Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä naisille, jotka syystä tai toisesta pitävät pullukoista miehistä

Vierailija
01.07.2019 |

1. Miten suhtaudut lihavuuden aiheuttamiin lukuisiin terveyshaittoihin ja siihen että miesystäväsi kuolee niiden takia ennenaikaisesti?
2. Onko mitään rajaa jonka jälkeen mies on liian lihava ollakseen viehättävä?
3. Oletko itse normaalipainoinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa, sosiaalisesti taitava ja hyvä itsetunto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Näppärä tutkii...

Vierailija
2/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle-karhut ovat ihania....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään hieman pullukoista: vatsaa saa olla muttei niin ettei penis näy.

Vierailija
4/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikenlaisista, hoikasta pullukkaan. Persoonaa saa olla ja monet tukevat miehet on karismaattisia.

Vierailija
5/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Miten suhtaudut lihavuuden aiheuttamiin lukuisiin terveyshaittoihin ja siihen että miesystäväsi kuolee niiden takia ennenaikaisesti?

2. Onko mitään rajaa jonka jälkeen mies on liian lihava ollakseen viehättävä?

3. Oletko itse normaalipainoinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa, sosiaalisesti taitava ja hyvä itsetunto?

1. Kyseessä ovat miehen valinnat. Pullukka kuitenkin voi olla jo 25-30 BMI:n välillä. Mutta painotan jokaisen omaa henkilökohtaista valintaa. 

2. BMI 35 --> alkaa olla jo aika liian pyöreä. Olen huomannut että 25-32 jotenkin on mun silmään mukavin. 

3. Oma painoindeksi on 19, ja liikun säännöllisesti. Nytkin suunnittelen tekeväni lomapäivänäni kokopäivän pyöräilyretken. Omaa sosiaalista taitavuutta en osaa itse mitata, vaan sen voi sanoa vain ulkopuolelta. Mutta mikään ei viittaa siihen, että sosiaalisissa taidoissa olisi mitään vikaa: ihmisten kanssa on mukavaa ja olen monissa menoissa mukana. Kränää ei ole kenenkään kanssa. Itsetunto? Joo, kohdillaan. 

Mutta miksi siis elintasomasuinen mies? Sitä on vaikea sanoa. Kun halaan miestä, niin tykkään että hän tuntuu isolta siitä ja ettei luut kolise yhteen. Pituudesta myös pidän, mutta sekin lienee tottumiskysymys. Itse olen kyllä pienikokoinen, joten ei ole vaikea löytää kumppania, jolle en olisi kainalokeppikokoa. 

Lihaksikkaat miehet eivät sytytä. 

Vierailija
6/6 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä mies, niin saa kyllä olla painoakin kunnolla. Tykkään että mies on iso ja nallekarhumainen, voimaa saa toki olla, mutta ei tarvi muuten olla urheilullinen. Tulee turvallinen olo sellaisen kainalossa. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan