Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yli 20-vuotiaita kokemattomia?

Vierailija
01.07.2019 |

Elikkäs löytyykö lähipiiristänne yli 20-vuotiaita henkilöitä, jotka ovat jääneet jostain syystä ilman minkäänlaista seurustelukokemusta, seksikokemusta jne? Miksi uskotte tapahtuneen niin, että he ovat jääneet yksin? Oletteko kenties yrittäneet auttaa näitä henkilöitä löytämään kumppania?

Olisi mukavaa kuulla tavallaan ulkopuolisen mielipiteitä siihen, että miksi tietyt ihmiset jäävät yksin, ja onko se nyt sitten loppujen lopuksi jotenkin "ansaittua" että jää yksin.

Myös kokemattomat ihmiset itse saavat avautua tilanteestaan ihan vaapasti tähän ketjuun. Ollaanhan me kokemattomat ihmiset ulkopuolisen silmin yleensä niitä vähän outojalintuja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kaveripiirissä kulkenut kyselemässä, ooks muuten pannu. Mutta tunnen useimpia hiljaisia yksilöitä, joista varmaan ainakin osa on seksuaalisesti kokemattomia.

Muistaakseni ekakerran mediaani-ikä oli ainakin joskus 17 vuotta, mikä tarkoittaa että 50 % porukasta on kokemattomia 17-vuotiaana. Siitä se määrä alkaa sitten laskemaan.

Suurin syy lienee ujous, ettei tuo sinkkuuttaan esiin ja aktiivisesti "iske" seuraa. Ylipäätään ihmiset tuntuvat jakautuvan niihin hottiksiin ja niihin joita ei vaan tule mieleen ajatella seksuaalisina olentoina.

Varmaan ihan merkittävä on myös myytti, että se ekakerta on jotenkin erityinen ja se pitäisi kokea jonkun erityisen kanssa. Erityisen löytäminen kestää.

On toki myös awkward ihmisiä mutta ei juuri minun piireisdäni

Vähän ohis, mutta mediaani tarkoittaa sitä, että yleisin ikä aloittaa seksielämä on tuo 17 v. Ei suinkaan sitä että puolet olisi kokemattomia.

/14

Ei kyllä tarkoita, toi mitä kuvaat on moodi. 

Mediaani on nimenomaan se että sadasta viideskymmes on 17. 

Vierailija
22/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden hieman autistisen ”nörtti” kaverin. Mutta ei mitenkään kuitenkaan millään mittakaavalla ruman näkönen. Ihan mukiinmenevä nuori miehenalku.

Opiskeltiin ja asuttiin samassa kimppakämpässä.

Hänelle kaveriporukassa järjestettiin tyttö ottamaan neitsyys pois 25 vuotiaana. Tyttö huoneen ovesta sisälle vain. Tuo pitäis hoitaa. Istuu joko tuolilla tai nukkuu.

Ei pahakseenkaan pistänyt.

Tämä siis ei enää ole neitsyt mutta hänellä prosessi neitsyyden poistamiseksi vain kesti hieman kauemmin kuin meillä muilla kaveruksilla ja tarvitsi hieman apua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin säilyttämään poikuuden 22 vuotiaaksi saakka. Näin vaikka olen pitkä ja naiset kutsuivat söpöksi tai komeaksi. Siinä ilmeisesti oli myös syy koska itse olin auttamattoman ujo. Kun sain naisen ensi kerran sänkyyn niin homma lähti heti lapasesta. Parissa vuodessa kymmenkunta seksisuhdetta kunnes tapasin naisen josta tuli vaimoni.

Vierailija
24/24 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kai se johtuu siitä että teininä jäin sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle ja aloin olla enemmän yksikseni enkä puhunut ihmisille. En oo koskaan käynyt missään baarissa tai treffeillä yms. Nettisuhdetta on ollut mutta ei mitään ns. fyysistä tosielämässä.