Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää ruinatko irtoseksiä vaan panostakaa kumppanin löytämiseen

Vierailija
30.06.2019 |

ja sitoutukaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaivalloista nykypäivänä, kun kunnon kumppanimateriaalia on naisissa nykyään niin vähän ja vain harva suhde kestää.

Vierailija
2/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ruinannut P:tä naisilta. Empä ole saanut paljoa sitä P:tä tai parisuhdetta. Ehkä pitäisi alkaa ruinaamaan? Tuntuu noilla ruinareilla ja ryyppäreillä nimittäin naisia olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut ruinata.

Vierailija
4/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluaa nimenomaan seksiä eikä parisuhdetta?

Ruinaamisessa toki ei ole mitään järkeä.

Vierailija
5/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko tyytyä irtoseksiin, kun hyvän FWB-suhteen löytäminen on niin vaikeaa.

Vierailija
6/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaankaan henkilön joka kokee seksin kumppanuutta tärkeämmäksi, kannata väkisin änkeytyä perinteiseen parisuhteeseen.

Vierailija
7/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin KTM tekisin noin, mutta kun olen ATM niin ei voi mitään. MAT kertoo näin.

Vierailija
8/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ymmärtävät sitten vasta vanhempana kun eturauhanen vaivaa. Ja silloinhan se on myöhästä. No, ehkä ne viimeiset 30v on ihan sama olla yksin, ajattelevat miehet...kö?

Vierailija
9/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaankaan henkilön joka kokee seksin kumppanuutta tärkeämmäksi, kannata väkisin änkeytyä perinteiseen parisuhteeseen.

Öh, miksi ei? Minulle seksi on ilman muuta tärkeämpi osa parisuhdetta kuin kumppanuus, mutta ei parisuhteeni silti mitenkään epätavalliselta näytä ainakaan omasta mielestäni.

Vierailija
10/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jää ainakin saamatta, jos ei sitoudu parisuhteeseen. Lapsettomassa miehessä on taas joku vika ja voi sanoa ainakin hyvästit työuralle. Kukaan päästään terve mies ei jättäydy lapsettomaksi. Eri asia, jos ei saa lapsia.

Vierailija
11/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ymmärtävät sitten vasta vanhempana kun eturauhanen vaivaa. Ja silloinhan se on myöhästä. No, ehkä ne viimeiset 30v on ihan sama olla yksin, ajattelevat miehet...kö?

En minä yksin ole, koska minulla on paljon eri-ikäisiä ystäviä, ja koko ajan solmin uusia ystävyyssuhteita. Parisuhde on minulle olemassa seksiä ja romantiikkaa varten, ei seuran puutteen vuoksi.

Vierailija
12/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset jää ainakin saamatta, jos ei sitoudu parisuhteeseen. Lapsettomassa miehessä on taas joku vika ja voi sanoa ainakin hyvästit työuralle. Kukaan päästään terve mies ei jättäydy lapsettomaksi. Eri asia, jos ei saa lapsia.

Tämä on täysin totta. Itse sain juuri potkut markkinointipäällikön toimesta, kun kävi ilmi, etten aio hankkia lapsia. "Et tule koskaan työskentelemään tällä alalla", huusi pomo vielä perään.

Työkkärissä kertoivat, että lapsettomia palkataan vain Hesen kassalle. Alkaa todellisuus valkenemaan minullekin. Ilman lapsia ei tosiaan voi töitä tehdä.

Vierailija
13/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta. Itse sain juuri potkut markkinointipäällikön toimesta, kun kävi ilmi, etten aio hankkia lapsia. "Et tule koskaan työskentelemään tällä alalla", huusi pomo vielä perään.

Työkkärissä kertoivat, että lapsettomia palkataan vain Hesen kassalle. Alkaa todellisuus valkenemaan minullekin. Ilman lapsia ei tosiaan voi töitä tehdä.

Tuo selittää monta asiaa.

Vierailija
14/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset jää ainakin saamatta, jos ei sitoudu parisuhteeseen.

Olisikin näin helppoa. Valitettavasti lapsettomuuden turvaamiseksi on kuitenkin käytettävä ehkäisyä, vaikka parisuhteista pysyisikin erossa.

Vierailija
15/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tajusin tuon jo kauan sitten ja olen aina töissä valehdellut, että minulla on lapsia. Lisäksi on kätevää pitää rokulia sillä verukkeella, että lapset ovat sairaana.

Vierailija
16/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Jos haluatte miesten sitoutuvan parisuhteeseen, panostakaa runsaaseen ja laadukkaaseen seksielämään. Pitäkää itsenne viehättävinä ja vaalikaa erotiikkaa. Hyvin harva mies on valmis jäämään suhteeseen, jossa seksielämä kuihtuu parin vuoden kuluttua.

Vierailija
17/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sitoutua? Se vain rajoittaisi elämää. Haluan mennä ja tulla mitem huvittaa ilman että joku kyselisi missä menen js mitä teen. Irtoseksin saaminen on nykypäivänä niin helppoa, kiitos tinderin.

Vierailija
18/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska-Jaakko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tajusin tuon jo kauan sitten ja olen aina töissä valehdellut, että minulla on lapsia. Lisäksi on kätevää pitää rokulia sillä verukkeella, että lapset ovat sairaana.

Työkkärin mukaan todella moni työnantaja edellyttää nykyisin, että lapsi otetaan mukaan työhaastatteluun. Ja isyys tulee myös todistaa, ettei voi lainalapsella keplotella töihin. Olet selvästi päässyt hyvään aikaan uraputkeen.

Vierailija
19/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhanen alkaa vaivaamaan jos ei käytä vehjettään.

Vierailija
20/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on varmaan naisissa kanssa jotain vikaa kun lapsia ei nykyään enää haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi