Työhakemuksen lopputervehdys
Pitkästä aikaa olis työhakemus työn alla ja jäin tässä miettimään sitä että onko ihan urpoa laittaa loppuun Ystävällisin terveisin sijaan, Yhteydenottoanne odotellen, XX. Neuvokaa urpoa työnhakijaa, kiitos.
Kommentit (34)
Loppuun:
P.S. Kunhan leikisti hain, en olisi teille halunnutkaan.
Aina loppuun ps. työkkäri kehoitti hakemaan tähän duunin. Jos ei varmasti halua paikkaa niin lisäys olen ollut kuntouttavassa työssä. Eri asia sitten jos on oikeasti hyvä paikka ja sinne haluaa töihin.
"PS
Olin edellisessä työpaikassani kiusattu ja tällä kertaa en sitten siedä mitään asiattomuuksia keltään."
Toivon, että pääsen työhaastatteluun kertomaan lisää osaamisestani.
Ystävällisin terveisin,
.......
Ei sillä lopetuksella ole mitään merkitystä. Hakemus/kokemus ratkaisee (paitsi pikkufirmoissa sukulaisuus).
Morjensta pöytään on hyvä, käy sekä alkuun että loppuun. Antaa rennon sosiaalisen vaikutelman
Sitten kans ei mulla muuta. Tulee selväksi, että siinä oli kaikki.
No ni, mo on nuoremmille kans kiva.
Voit kans laittaa että älkää soittako mulle, soitan teille. Tulee kuva, että oot tilanteen herra.
Kiitos kaikille vastanneille! Tuli hyviä vinkkejä, laidasta laitaan :D Alkuperäisestä kysymyksestä hiukan poiketen, kaikista mieluiten tekisin kyllä videohakemuksen. Onko kukaan tehnyt sellaista? Videon koko on haaste, mitä kautta sellaisen voi yleensä laittaa menemään, ettei se nyt kaikelle kansalle tulis nähtäväksi?
t. AP
Tosiaan kovasti riippuu minkälaiseen paikkaan olet hakemassa ja minkälainen muuten olet.
Kunhan et mainostoimistooon luovaksi hipiksi ole hakemassa, niin "ystävällisin terveisin" toimii oikein hyvin.
Persruikuleiden toimistolle hakiessa ainoa oikea tapa lopettaa kirje on "heil Halla-aho", siivoushommiin hakiessa "siistein terveisin" voisi olla naseva, jne. Tuollainebn tervehdyshän on varsin helppo personoida tarpeen mukaan.
Koska voinen tuoda muumimukini kahvitilaanne?
t. Maija Meikäläinen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille! Tuli hyviä vinkkejä, laidasta laitaan :D Alkuperäisestä kysymyksestä hiukan poiketen, kaikista mieluiten tekisin kyllä videohakemuksen. Onko kukaan tehnyt sellaista? Videon koko on haaste, mitä kautta sellaisen voi yleensä laittaa menemään, ettei se nyt kaikelle kansalle tulis nähtäväksi?
t. AP
Olen tehnyt videohakemuksen ja vaikka innostuin tehdessäni, oli hakeminen kokonaisuudessaan perseestä. Kaikilta hakijoilta pyydettiin videota, ei vain jatkoon päässeiltä. Koska kyseessä oli opetusala, mies tietysti valittiin. Mies teki oharit, koska sai paremman paikan, ja sitten pari päivää ennen koulun alkua kyseinen videohakemuskoulu tekstasi hakijoille, pääsisikö kukaan sittenkään heille hei.
Oli eka ja vika kerta kun vaivaudun videohakemaan.
Vierailija kirjoitti:
t. Maija Meikäläinen
Muuten hauska, mutta väärässä merkityksessä käytetty potentaali pilaa ajatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Maija Meikäläinen
Muuten hauska, mutta väärässä merkityksessä käytetty potentaali pilaa ajatuksen.
Jep, ymmärrän potentiaalin kyllä. Elämäm koululainen hakee paikkaa. Aloittanen teillä jos kiinnostaa.
Kintaalla viitaten
etunimi