Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettikaupan vaatteiden palautus, jos lappu irti?

Vierailija
01.07.2019 |

Ostin eräästä suuresta nettikaupasta puseron ja kun kokeilin sitä, huomasin että koko joka tavallisesti aina mahtuu minulle, olikin nyt liian pieni. Ajattelin palauttaa tuotteen, kun oli kuitenkin melko hintava. No, kokeillessa laput kuitenkin irtosivat harmikseni puserosta. En ymmärrä miten onnistuinkin ne irrottamaan!

Nyt haluaisin tietää kokemuksia tuotteen palautuksesta ilman lappuja. Saanko rahoja ollenkaan takaisin? Onko joku palauttanut joskus nettikaupasta tilaaman tuotteen ilman lappuja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tilannut tuotetta, niin kai sen voi palauttaa?

Otan aina ruutukaappauksen tilauksestani, jos mukaan olisi eksynyt jotain muuta niin asiaa edes alkaisi selvittää (ellei sitten ko. tuote olisi mystisesti päätynyt myös "laskulle", maksan aina luottokortilla tilaukset)

Vaatteesta yleensä huomaa muutenkin onko sitä käytetty vai ei.

Uskoisin myös että kaupoilla on omat mustat listat asikkaista jotka ovat "huijareita", jos tilaa 100 tuotetta joista palauttaa 20 ja YHDESTÄ on lappu irti, vs. tilaa 100 ja palauttaa 80 ja 70 laput irti.

Musta lista asiakkaista? Siis sellaisista, jotka palauttaa käytettyjä vaatteita esim? Itse tilaan kaikki omat, lasteni kuin miehenikin vaatteet nettikaupoista ja välillä joutuu jotain palauttamaankin. Joskus olen jopa palauttanut lähes koko tilauksen, jos esim olen huomannut kotona että tilaamani vaatteet ovat huonolaatuisen tuntuisia. Olenkohan joutunut nyt sitten mustalle listalle...

Vierailija
22/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalit ihmiset tilaile jatkuvasti jotain tuotteita ja sitten palauttele niitä!

Ja tänä kommentti liittyi aloitukseen miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät ne laput takaisin kiinni. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikunnossa.

Vierailija
24/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira söi lapun - mitä teen?

Vierailija
25/27 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä kaikki enemmän nettikaupoista tilaavat palauttelevat välillä vaatteita! Itsekin olen palautellut paljon, silti saan jatkuvasti niistä paikoista, joista olen tilannut (ja palauttanut tavaraa) sähköpostia ”meillä ikävä sinua” jne.. En varmasti ole millään mustalla listalla sen takia että joskus palautan jotain! Joskus myös saanut jonkun tuotteen, jossa ei edes ollut lappua.

Vierailija
26/27 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen ärsyttävä kommenti toisen hauskaan kommentiin

Vierailija
27/27 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyin ainakin kerran palauttaa mutta liikkeeseen