Mies oli yli viikon reissussa ja laittoi viestiin että on ikävä Palatessaan kotiin ei silyä vaikuta että olisi ikävä ollut
Tiedän olevani liian herkkis.
Jotenkin odotin pitkää halausta ja suudelmia ja herkkiä hetkiä sohvan nurkalla silloin kun mies palasi yli viikon reissusta kotiin. Itse kaipasin tätä koska olen ikävöinyt toista ja rakastan häntä kovasti.
Emme ole olleet erossa aikaisemmin näin pitkään. Suhde on melko tuore vielä.
Mies ei jaksanut paljoa jutella, oli väsynyt reissusta. Kyseessä työreissu.
Ymmärrän tämän, silti harmittaa, tuli tunne että jotain puuttuu. Kun tuli ovesta sisään, sain nopean halauksen ja pusun.
Siksi olen kiukkuinenkin nyt ja tämä pahentaa tilannetta kun tiuskin miehelle.
Seksiä oli tietenkin mutta jotenkin sen seksin ” ulkopuolellekin” kaipaisi hellyyttä, varsinkin kun ollaan oltu erossa. Seksin jälkeen heti puhelin kädessä tai katsoi telkkaria, ei jaksanut juuri jutella. Tai vastasi jos minä aloitin keskustelun mutta oli hiljainen ja sanoi olevansa vain väsynyt. Itsellä olisi ollut paljon asiaa😁 Tästä jäi itselleni ärsyyntynyt olo. Kysymys siis raadille kuuluu että olenko siis liian herkkis vai
Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?
Kommentit (21)
Ymmärrän pettymyksesi, mutta ylianalysointisi ja vatvomisesi on raskasta luettavaa. Nyt kävi näin, anna olla. Pahinta, mitä voit tehdä, on vaatia miestä reissun jälkeen väsyneenä keskustelemaan asiasta. Kaikki eivät kaipaa läheisyyttä samalla tavalla.
Pussit tyhjäksi ja telkkarin eteen, sehän se on miehelle tarpeeksi reissun jälkeen.
Ymmärrän. Mies käyttää sinua runkkausalustana. Ei välitä sinusta, panee vaan.
Jätä se sika, ansaitset parempaa.
En minä vaan olisi jaksanut antaa seksiä ihmiselle joka ei jaksa puhua tai pussata.
Ei kai se nyt enää kaipaa kun näkee sut. Minulla ainakin ikävä loppuu siihen.
Ap täällä. Toki kun menin peiton alle viereen alkoi pussailla jne, ennen seksiä.
Muuten meillä on hyvä suhde, mies kiltti ja hauska ja ottaa kaikessa huomioon.
Pyytää mukaan jopa työreissullensa jne.
Silti olen tällainen joka reagoi aina yli..
Heti mietin ensimmäisenä, että onko järkeä jatkaa suhteessa jos toinen ei tuon enempää ole ikävöinyt, ei rutista syliin ja pussaile , vastaa toki kun itse aloitan...
Kysyin vähän puoli vitsillä että oliko sulla mua yhtään ikävä, vastasi että oli ja olisi toivonut minunkin olevan siellä mukana
Ap taas.
Minulla tänään vapaapäivä, mies kotimme lähettyvillä töissä.
Kysyi lähdenkö lounaalle hänen ruoka- tauollaan.
Tuli mieleen että tekisi mieli vastata että en jaksa koska sinäkään et jaksanut eilen jutella ja pussailla.
Mutta en tee niin
Tuo on ihan normaalia raskaan reissun jälkeen. Anna hänen palautua ensin.
Älä pilaa suhdetta tekemällä kärpäsestä härkästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Toki kun menin peiton alle viereen alkoi pussailla jne, ennen seksiä.
Pyytää mukaan jopa työreissullensa jne.Silti olen tällainen joka reagoi aina yli..
Heti mietin ensimmäisenä, että onko järkeä jatkaa suhteessa jos toinen ei tuon enempää ole ikävöinyt, ei rutista syliin ja pussaile , vastaa toki kun itse aloitan...
Kysyin vähän puoli vitsillä että oliko sulla mua yhtään ikävä, vastasi että oli ja olisi toivonut minunkin olevan siellä mukana
Eli päätit kuitenkin jatkaa tätä vatvomista saamistasi kommenteista huolimatta? Eiköhän sinulle ole jo aika selvästi vastattu, että kyllä, olet liian herkkis. Sen sijaan, että vääntelet ja kääntelet tapahtunutta ja paisuttelet sitä mielessäsi, hakeudu terapiaan. Sinusta teillä on nyt jokin kauhea kriisi, mutta olen melko varma, että miehen mielestä mitään ihmeellistä ei edes ole tapahtunut. Tiedostat itsekin reagoivasi normaaleihin arkipäivän haasteisiin liian voimakkaasti, joten jos haluat terveen ja tasapainoisen suhteen, sinun tulisi hakea apua ongelmaasi. Nykyisellä tyylillä tukahdutat miehen vähitellen.
