Nettikaupan vaatteiden palautus, jos lappu irti?
Ostin eräästä suuresta nettikaupasta puseron ja kun kokeilin sitä, huomasin että koko joka tavallisesti aina mahtuu minulle, olikin nyt liian pieni. Ajattelin palauttaa tuotteen, kun oli kuitenkin melko hintava. No, kokeillessa laput kuitenkin irtosivat harmikseni puserosta. En ymmärrä miten onnistuinkin ne irrottamaan!
Nyt haluaisin tietää kokemuksia tuotteen palautuksesta ilman lappuja. Saanko rahoja ollenkaan takaisin? Onko joku palauttanut joskus nettikaupasta tilaaman tuotteen ilman lappuja?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalit ihmiset tilaile jatkuvasti jotain tuotteita ja sitten palauttele niitä!
Ja tänä kommentti liittyi aloitukseen miten?
Pistät ne laput takaisin kiinni. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikunnossa.
Höpsistä kaikki enemmän nettikaupoista tilaavat palauttelevat välillä vaatteita! Itsekin olen palautellut paljon, silti saan jatkuvasti niistä paikoista, joista olen tilannut (ja palauttanut tavaraa) sähköpostia ”meillä ikävä sinua” jne.. En varmasti ole millään mustalla listalla sen takia että joskus palautan jotain! Joskus myös saanut jonkun tuotteen, jossa ei edes ollut lappua.
Olipa harvinaisen ärsyttävä kommenti toisen hauskaan kommentiin
Mä pystyin ainakin kerran palauttaa mutta liikkeeseen
Musta lista asiakkaista? Siis sellaisista, jotka palauttaa käytettyjä vaatteita esim? Itse tilaan kaikki omat, lasteni kuin miehenikin vaatteet nettikaupoista ja välillä joutuu jotain palauttamaankin. Joskus olen jopa palauttanut lähes koko tilauksen, jos esim olen huomannut kotona että tilaamani vaatteet ovat huonolaatuisen tuntuisia. Olenkohan joutunut nyt sitten mustalle listalle...