Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Koskas teille niitä lapsia tulee?"

Vierailija
01.07.2019 |

Lueskelin tuota lapsettomuusketjua ja taas nousi esiin miten aina kysellään muiden lastenteosta.
Onko tää nyt oikeesti jotenkin yleistä?
Monesti muissakin keskusteluissa yms valitetaan kun KAIKKI kyselee.
Mulla on ilmeisesti normaalia järkevänpi lähipiiri kun ei meilläpäin kysellä tuollaisia. Eikä lähimmille kavereillekaan ole tullu uteluita tutuilta eikä tuntemattomilta.

Onko nää kyselijät sitten sellaisia mitkä muutenkin utelee ihmisten kaikkia henkilökohtaisia asioita? Vai jääkö se utelu vain lapsiin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa ei edes kysytä vaan nauretaan porukalla. Aina kun jollain on vauva, se työnnetään lapsettoman nuoren naisen syliin ja hekotellaan kuorossa että sinäpä oletkin sitten seuraava ja jokos alkaa kello tikittää. Ei ole pahantahtoista, mutta ärsyttävää kyllä.

Minusta nämä "hyväntahtoiset" ovat itse asiassa pahimpia kiusaajia. Aina piiloutuvat sen taakse, että "eihän me pahalla, ihan vaan vähän kiusoiteltiin" ja kierrokset sen kuin eskaloituvat jatkossa. Aidosti hyväntahtoiset ihmiset eivät tahallaan härnää, nolaa tai utele samoista asioista jatkuvasti.

Sen verran ikäviä kokemuksia näistä "hyvää tarkoittavista" henkilöistä on, että vietän aikaani paljon mieluummin epäkohteliaiden mörököllien seurassa. He ainakin ovat rehdisti sitä, mitä ovat, eivätkä yritä naamioida sitä joksikin muuksi.

Vierailija
22/22 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on udeltu, vaikka olen kuitenkin jo 35 ja pitkässä parisuhteessa. Lähinnä vanhemmat sukulaisnaiset utelevat, tädit ja miehen 90-vuotias mummo. En jaksa välittää uteluista, lapsenhankinta ei tosin mielestäni kuulu muille. Pari kertaa on tultu kokeilemaan mahaa, ilmeisesti oli vähän lisäkiloja tullut. Se oli kyllä mielestäni jo äärettömän törkeää, en käsitä mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi