Naiset saunan lauteilla
Hei,
Itse naisena kysyn tätä:
Te naiset, jotka istutte yleisessä (esim kuntosali, uimahalli) saunassa polvet koukussa niin, että p.imppaan on suora näkyvyys, teettekö sen tarkoituksella?
Kiihottaako se?
T. Nainen, jota kiihottaisi katsella pitempäänkin
Kommentit (26)
T. Nainen, jota kiihottaisi katsella pitempäänkin
= pervo-pena, joka taas uneksii päiväunia
Kuka oikeasti istuu noin yhteissaunassa??
Kyllä tehdään tarkoituksella, ihan miesten kiusaksi, kun eivät kuitenkaan pääse niistä näkymistä nauttimaan.
t. Sauna Satu
Olin eilen yleisessä saunassa todella kauniin ja hyvä kroppaisen naisen kanssa, muita ei ollut. Kieltämättä pisti mietityttämään hakiko jotain peilailemalla suihkun jälkeen & rasvailemalla todella pitkän kaavan mukaan koko kropan. Vaikka ihan heterona itseäni pidänkin, oli pakko lähteä saunan terassille jäähylle ennen pukemista. Eipä ole ennen näin käyny.
En tee tahalleen, vaan niin on mukavinta istua saunassa.
Pistää leuka polvien päälle ja kasvot alaspäin, kun löylytellään.
Aina pimpero levällään saunassa, se tuntuu niin hyvältä.
t. Irmeli
Joskus 90-luvulla tyttöystäväni kävi opiskelijaporukoitten sekasaunoissa. Silloin häpykarvojen ajelu ei ollut vielä kovin yleinen tapa, saunailtaa varten sheivaisin hänelle posliinin tai ainakin melkein ja pyysin istumaan niin, että pojat varmasti näkevät tarpeeksi. Oli kiimainen kun palasi kotiin.
Nykyisin käyn usein saunassa, jossa uimapuku on vapaaehtoinen. Useimmiten naisilla on uikkarit tai istutaan niin, ettei mitään näy. Jotkut kuitenkin istuskelevat näkyvämmällä tavalla, joskus niinkin että sen voi arvata olevan tarkoituksellista. No, anyway, en minä ilman rillejä siellä paljoakaan mitään näe ja muutenkin koen saunan sellaiseksi paikaksi, että siellä on kohteliaampaa olla kiinnostunut löylystä.
Naisten saunavuoron tapahtumista en osaa sanoa.
M45
Mites tää ei oo saanu pervoksi haukkumis kommentteja ??? Ainiin koska naisen tekemä ketju niin yläpeukkua vaan. Miehet haukutaan pervoksi..
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen yleisessä saunassa todella kauniin ja hyvä kroppaisen naisen kanssa, muita ei ollut. Kieltämättä pisti mietityttämään hakiko jotain peilailemalla suihkun jälkeen & rasvailemalla todella pitkän kaavan mukaan koko kropan. Vaikka ihan heterona itseäni pidänkin, oli pakko lähteä saunan terassille jäähylle ennen pukemista. Eipä ole ennen näin käyny.
Siis kiihotuitko näkemästäsi, vai mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mites tää ei oo saanu pervoksi haukkumis kommentteja ??? Ainiin koska naisen tekemä ketju niin yläpeukkua vaan. Miehet haukutaan pervoksi..
Et sitten vissiin lukenut alusta asti ja katsonut mikä kommentti on saanut eniten peukkua...
Mutta itse asiaan, kolmisenkymmentä vuotta sitten opiskelijasaunailloissa ja yhteissaunassa oli kyllä muutamia neitoja, jotka tykkäsivät härnätä tuolla tavalla vetämällä jalat koukkuun lauteilla istuessa. Miesvaltaisessa opinahjossa härnättäviä riitti, ja varsinkin vierasmaalaisilla vaihto-opiskelijoilla oli välillä silmin nähden tukalat olot 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kiihotuitko näkemästäsi, vai mitä tapahtui?
Näin pääsi käymään
Vierailija kirjoitti:
Saunassakaan ei saa enään olla rauhassa kun lesbous on muotia!
Itse istun aina jalat koukussa saunassa. Jos en halua että näkyy mitään, jalat on tiukemmin yhdessä kuin esim miehen kanssa saunoessa
Omasta mielestäni tämä on hyvin kivaa. Aiemmin olen ollut vain katselijan paikalla, ja aina se on tuntunut ihan jännältä. Juuri vähän aikaa sitten uskalsin kerran myös 'vastata', ja sen uskaltaminen kiihoitti aivan valtavasti. Kuten myös huomata että toinen katsoi. Alkoi ihan nolottamaan, koska paikka oli ihan julkinen sauna. Tämä oli muutenkin avartava kokemus, koska aiemmin ei ole ollut mitenkään isompaa kiinnostusta toisiin tyttöihin, muutakuin tuo vähän salaisesti kutkuttava utelias vilkuilu..
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni tämä on hyvin kivaa. Aiemmin olen ollut vain katselijan paikalla, ja aina se on tuntunut ihan jännältä. Juuri vähän aikaa sitten uskalsin kerran myös 'vastata', ja sen uskaltaminen kiihoitti aivan valtavasti. Kuten myös huomata että toinen katsoi. Alkoi ihan nolottamaan, koska paikka oli ihan julkinen sauna. Tämä oli muutenkin avartava kokemus, koska aiemmin ei ole ollut mitenkään isompaa kiinnostusta toisiin tyttöihin, muutakuin tuo vähän salaisesti kutkuttava utelias vilkuilu..
Minua myös kutkuttaa tuollainen vilkuilu, mutta en ikinä uskaltaisi itse tehdä samaa. Ujostuttaa jo se jos toinen sattuu huomaamaan jos katson. Monesti mietin onko tuo tarkoituksellista, vai vahinko. Mitä ajattelisit jos huomaisit toisen salaa vilkaisevan ja sitten punastuvan kiinni jäädessään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua myös kutkuttaa tuollainen vilkuilu, mutta en ikinä uskaltaisi itse tehdä samaa. Ujostuttaa jo se jos toinen sattuu huomaamaan jos katson. Monesti mietin onko tuo tarkoituksellista, vai vahinko. Mitä ajattelisit jos huomaisit toisen salaa vilkaisevan ja sitten punastuvan kiinni jäädessään ?
En ole vastaaja yllä, mutta joskus polvet pystyssä mullakin. Välillä tarkotuksellakin. Ja tykkäisin. Ujot katseet on mukavia :-D
Saksassa varsinkin vanhemmat naiset istuu hyvin usein polvet koukussa ja vielapä aika levällään, eli kaikki on näkyvissä.
tylsyys huipussaan ..täällä, huoh!
Taitaa olla tyttö-tyttö -juttuja