Täyttävätkö naiset huuliansa itseään varten, vai mikä on homman juju?
Kun meikkaavat ja ottavat silikonit itseään varten niin miten on asianlaita tässä? En osaa ymmärtää näistä oikein mitään. Minä en ainakaan näytä miltään itseäni varten, vaan muita varten, jos joku pitäisi valita. En näe itseäni, joten miksi nähdä tuo kaikki vaiva? Eikö tuo ole parisuhteessa sitä omaa aikaa, vai onko tässäkin joku jippo?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota nyt voi mitenkään yleistää kaikkiin naisiin. Mulle meikkaaminen on perussiisteyttä, verrattavissa vaikka miesten parranajoon, eikä mitään rentouttavaa omaa aikaa. Jollekin toiselle taas se voi olla harrastus jos tykkää kokeilla erilaisia värejä ja tekniikoita huvikseen. Mulla omaa aikaa on esimerkiksi kirjan lukeminen.
Voi olla perussiististi myös ilman meikkiä. Usein meikki tekeekin juuri epäsiistiksi.
Jos sut meikki tekee epäsiistiksi, niin et vaan osaa meikata.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota nyt voi mitenkään yleistää kaikkiin naisiin. Mulle meikkaaminen on perussiisteyttä, verrattavissa vaikka miesten parranajoon, eikä mitään rentouttavaa omaa aikaa. Jollekin toiselle taas se voi olla harrastus jos tykkää kokeilla erilaisia värejä ja tekniikoita huvikseen. Mulla omaa aikaa on esimerkiksi kirjan lukeminen.
Voi olla perussiististi myös ilman meikkiä. Usein meikki tekeekin juuri epäsiistiksi.
Jos sut meikki tekee epäsiistiksi, niin et vaan osaa meikata.
-ohis
En osaakkaan. Käytän vapaa-aikani ihan muuhun, mutta jokainen tavallaan.
Hohhoh, täällä taas vedetään mutkia suoriksi...
Olisiko niin, että et saa vastauksia koska useimmat naiset eivät halua mitään ankkahuulia. Meistä se on kummallinen ja käsittämätön trendi. Perusmeikkaamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Itsekin meikkaan melkein päivittäin, mutta aika vähän nykyään. Näytän mielestäni paremmalta kevyessä meikissä, niinkuin useimmat ihmiset. En kyllä ymmärrä sellaista meikkaamista, johon kuluu joka aamu tunti aikaa ja rasiallinen erilaisia tuotteita. Överi on överi, tässäkin asiassa.
On kuitenkin naurettavaa että esim yh voi kävellä kadulla täydessä tällingissä ja toisaalla valittaa että ei saa edes siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi jos on geenit osuneet kohdilleen. Laikukas ja aknearpinen iho ei vaan näytä siistiltä, joten meikkaan kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoh, täällä taas vedetään mutkia suoriksi...
Olisiko niin, että et saa vastauksia koska useimmat naiset eivät halua mitään ankkahuulia. Meistä se on kummallinen ja käsittämätön trendi. Perusmeikkaamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Itsekin meikkaan melkein päivittäin, mutta aika vähän nykyään. Näytän mielestäni paremmalta kevyessä meikissä, niinkuin useimmat ihmiset. En kyllä ymmärrä sellaista meikkaamista, johon kuluu joka aamu tunti aikaa ja rasiallinen erilaisia tuotteita. Överi on överi, tässäkin asiassa.
Överi on överi. Oma aika on omaa aikaa ja sen käyttää jokainen kuten parhaaksi näkee. Sinä käytät sitä vähän meikkaamiseen ja osan sitten johonkin muuhun. Eihän tässä mitään sen kummallisempaa ole.
Sen havainnon olet tehnyt että näillä ankkahuulilla on useimmiten erittäin väkivaltaisuuteen taipuvaisia kavereita. Vakka ja kansi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi jos on geenit osuneet kohdilleen. Laikukas ja aknearpinen iho ei vaan näytä siistiltä, joten meikkaan kevyesti.
Tottakai, omalla ajalla, luonnollisesti.
Voisiko joku - esim lähipiiristä - kertoa täytehuulinaiselle, että hän näyttää tyhmältä/typerältä/dorkalta/halvalta jne.
Kuka uskaltaa nostaa kissan pöydälle?
Varmaan luulevat näyttävänsä hyviltä. Ehkä omissa silmissään sitten näyttävätkin? En tiedä, itse olen luomu enkä mitään täytteitä halua, mutta noin muuten ulkonäöstäni pidän huolta ihan siksi, että itse olisin tyytyväinen.
"Minä en ainakaan näytä miltään itseäni varten, vaan muita varten, jos joku pitäisi valita. En näe itseäni, joten miksi nähdä tuo kaikki vaiva? Eikö tuo ole parisuhteessa sitä omaa aikaa, vai onko tässäkin joku jippo?"
Et ehkä näe itseäsi, mutta näät kyllä muiden reaktiot sinua kohtaan. Rumia kohdellaan kuin roskaa. Jos taas näyttää kivalta, saa kivampaa kohtelua. Ja tässä en nyt tarkoita mitään silikoneja tai huulinäytteitä, vaan ihan muuta.
Kilpailevat keskenään kellä isoimmat turbohuulet.Kohta itketään kun syöpää pukkaa jst kohtaa.
Koko trendi on lähtöisin siitä kun joku poika haukkui Kylie Jennerin huulia ohuiksi että...
En tiedä. Sitäkään en ymmärrä, miksi jotkut ottavat täytteitä huuliin ja tisseihin ja häpeävät näitä toimenpiteitä niin paljon että esittävät olevansa ihan luonnollisia. Mitä järkeä tehdä jotain mitä häpeää? Kauneustoimenpiteet eivät edes ole mikään tabu enää, paitsi ehkä jossain tuhannen asukkaan kylässä.