Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisoikeudet ja pride

En ymmärrä
30.06.2019 |

Pride-tapahtuman teemana on tuoda esiin sanomaa, miten ihmisoikeudet kuuluvat myös sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöille. Mua on jo pidempään kiinnostanut, että mitkä on ne ihmis- ja kansalaisoikeudet, mitkä pride-väeltä puuttuu, mutta on muulla kansalla? Osaako joku vastata?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy löyhästi asiaan, mutta jos joku sattui katsomaan eilen Teemalta "50 shades of gay" niin siinä nää vanhat homomiehet nimenomaan kaipaili niitä vanhoja hyviä aikoja, jolloi n heidän suhteet olivat kiellettyjä! Eli en Usko, että koskaan on hyvä.

Vierailija
2/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdypäs vähän muihinkin kuin kotimaan asioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Siksi en osallistukaan Prideen. Meteliä tyhjästä.

t. homo

Vierailija
4/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en usko, että koskaan on hyvä! On epärealistista vaatia, että kaikkien pitäisi hyväksyä moinen touhu! Olen aiemmin kysynyt samaa lesbo-naiselta, mutta mitään kunnon vastausta ei tule. Näillä kun on jo ihan samat oikeudet mitä muillakin..

Vierailija
5/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta meinaat tehtailla tästä samasta aiheesta? Vastasin sinulle jo toiseen ketjuun.

Lain puolesta ollaan jo hyvässä tilanteessa. Kulttuurisesti ei likikään. Asenteissa on vielä todella paljon rukattavaa.

Vierailija
6/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoitti:

Mäkään en usko, että koskaan on hyvä! On epärealistista vaatia, että kaikkien pitäisi hyväksyä moinen touhu! Olen aiemmin kysynyt samaa lesbo-naiselta, mutta mitään kunnon vastausta ei tule. Näillä kun on jo ihan samat oikeudet mitä muillakin..

Ihan pokalla sanot näin, mutta samaan hengenvetoon ihmettelet, mitä ihmisoikeuksia heiltä puuttuu? :D 

Vierailija
7/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se, että saavuttaa 100%:n hyväksynnän muilta seksuaalista suuntautumistaan kohtaan jokin ihmisoikeus?! Mistä lähtien? Ihmisiä täytyy kunnoittaa aina ihmisinä, mutta ei kaikelle omalle tekemiselleen voi olettaa sata prosenttista hyväksyntää muilta. En mäkään uskovaisena saa kaikilta täyttä hyväksyntää uskonnollista suuntaustani kohtaan, mutta en silti valehtele, että multa puuttuis kansalais- ja ihmisoikeudet. Ihan samat oikeudet mulla on opiskella, tehdä työtä, äänestää, perustaa perhe kuin muillakin, vaikka kaikki ei hyväksyis mun aatetta.

Vierailija
8/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään uskovana odota 100% hyväksyntää vaan ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja että kaikille nää asiat ei vaan oo vielä auennu. En mäkään valita ihmisoikeuksien puutetta sillä perusteella, että tiedän jonkun, joka ei uskoani hyväksy. En edes odota sellaista tilannetta koskaan maailmaan tulevan, että kaikki tulis uskoon ja hyväksyis uskovaiset, sillä tiedän ettei niin tule tapahtumaan.

Vierailija
9/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, miksi alapeukutatte tota 50 shades of gay- viestiä? Koittakaapa etsiä se ohjelma, oli ihan mielenkiintoinen.

Vierailija
10/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaivaudu ottamaan asioista selvä vaan olettaa, että muut tekevät kaiken hänen puolestaan. Miksi näin?

Vierailija
11/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten mä hyväksyn ihmisen, niin riippuu ihan sen ihmisen OMASTA KÄYTÖKSESTÄ, ei seks.suuntautumisesta. Onko vähemmistö näin epävarmaa porukkaa suuntautumisestaan ja itsestään kaikesta ylpeilystä huolimatta, etteivät kestä, kun joku ei osoita sille hyväksyntää?

Vierailija
12/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan keskusteluksi ja tämä on keskustelupalsta.

Vierailija
13/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan keskusteluksi ja tämä on keskustelupalsta.

Miksi et vastannut ap:lle?

Vierailija
14/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vaivaudu ottamaan asioista selvä vaan olettaa, että muut tekevät kaiken hänen puolestaan. Miksi näin?

Mikä on se ihmisoikeus, mikä on muilla paitsi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluvilla?

Oikeus elämään? Ajatuksen, omantunnon ja uskonnon vapaus? Kokoontumis- ja yhdistymisvapaus? Mikä ihmisoikeuksista puuttuu vähemmistöiltä?

Vierailija
15/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoitti:

Se miten mä hyväksyn ihmisen, niin riippuu ihan sen ihmisen OMASTA KÄYTÖKSESTÄ, ei seks.suuntautumisesta. Onko vähemmistö näin epävarmaa porukkaa suuntautumisestaan ja itsestään kaikesta ylpeilystä huolimatta, etteivät kestä, kun joku ei osoita sille hyväksyntää?

Lässyn lässyn.

Vierailija
16/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitkä ne puuttuvat ihmisoikeudet ovat, minuakin ihmetyttää? Laitoin kakkosviestin ja kovasti se saa alapeukkuja.

Vierailija
17/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se oikeus lepoon ja vapaa-aikaan? Oikeus osallistua julkiseen ja poliittiseen toimintaan?

Ihan samat oikeudet on vähemmistöillä kuin muillakin, joten ihan valhetta kouhkata oikeuksien puuttumisesta.

Vierailija
18/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä mitkä ne puuttuvat ihmisoikeudet ovat, minuakin ihmetyttää? Laitoin kakkosviestin ja kovasti se saa alapeukkuja.

Yhyy, alapeukkuja. Siis alapeukkuja. Olen aikuinen ihminen ja alapeukut masentavat. Antakaa minun trollata vapaasti ja yläpeukuttakaa!

Vierailija
19/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoitti:

Vai onko se oikeus lepoon ja vapaa-aikaan? Oikeus osallistua julkiseen ja poliittiseen toimintaan?

Ihan samat oikeudet on vähemmistöillä kuin muillakin, joten ihan valhetta kouhkata oikeuksien puuttumisesta.

Olisit tällä välin ehtinyt ottaa selvää, mutta näkee, ettei asia sinua oikeasti kiinnosta.

Vierailija
20/64 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kirjoitti:

Lässyn lässyn.

Miksi kaikkien ihmisten pitäisi osoittaa hyväksyntää esim. homoutta kohtaan? Ihmisoikeuksiin muuten kuuluu myös ajattelun ja omantunnon vapaus, niinpä homous ei ole mikään juttu, minkä kaikkien voidaan olettaa automaattisesti hyväksyvän.