Minkä ikäisenä olette tulleet äideiksi/vanhemmiksi?
ihan mielenkiinnosta lähdin kyselemään ja kertokaa toki, jos haluatte, sen hetkinen elämäntilanne. Itselläni ei ole lapsia, mutta toivottavasti niitä minulle vielä tulevaisuudessa suodaan.
Kommentit (18)
21-vuotiaana opiskelijana. Toinen lapsi 23-vuotiaana. Hyvin sai sitten opinnot suoritettua loppuun muutaman kotiöitivuoden jälkeen.
Ensin 25v. ja 27v. Myöhemmin 42v. ja 45v. Nyt olen 48-vuotias.
23 olin, kun esikoinen syntyi. Olin naimisissa ja vakitöissä. Nyt esikoinen jo 20. Edelleen naimisissa saman miehen kanssa. Uuden ammatin olen opiskellut ja uudessa työssäkin olen jo 10 vuotta ollut.
18, 22 ja 32v. Sama mies ja elämä parempaa kuin koskaan. Pienin nyt 1v
18v sain kaksoset, kuopuksen 21v. Nyt 28.
39v esikoinen ja 43v kuopus, nyt olen 44.
26. Oltiin opiskelujen loppusuoralla, parisuhdetta takana 5 v, naimisissa oltu 2 v. Ihan hyvä aika meille, nyt "vauva" jo 15 ja parisuhde voi edelleen hyvin. Mies väitteli vielä tohtoriksi, itse olin tyytyväinen maisterinpapereihin.
31-vuotias. Olin työtön/opiskelija, miehen kanssa yhdessä 5v (1v yritystä).
Olin 26-vuotias mt-kuntoutuja, joka tuli ehkäisystä huolimatta raskaaksi miehelle, jonka olin tuntenut vasta muutaman kuukauden. Ei tosiaan mikään ideaalitilanne, mutta joskus voi mennä kaikki myös ihan hyvin kuten meillä.
Vuosi esikoisen syntymän jälkeen menimme naimisiin, ja toinen lapsi syntyi kun olin 29 ja kolmas kun olin 33-vuotias. Nyt olen 37 ja edelleen ollaan yhdessä.
27 v esikoinen ja nyt 32 v kuopus. Ekan kohdalla opinnot olivat vielä kesken.
23v vanhemmaksi ja 46v isovanhemmaksi.
21-vuotiaana. Nyt kun mietin melkeimpä 30 myöhemmin asiaa, niin olin liian nuori silloin. Jäin yksinhuoltajaksi jo ensimmäinen vuoden jälkeen. Enempää lapsia en tehnyt.
21 v, kesken opintojeni. Jatkoin ne loppuun ja saatiin sitten toinen. Olin silloin 24 v. Nyt kolmas tulossa (ja päätin jatkaa opintojani samalla). Olen 28 v. Kaikki saman miehen kanssa.
23-vuotiaana. Toisen lapsen sain, kun olin 27. Nyt olen 37.