Tuossa Veitola.com huume-jaksossa huomaa, että jengi käyttää kelan rahat huumeisiin
Entä jos ne kelan rahat latettasiiin näiden nuorten kuntoutukseen? Oisko mitään?
Kelalta saa varmaan about 1300 euroo kuussa tekemättä mitää. Jos niillä rahoilla kustannettaisiin näille ihmisille kuntoutuspaikka, jossa saisivat tukea ja hoitoa.
Kommentit (41)
Kuntoutus maksaa moninkertaisesti enemmän.
Yrtti nyt ainakin lailliseksi ja kasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Kuntoutus maksaa moninkertaisesti enemmän.
niin no ehkä se olisi ihan hyvä satsaus
Vierailija kirjoitti:
siis tää on kyllä naurettavaa. Jengi vetää huumeita ja sitten niillä diagnosoidaan joku kasisuutnainen. Oisko kuitenkin huumeet aiheuttanut sen sairauden?
Mitähän tapahtuisi jos kelalta ei saisi enää rahaa?
Aikuinen ihminen saa itse valita, mihin rahansa käyttää. Kuntoutustahan Kelalta ei saa vaikka polvillaan rukoilisi.
Vierailija kirjoitti:
Rikosten määrä räjähtäisi käsiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tää on kyllä naurettavaa. Jengi vetää huumeita ja sitten niillä diagnosoidaan joku kasisuutnainen. Oisko kuitenkin huumeet aiheuttanut sen sairauden?
Oletko lääkäri?
Aika pervoo että Veitola itse asuu Punavuoressa ja on yksi suomen rikkaimpia juontajia. Jos sitä niin palon huolettaa niin vois antaa rahansa noille vähäosaisille
Vierailija kirjoitti:
on tässä systeemissä kyllä joku vika kun valtio kustantaa huumeet
Eipä sitä estääkään voi.
Salaliittoteoriajaksossa huomaa, miten moniongelmaisia ja tasapainottomia salaliittoteorioiden kannattajat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Aika pervoo että Veitola itse asuu Punavuoressa ja on yksi suomen rikkaimpia juontajia. Jos sitä niin palon huolettaa niin vois antaa rahansa noille vähäosaisille
Miksi hänen pitäisi rahoittaa narkkien huumekauppoja?
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriajaksossa huomaa, miten moniongelmaisia ja tasapainottomia salaliittoteorioiden kannattajat ovat.
Ei eronnut mitenkään siitä, millaista sekoilua täältä saa välillä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Hankkisivat rahat esim. varastamalla tavaraa ja myymällä sitä eteenpäin. Niinhän moni tekee jo nyt, kun eipä Kelan rahoilla kovin suurta annosta huumeita saa.
Sulla jäi ap huomaamatta, että yksikin yritti saada itselleen kuntoutusta, mutta ei herunut apua. Jonoon vaan ja palataan asiaan joskus jos viitsitään.
Näin on, googletappa Juliana Rasikannas niin löydät kaikenlaista....
Kyseessä siis 20-vuotias nuori nainen joka vetää metaa, piriä, subutexia jne kaikenlaista, ei opiskele, käy töissä, vetää koko kelan tuen (noin 1500 euroa muistaakseni) huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos sairaus on ollut jo ennen huumeiden käyttöä. Esim. kannabista voi käyttää lääkkeenä.
Mä mietin, että jos mun kuntoutukseen laitetut rahat olisi antanut mulle, niin olisin saanut asiani kuntoon. On nimittäin melko kallista. Sillä rahalla olisin saanut asiani kuntoon ja vielä intensiiviset terapiat päälle.
on tässä systeemissä kyllä joku vika kun valtio kustantaa huumeet