Kuulostat aika rasittavalta ihmiseltä parisuhteessa. Ei aina voi olla se kaiken keskipiste.
Itse ainakin olen työmatkan jäljiltä täysin kuitti. Kiinnostaa lähinnä saada maha täyteen ja mennä suihkun kautta nukkumaan.
Laukunkin jaksan yleensä purkaa vasta seuraavana päivänä.
Se nyt vielä puuttuisi, että puoliso olisi kuin huomionkipeä lapsi, joka roikkuu puntissa koko illan.
Haluan rauhaa ja lepoa. En keskustelua/tunteiden märehtimistä/seksiä/mitään aistiärsykkeitä.
Sinuna kyllä ratsaisin puhelimen ja sähköpostin. Löydät ainakin, onko mies poistanut viestit salarakkaaltaan vai ei.
Hmm. Taidatte olla oikeassa.
Jos mies olisi oma aloitteisesti sanonut vaikka että ihanaa olla kotona/ ihana nähdä, halannut pitkään , olisi minulla hyvä mieli enkä vatvoisi mielessäni tällaisia.
Mutta jos toinen on ihan hohhoijjaa... en voi olla otttamatta itseeni koska olin sinä päivänä kovasti odottanut miestä kotiin.
Kyllä itsekin touhuab kotona omiani enkä kaipaa toista vierelleni kokoaikaa, minä itseasiassa nautin kun sain olla itseksenikin välillä. Mutta miehen kotiin paluu hetkestä odotin hieman enemmän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytää mukaan jopa työreissullensa jne.Silti olen tällainen joka reagoi aina yli..
Kysyin vähän puoli vitsillä että oliko sulla mua yhtään ikävä, vastasi että oli ja olisi toivonut minunkin olevan siellä mukanaEli päätit kuitenkin jatkaa tätä vatvomista saamistasi kommenteista huolimatta? Eiköhän sinulle ole jo aika selvästi vastattu, että kyllä, olet liian herkkis. Sen sijaan, että vääntelet ja kääntelet tapahtunutta ja paisuttelet sitä mielessäsi, hakeudu terapiaan. Sinusta teillä on nyt jokin kauhea kriisi, mutta olen melko varma, että miehen mielestä mitään ihmeellistä ei edes ole tapahtunut. Tiedostat itsekin reagoivasi normaaleihin arkipäivän haasteisiin liian voimakkaasti, joten jos haluat terveen ja tasapainoisen suhteen, sinun tulisi hakea apua ongelmaasi. Nykyisellä tyylillä tukahdutat miehen vähitellen.
Näinhän se menee. Jos nainen kaipaa suhteelta muutakin kuin pikaista panoa tai lypsämällä lypsettyä vuorovaikutusta ja jos naisella, herra paratkoon, on TUNTEITA, niin terapiaan kannattaa mennä. Niille kun ei parisuhteessa ole tilaa.
Ymmärrän reissun jälkeisen väsymyksen, mutta mielestäni vähän erikoista että seksiä voi harrastaa mutta kaikkeen muuhun on liian väsynyt. Mutta voihan se olla miehen tapa osoittaa läheisyyttä ja hellyyttä, eikä sitten väsyneenä jaksa sen enempää halia.
En nyt silti tuosta lähtisi suuttumaan kun muuten mies kuulostaa mukavalta ja huomaavaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän reissun jälkeisen väsymyksen, mutta mielestäni vähän erikoista että seksiä voi harrastaa mutta kaikkeen muuhun on liian väsynyt. Mutta voihan se olla miehen tapa osoittaa läheisyyttä ja hellyyttä, eikä sitten väsyneenä jaksa sen enempää halia.
En nyt silti tuosta lähtisi suuttumaan kun muuten mies kuulostaa mukavalta ja huomaavaiselta.
Mieti nyt hetki mitä syytöksiä olisi tullut, jos hän ei olisi hoitanut velvollisuuttaan sängyssä, kun normi väsymyskin sai naisessa tällaiset psykoosit pinnalle.
ihanaa tuo teinirakkaus, silloin se koulupäiväkin tuntui kestävän vuoden että pääsi juoksemaan poikakamun luo.
Ihan normaalia väsymystä tuo vain on