Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpasin jälleen panokaveriksi

Vierailija
30.06.2019 |

Mikähän siinä on, kun naiset kelpuuttaa minut petipuuhiin, mutta suhteeseen en kelpaa...
Tai no, he toivovat enemmän joiden kanssa minä en halua tutustua syvemmin, kun taas he joiden kanssa viihtyisin muutoinkin eivät halua vakavaa kanssani.
Ja ei, eivät he ole mitään parempitasoisia olleet joihin minä olen tykästynyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile parempitasoisia.

Vierailija
2/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin???

Ton takia mä en ikinä lähtis mihinkään hiton kevyt"suhteeseen" :DDDDD jos kiinnostusta on, se kyllä tulee selväksi ilman kevytsuhteita. jos kiinnostusta ei ole, on hyvä irrottautua VÄÄRÄSTÄ SEURASTA. mitä nopeammin, sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kans huolia p*nokaverin. Mistä päin olet?

N

Vierailija
4/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydytkö epätoivoisesti kun olet kiinnostunut? Se haisee kilometrien päähän eikä viehätä ketään.

Vierailija
5/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on ollut alkoholin turruttama, jolloin panee myös alempi tasoinen mies.

Vierailija
6/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla komea/kaunis, mutta kiltti mies. Kelpaa naisille sänkyyn, mutta ei parisuhteeseen mies joka haaveilee parisuhteesta, perheestä ja kenties omista lapsista. Nainen näkee sinut heikkona vaikka olet hemmetin vahva!

Vierailija
7/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osaat jotain kuitenkin makuukammarin puolella. Ei ne naiset sua muuten kelpuuttais.

Vierailija
8/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla komea/kaunis, mutta kiltti mies. Kelpaa naisille sänkyyn, mutta ei parisuhteeseen mies joka haaveilee parisuhteesta, perheestä ja kenties omista lapsista. Nainen näkee sinut heikkona vaikka olet hemmetin vahva!

Olen rotan näköinen huono ryhtinen mies.

Vierailija
9/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin???

Ton takia mä en ikinä lähtis mihinkään hiton kevyt"suhteeseen" :DDDDD jos kiinnostusta on, se kyllä tulee selväksi ilman kevytsuhteita. jos kiinnostusta ei ole, on hyvä irrottautua VÄÄRÄSTÄ SEURASTA. mitä nopeammin, sen parempi.

Tämä kommentti olettaa liikoja.

Ilman petipuuhia en voi sanoa juuta enkä jaata haluanko itse lähteä tutustumaan syvemmin. Intohimoa yksinkertaisesti on oltava. Pelkästään jutellessa minulla synkkaa hyvinkin monenlaisten naisten kanssa. Tai ehkä vain kuvittelen sen ja naiset ovatkin kiinnostuneita minusta vain ulkonäköni vuoksi. Lähtökohtaisesti en siis hae mitään kevytsuhdetta.

Ap

Vierailija
10/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rotan näköinen huono ryhtinen mies.

Ole vain ihan rauhassa. Ihmettelen vain miksi kommentoit viestiä joka ei ole tarkoitettu sinulle.

Ap

Vierailija
11/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastoin. Haluaisin kaikkein mieluiten aidosti välittävän ja pitkäaikaisen FWB-suhteen, jossa ei olisi rasitteena parisuhteen kaikkia negatiivisia puolia. Kuitenkin tunnun kelpaavan vain perinteisiin parisuhteisiin. Olen turvallisen ja luotettavan oloinen mies, en ilmeisesti tarpeeksi kuuma ja tulinen.

Vierailija
12/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin??????? Luuletko että oon tyhmä???????? Kyl sen intohimon aika nopeesti näkee, siis sen, joka loppuu suhteessa 2 vuoden kuluttua.

Vierailija
13/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydytkö epätoivoisesti kun olet kiinnostunut? Se haisee kilometrien päähän eikä viehätä ketään.

Ehkä sitten haisen. Käytökseni on mielestäni aavistuksen välinpitämätöntä ja olen miettinyt, että nainen ei usko minun olevan aidosti kiinnostunut ja perääntyy epävarmuuttaan.

Mutta nyt kun ajattelen asiaa tarkemmin, sen täytyy olla haju.

Ap

Vierailija
14/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hampaat?

Vierailija
15/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin??????? Luuletko että oon tyhmä???????? Kyl sen intohimon aika nopeesti näkee, siis sen, joka loppuu suhteessa 2 vuoden kuluttua.

Sinun suhteissasi intohimo on loppunut kahden vuoden sisällä? Mitä oikein teet väärin? Oletko esimerkiksi muuttanut yhteen?

Vierailija
16/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyen tuttavuuden jälkeen alat ehdottamaan panopuuhia?

Vierailija
17/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoksi kelpaa hyvin tavallisen näköinen, jonka kanssa ei ole henkisesti juuri yhteistä.

Parisuhteeseen tarvii olla omaan silmään hyvännäköinen ja lisäksi olla PALJON kiinnostavaa luonteessa. Äly ja huumori ihan ekaks.

Toisekseen parisuhteeseen tarvin, että olen ihastunut ja rakastun.

Hyvää seksiä voi olla ok tyypin kanssa, joka ei muuten kiinnosta.

En minä ihmettele lainkaan, että kelpaat sänkyyn. Kukapa ei kelpaisi?

Otsikkosi oli muuten harhaanjohtava. Joillekin hyvinkin kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle. Et ole vain löytönyt naista, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista.

Vierailija
18/18 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso otos sinulla on?

Jos tyyliin pari naista on halunnut sinusta vain panokaverin, et voi mitenkään sanoa, että kaikki haluavat.