Bussilippu loman ajaksi vai ei?
Ostaisitko bussilipun loman ajaksi tässä tilanteessa?
Mies viikon lomalla ja minä lomailen sen jälkeen vielä 2,5viikkoa. Meillä yksi auto joka miehellä päivät. Jos mun tekee mieli mennä jonnekin niin pitää kulkea bussilla. Minulla ei ole mitään suunnitelmia lomalle, enkä tiedä miten paljon tulee mentyä jonnekin. Kauppaan pääsen kävellen.
Kallista ostaa lippu turhaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä päin ole mahdollista ostaa korttia, johon ladataan rahaa. Kuluu sitten sen verran mitä istut kyydissä?
On kyllä, muutta kalliiksi tulee jos yhtään enempää kuin 1-2matkaa tekee viikossa tekee.
Rahatilanne nyt todella tiukka, joten yritän säästää missä voin.
Ap
Mä ottaisin. Helsingissä asun ja vyöhykettä AB käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä päin ole mahdollista ostaa korttia, johon ladataan rahaa. Kuluu sitten sen verran mitä istut kyydissä?
On kyllä, muutta kalliiksi tulee jos yhtään enempää kuin 1-2matkaa tekee viikossa tekee.
Ap
Nyt en ymmärtänyt? Tarkoitatko, että kuukausikortti jota käytetään säännöllisesti tulee halvemmaksi vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin. Helsingissä asun ja vyöhykettä AB käytän.
Samoin. Asun kyllä Espoossa, mutta kiitos kun otitte meidät mukaan AB hommeliin, niin voi ajella vaikka huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNyt en ymmärtänyt? Tarkoitatko, että kuukausikortti jota käytetään säännöllisesti tulee halvemmaksi vai mitä ?
Halvemmaksi jos käyttää säännöllisesti ja kertaliput taas kalliiksi jos käyttää enemmän.
Ap