Mies oli yli viikon reissussa ja laittoi viestiin että on ikävä Palatessaan kotiin ei silyä vaikuta että olisi ikävä ollut
Tiedän olevani liian herkkis.
Jotenkin odotin pitkää halausta ja suudelmia ja herkkiä hetkiä sohvan nurkalla silloin kun mies palasi yli viikon reissusta kotiin. Itse kaipasin tätä koska olen ikävöinyt toista ja rakastan häntä kovasti.
Emme ole olleet erossa aikaisemmin näin pitkään. Suhde on melko tuore vielä.
Mies ei jaksanut paljoa jutella, oli väsynyt reissusta. Kyseessä työreissu.
Ymmärrän tämän, silti harmittaa, tuli tunne että jotain puuttuu. Kun tuli ovesta sisään, sain nopean halauksen ja pusun.
Siksi olen kiukkuinenkin nyt ja tämä pahentaa tilannetta kun tiuskin miehelle.
Seksiä oli tietenkin mutta jotenkin sen seksin ” ulkopuolellekin” kaipaisi hellyyttä, varsinkin kun ollaan oltu erossa. Seksin jälkeen heti puhelin kädessä tai katsoi telkkaria, ei jaksanut juuri jutella. Tai vastasi jos minä aloitin keskustelun mutta oli hiljainen ja sanoi olevansa vain väsynyt. Itsellä olisi ollut paljon asiaa😁 Tästä jäi itselleni ärsyyntynyt olo. Kysymys siis raadille kuuluu että olenko siis liian herkkis vai
Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?
Täällä palstalla ei näköjään arvosteta tunteita...itsekin olisin pahoittanut mieleni. Seksi olisi jäänyt välistä. Jos jaksaa sitä harrastaa niin miksei sitten muutakin?