu kauniilla valokuvauksellisilla kasvoilla!! 😫
Piristäkää jotenkin. Vaikka omilla kokemuksilla tai tsemppaavilla sanoilla että kuvat valehtelee.
Kommentit (26)
Tiedän tunteen. Olen itse mukana muutamankin harrastusryhmän toiminnassa. Kun meillä on jotain toimintaa, niin usein sieltä otetaan valokuvia ryhmien fb-sivuille, nettisivuille jne. Minua ihan raivostuttaa, miten ne sivujen ylläpitäjät julkaisee jotain ihan järkyttävän huonoja kuvia ihmisistä. En tarkoita edes sellaisia, joissa joku muuten hoikka näyttää vähän paksulta, vaan sellaisia joissa jonkun naama näyttää tyyliin tältä https://www.bestfunnies.com/wp-content/uploads/2012/11/Ugly-Face-Man-2… ja ihan siis vain siksi, että kuva on otettu just jonkun sekunnin murto-osan aikana, kun ihmisellä on hetkellisesti ollut outo ilme (mitä ei huomaisi muuten kuin kuvassa). Tai kun vaikka joku just pyllistää etsiessään jotain tavaraa jostain ja päätyy kuvaan (jossa se persus oikein korostuu, tietenkin), niin joku neropatti julkaisee tällaisen kuvan. Välillä olen ollut oikeasti tosi raivona kuvista, joita minusta on julkaistu, mutta en kehtaa pyytää poistamaankaan niitä, kun tuntuu että sitten kaikki ainakin kiinnittävät siihen huomiota.
Niin no, sellaiselta sinä näytät muiden silmissä. Hyväksy totuus. Muiden mielestä kuvat kertovat sinusta juuri sellaisena kuin oikeasti olet - ja silti he haluavat olla sinun ystäviäsi ja läheisiäsi.
Ozzy näyttää tyylikkältä vaikka olisi nainen, so no worries.
Sama homma täällä, näytän valokuvissa(ja toki muutenkin) jotenkin härskiltä ja huolittelemattomalta ja mä olen sentään vasta 20-vuotias tytönhupakko. Sen sijaan että märehtisin alhaista viehätysvoimaani, yritän keskittyä elämässä muihin asioihin. Olen myös opetellut suhtautumaan karuun ulkomuotooni lempeän humoristisesti, ei se ulkonäkö nyt oikeasti ole niin justiinsa ainakaan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeasti myös kuvakulma, kuvaaja, valaistus ja kameran laatu vaikuttavat. Olen hoikempi kuin juhissa myös ollut ystäväni, mutta kolmannen osapuolen ottamassa kuvassa olin etualalla, jotenkin kuvakulma vielä paisutti kalansilmänä, joten kuvassa olin kolme kertaa tämän ystäväni levyinen. Käsivarret yhtä paksut kuin hänen vartalonsa. Ihan hirveä kuva. Ja tämä kolmas osapuoli julkaisi sen vielä facebookissa. Huh
Tämä on jännä, ja tuttu, ilmiö. En ole kaveripiirin paksuin, mutta ilmeisesti vaalean ihonvärin ansiosta näytä aina huomattavasti lihavammalta kuin muut. Olen kuvissa sellainen hohtava pullukka. Ongelmaa korostaa se että koska olen lyhyt, minut survotaan usein eturiviin. Ja en osaa poseerata eli tönötän rintamasuunta kameraan päin vaikka pitäisi osata kääntyä vähän vinoon.
Yhdessäkin tuoreessa kuvassa olen kauttaaltaan leveämpi kuin kaverin 185cm/95-100kg miesystävä, vaikka olen 162cm ja 55kg. Siis naama, hartiat, vyötärö/maha, reidet, käsivarret..en ymmärrä!
Vaalea (kalpea) iho aiheuttaa myös sen, että naamani näyttää kuvissa pallolta, josta erottuu 2 pientä tihrusilmää ja suu mustina pisteinä ja viivana. Kummitytön ristiäisiin muutama vuosi sitten olin hölvännyt pirusti tumminta mahdollista itseruskettavaa. Silloin näytin normaalilta ja kuvissa erottui huulet, kulmakarvat, leukalinja jne vaikka kontrastia tummemman ihon vuoksi vähemmän. Tarttis vissiin taas kaivaa rusketusvaahto esiin!
Vai että ihan KAKSI pientä tihrusilmää 😂 Ihmisillähän on yleensä ihan muu määrä silmiä! Kuolen näille vastauksille.
Odotas kun pääset neljänkympin paremmalle puolelle.... pidot sen kuin paranevat ;o). Sitä löysän lihan, helttojen ja ryppyjen määrää........
En tykkää myöskään tuosta ylipäätään, että esim. Facebookissa julkaistaan kenenkään kuvia kysymättä. Tästä pitäisi ilmoittaa jo kuvatessa, että jotka eivät halua someen, voivat jäädä kuvista pois.