Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen harrastus puolison kanssa vai harrastaa jotain yhdessä?

Vierailija
01.07.2019 |

Hankimme mieheni kanssa nyt uuden harrastuksen, josta oli puhetta, että se olisi meidän yhteinen harrastus. Sovitaan nyt vaikka sulkapallo.
Mies ilmoitti, että haluaisi harrastaa silloin tällöin muidenkin kanssa sulkapalloa. No minä vedin tästä hieman hernettä nenään, että eikö tämän pitänyt olla meidän yhteinen harrastus - eli jotain, mitä harrastetaan yhdessä, eikä muiden kanssa.
No, koska harrastus on vasta alussa, ilmoitin miehelleni, että fine, harrastetaan tätä lajia yhdessä, mutta ei pidetä sitä yhteisenä harrastuksena - eli harrastetaan myös muiden kanssa. Myös minulla on siis oikeus pelata sulkapalloa muiden kanssa, jos/kun tulee tilaisuus ja siltä tuntuu.

Mies veti nyt herneen nenään, että myy kaikki varusteensa, koska olen niin ehdoton.
Pakko kysyä, mitä ihmettä? :'D

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas näitä av:n keskusteluja, joka saa hyvin onnelliseksi siitä, etten ole parisuhteessa. Jessus sentään jos tällaisestakin asiasta riitelemiseen joutuisi aikaansa tuhlaamaan.  

Mies on ilmeisesti suuttunut siitä, että sinä ap suutuit hänelle, kun hän haluaakin pelata "sulkapalloa" muidenkin kanssa ja kiukkupäissäsi ilmoitit ettei se sitten mikään yhteinen harrastus ole. 

Ei kyllä tulisi ikinä itselle pieneen mieleenkään, jos sovitaan vaikka työkaverin kanssa että ruvetaan käymään yhdessä lenkillä aina tiistaisin, etten voisi mennä keskiviikkona yksin tai perjantaina Pirkon kanssa lenkille tai työkaveri samoin. 

Suuttuisitko siis, jos en pitäisi sitä meidän yhteisenä juttuna, jos sitä tehdään muiden kanssa? Jos suuttuisit, miksi?

-Ap

Voin kuvitella, että miehelläsi on mennyt hermo tuollaiseen ihme "yhteinen vai yhdessä"- määrittelyn jankkaukseesi, meni minullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi