Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olit huonossa suhteessa ennenkuin lähdit?

Vierailija
30.06.2019 |

Kysymys otsikossa. Teitkö kaikkesi suhteen eteen - vai luovututko? Löytyikö elämäsi rakkaus myöhemmin?
Jaa tarinani vertaistueksi kaikille niille, jotka pohtivat huonosta suhteesta lähtemistä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta mietin eroa. Vuosikaudet olen ollut yksin. Veikkaan että loppuelämän.

Vierailija
22/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan vieläkin, jos ex ei olisi halunnut eroa. Minulla oli vakaa tahto, halu ja usko ydinperheeseen ja sitoutumiseen sekä parempaan huomiseen, vaikka kuvio meni jo melko kipeäksi. Sitä kesti yhteensä 10 vuotta, viimeiset pari olivat todella huonoja.

Mä selvisin, pärjään ja olen onnellisempi kuin vuosiin ja harmittelen jälkikäteen roikkumistani suhteessa, mistä kärsivät myös lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 2 huonoa suhdetta. Ensimmäistä kesti 3,5 vuotta ja se oli oikeastaan huono jo alusta lähtien, mutta tajusin sen vasta jälkeenpäin. Toinen kesti 5 vuotta, joista 3 viimeistä oli huonoja. Lähdin itse molemmista suhteista, kun tuli mitta täyteen. En ole löytänyt ketään uutta, sinkkuna 10 vuotta jo..

Vierailija
24/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, että mä jouduin olemaan äitini kanssa huonossa suhteessa 20 vuotta, vastasyntyneestä asti, ennen kuin pääsin hänestä erilleen. Minusta on ininää, jos aikuinen valittaa aikuisena tutustuneensa ikävään ihmiseen. Voi kyynel sentään. Ehkä se on osin omakin syy, toisin kuin mulla. Se pahan olon määrä, mitä sellainen suhde aikaan saa, on todella karmeaa, kun toinen onkin oma äiti ja silti syyttää sinua kaikesta pahoinvoinnistasi, vaikka on itse vain ja ainoastaan siihen syypää. Mulla on nolla syytä satuttaa itseäni. Sen sijaan äidilläni oli syy satuttaa minua. Ettei joutuisi kohtaamaan sitä, että onkin paska äiti.

Vierailija
25/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan vieläkin, jos ex ei olisi halunnut eroa. Minulla oli vakaa tahto, halu ja usko ydinperheeseen ja sitoutumiseen sekä parempaan huomiseen, vaikka kuvio meni jo melko kipeäksi. Sitä kesti yhteensä 10 vuotta, viimeiset pari olivat todella huonoja.

Mä selvisin, pärjään ja olen onnellisempi kuin vuosiin ja harmittelen jälkikäteen roikkumistani suhteessa, mistä kärsivät myös lapset.

Tätä ihmettelen aina, kun joku aikuinen kehuu, että pärjää. Vau, onpa ihmeellistä.

Vierailija
26/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen aina, kun joku aikuinen kehuu, että pärjää. Vau, onpa ihmeellistä.

Niinpä. Siinä sitä riittääkin ihmettelemistä, kin kaikilla ei ole samat lähtökohdat ja valmiudet, vaan elämä on kaikkiaan melko epätasa-arvoista.

Vierailija
27/28 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotta sinnitelti avoparina sillä pelkäsin jäädä yksin. Suhde oli aika kituuttamista, mies toki oli mukava, huomaavainen ja romanttinen mutta joka ilta kun puhuttiin sängyssä niin seksi kiinnosti vain harvoin ja mies todella suuttui kun kerroin haluavani kolmea lasta ja mies ei halunnut taas yhtään. Lopulta kuitenkin uskalsin pois mukavuusalueelta eli rohkaistuin, olin omillani sitten melkein kymmenen vuotta enen kuin pääsin taas jaloilleni ja sain elämästäni kiinni. Minusta ero kannatti.

Vierailija
28/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisivuotta sinnitelti avoparina sillä pelkäsin jäädä yksin. Suhde oli aika kituuttamista, mies toki oli mukava, huomaavainen ja romanttinen mutta joka ilta kun puhuttiin sängyssä niin seksi kiinnosti vain harvoin ja mies todella suuttui kun kerroin haluavani kolmea lasta ja mies ei halunnut taas yhtään. Lopulta kuitenkin uskalsin pois mukavuusalueelta eli rohkaistuin, olin omillani sitten melkein kymmenen vuotta enen kuin pääsin taas jaloilleni ja sain elämästäni kiinni. Minusta ero kannatti.

Mutta saitko kolme lasta? Jos et, niin sittenhän ero oli ihan turha.