Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryyppää joka päivä

Vierailija
01.07.2019 |

Aloittaa kolmen aikoihin ja yöhön asti kuluu päivittäin; kossu, muutama lasi ”ruokaviiniä”, olutta 7-10. Lisäksi hän muuttuu agressiiviseksi. Väittää olemattomia ja raivostuu jos niitä oikaisee. Jos ei reagoi mitenkään välttääkseen raivon, suuttuu siitäkin. Rupeaa tuijottamaan, mikä nyt riivaa? Olen puhunut hänelle ettei ottaisi kännejä joka päivä, haluan olla ihmisen kanssa. Hän on lisännyt käyttöä tämän jälkeen. Hänet tuntien kyllä hänelle luonteenomaista.
Miten te reagoisitte tuohon. Hänen mielestään ottaa paljon vähemmän kuin muut

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän pystyy juomaan tuollaisia määriä joka päivä? Onko hänellä nyt kesäloma? Voiskohan olla, että loppuu kun lomakin loppuu ja pitää jaksaa töissäkin käydä. Onhan näitä ihmisiä, joilla lomilla menee ihan överiksi. Tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
22/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista puolisoa voi kukaan kestää eikä sietää. Kun eroat hänestä, olet taatusti onnellisempi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vika olla naisessa jos mies ei kestä sitä selvinpäin 🤔

Vierailija
24/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää se ettei alkoholi ole mikään ratkaisu mihinkään.

Onhan. Se on ratkaisu ja syypää kaikkiin elämän ongelmiin. Havainnollistan.

Ongelma: muija nalkuttaa

Ratkaisu: ryyppää niin paljon että muija lähtee

Juurisyy: muija nalkutti koska joit liikaa

Vierailija
25/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi apua, Al anon tai joku vastaava. Alkoholismi sairastuttaa koko perheen ja läheisriippuvaiset lähiomaiset yleensä mahdollistavat vielä juomisen.

Muuta pois.

Vierailija
26/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso on niin huono ettei sitä selvin päin jaksa, niin kannattaisko vaan jättää se sika/lehmä :D

No mutta sittenhän tämä on win-win-tilanne molemmille jos ap häipyy, ei tarvi toisen raukan enää viettää päiviä lärveissä.

Vierailija
27/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on vielä pitkä matka pohjalle ja sen myötä KENTIES viinattomaan elämään, koska mies omasta mielestään juo vähemmän kuin muut. Varmaan moni juokin enemmän, ja sama on hänellä edessä.

Ap:n ei kannata jäädä odottelemaan ihmettä tapahtuvaksi, koska kyseessä on fyysinen ja psyykkinen riippuvuus, ja etenevä sairaus.

Vierailija
28/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Alkoholisti ryyppää, kuntoiset tekee sitä ja tätä. Uskomatonta, että nykyisin on ilmaantunut näitä, jotka todella uskovat ryyppäämisen syyn olevan muissa ympäristössä. Ja etenkin puolisossa.

Vierailija
29/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla ehdottaa hänelle apua alkoholismista. Jopa selvin päin kävisi tuosta kimppuun

Vierailija
30/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvaisin ukkoa pahimman kännin ja suunsoiton hetkellä, ja näyttäisin kuvamateriaalin hänelle kun hän on selvimmillään.

Vierailija
31/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuneena alkoholistina sanoisin, että anna viimeinen vaihtoehto: joko sinä tai alkoholi. Nyt tavallaan olet mahdollistaja, katsot riehumiset sun muut sormien läpi, koska mies nyt humalassa toimii näin, olkoonkin selvinpäin mahtava ihminen. Kova kovaa vasten ja jos ei muutosta synny, lähdet. Sinulla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä näin.

Vierailija
32/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde meneen, jos voit. Ota askel kauemmas, tai parikin, ja katsele elämääsi ulkopuolisen silmin. Mieti, minkä neuvon antaisit ihmiselle, joka eläisi sinun tilanteessasi.

Vierailija
33/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin.

Vierailija
34/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli niin reipas että aloitti juomisen jo 27 vuotta ennen meidän tapaamista, kun minä niin kävin hermoille. En tiedä kyllä miten kun  nukkui päivät jolloin minä olin hereillä, mitä nyt nousi ylös sen verran että joi kaljan tai pari ja valvoi yöt ja ryyppäsi kun minä nukuin. Valitti myös kun en huomioi häntä ja hän on täysin yksin. Varmasti olikin jos eniten oli valveilla klo 23-06.

Vierailija
35/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aloitti minun inhoamisen 20 vuotta sitte ja alko ryyppäämän. Sitä ennen oli muut muijat syynä. Ollaan tunnettu 10 v.

Naiset, nuo pahan alku kaikessa miehille

Vierailija
36/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia kesälomalla, varsinkin jos vaimo on lihonut 15kg eikä muutoinkaan ole järjen jättiläinen, johonkin sitä on stressi purettava. 

Vierailija
37/44 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kurjaa..

Vierailija
38/44 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te "älykkäät" naiset aina onnistutte löytämään ja valitsemaan nämä parhaimmat miehet?

Vierailija
39/44 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti tullut aika jättää sika.

Vierailija
40/44 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aloitti minun inhoamisen 20 vuotta sitte ja alko ryyppäämän. Sitä ennen oli muut muijat syynä. Ollaan tunnettu 10 v.

Naiset, nuo pahan alku kaikessa miehille

On kieltämättä kovaluontoinen mies kun alkoi inhota sinuakin jo 10 vuotta ennen kuin tapasittekaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme