Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan katkaisuhoitoon joka on tarkoitettu meille syöpöille

Vierailija
29.06.2019 |

Olen muodoton punkero ja yksin en tästä selviä. Miksi meille ei ole vastaavaa kuin alkoholisteille? Ongelma ja syyt ovat pitkälti samat. Määrällisestikin meitä lienee yhtä paljon. Uskon että voisi saada elämäni muutettua katkaisuhoidon avulla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne aloitti uuden pskanjauhantaketjun kun edellinen lopetettiin

Mene vaihteeksi s24 jauhamaan

Mikäs läskipalleroa tänään ahdistaa?

Aloittaisitte joskus ketjun vinku- jonnen elämästä....Ai niin kun siihen ei tulisi mitään, sori

Vierailija
22/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuminen suöppöudestä on sikäli hankala hommma, että onnistuessaan se lyhentää elinajanodoyetya merkittävästi. Alkoholiongelmaan katkaisu ja raittius on hyvä lääke, mutta yritäpä hoitaa se alkamalla juomaan kohtuullisesti. Syödä kun on pakko, vaan liikaa ja väärin ei saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi jotakin läskimammaa ahdistaa kun osa punkeroista haluaa laihtua ja olisivat valmiita asian eteen jotain tekemäänkin.

Vierailija
24/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo toimisi jos ihmiset maksaisi kurssista kunnolla..  Ja olisi hyvä jos aamupala päivällinen ja lounas tarjoiltaisiin pöytään kuten illallinenkin. kuntoutusten buffet on pahin vittuilu laihduttajille.

Vierailija
25/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne aloitti uuden pskanjauhantaketjun kun edellinen lopetettiin

Mene vaihteeksi s24 jauhamaan

Mikäs läskipalleroa tänään ahdistaa?

Osu ja upposi🤣🤣🤣Jonne alkaa hermostumaan.Heheheheeeeeeeehehe

Vierailija
26/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Haluan oikeasti että joku tekee mulle sellaisen ruokavalion, jolla ei liho, ei ole jatkuva nälkä ja jolla laihtuu. Liikunnalla kun ei kuulemma ole väliä. Haluan olla jossain valvonnan alla koko sen ajan. Sitten jos ei paino putoa, ei voi kukaan valehtelijaksi väittää. Nyt kun itse olen yrittänyt kaikkien ohjeilla painoa pudottaa eikä kiloakaan heidän ohjeillaan ole lähtenyt, on jokainen syyttänyt valehtelijaksi. Haluan todistaa että en laihdu heidän ohjeillaan vaan aineenvaihdunnassa/elimistössä on jotain pahasti pielessä. Ehkä siten saisin oikeaa apua, eikä vain pilkkanaurua ja syyttelyä.

Oletko käynyt asian tiimoilta lääkärissä? Voi olla joku sairaus joka turvottaa, vaikka se kuuluisa kilppari. Jos siihen saa lääkityksen, voi auttaa? Samoin voi olla että jotkut masennuslääkkeet lihottavat? E-pillerit? Ei se aina ole syömisestä kiinni.

Alapeukuista päätellen herkkänahkaista porukkaa paikalla ; ) lihavuus voi johtua sairaudesta tai lääkkeistä, se on fakta. Eli kannattaa ne tutkituttaa jos ei ole niin tehnyt.

Vierailija
27/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi jotakin läskimammaa ahdistaa kun osa punkeroista haluaa laihtua ja olisivat valmiita asian eteen jotain tekemäänkin.

Nyt on aika sinun ottaa iltalääkkeet ja syödä Mamman tekemä voileipä ja juoda o'Boy kaakao, lukea Aku Ankkaa ja käydä nykkumaan

Vierailija
28/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Haluan oikeasti että joku tekee mulle sellaisen ruokavalion, jolla ei liho, ei ole jatkuva nälkä ja jolla laihtuu. Liikunnalla kun ei kuulemma ole väliä. Haluan olla jossain valvonnan alla koko sen ajan. Sitten jos ei paino putoa, ei voi kukaan valehtelijaksi väittää. Nyt kun itse olen yrittänyt kaikkien ohjeilla painoa pudottaa eikä kiloakaan heidän ohjeillaan ole lähtenyt, on jokainen syyttänyt valehtelijaksi. Haluan todistaa että en laihdu heidän ohjeillaan vaan aineenvaihdunnassa/elimistössä on jotain pahasti pielessä. Ehkä siten saisin oikeaa apua, eikä vain pilkkanaurua ja syyttelyä.

Oletko käynyt asian tiimoilta lääkärissä? Voi olla joku sairaus joka turvottaa, vaikka se kuuluisa kilppari. Jos siihen saa lääkityksen, voi auttaa? Samoin voi olla että jotkut masennuslääkkeet lihottavat? E-pillerit? Ei se aina ole syömisestä kiinni.

Olen useammankin lääkärin kanssa keskustellut. Ohje on "pieniä muutoksia" ja liikuntaa. Ei auta. Viimeksi sanoin että haluan ravintoterapeutille. Ei pääse muut kuin keliaakikot. Kerroin miten olin saanut painoa pois viimeksi eli ihan sairaalla (anorektikon) kitudieetillä ja 7-8h/pv liikuntamäärällä. En vaan jaksa sitä loppuelämääni. Lääkäri ei sanonut mitään. Kilpirauhasarvot normaalit, masennuslääkkeitä en ole koskaan syönyt, e-pillereitä 30v sitten kokeilin, nyt ei enää tarvi kun on 50+ ikäinen :) Diabeteshoitaja (esidiabetes on todettu) antoi ohjeet ja noudatin niitä pilkuntarkasti 2 kk, kiloakaan ei lähtenyt vaikka hän itsevarmana taputti olalle että VARMASTI nyt lähtee paino tippumaan. Ei lähtenyt, tuumasi että minun pitäisi käydä juttelemassa jollekin. Siis mielenterveyden häiriö kun ei paino putoa? Uskomatonta. Lisämunuaisten uupumusta ja kortisolin määrää epäilen mutta tutkimuksiin en pääse. Kokeilin netin kalorilaskuria 5 kk, ei yhtään kiloa lähtenyt. Oon välillä jo niin väsynyt ja epätoivoinen ettei jaksa kuin itkeä. Syyllistämistä, pilkkanaurua ja yksin jättämistä. Mitä pitää tehdä että saa apua? Kun ei yksin pysty siihen.

Vierailija
29/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kommentit taisivat olla vitsejä, mutta sanon nyt kuitenkin.

Overeaters Anonymous toimii myös Suomessa. Ryhmiä löytyy monilta paikkakunnilta ja lisäksi on nettiryhmiä.

Vierailija
30/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen herkkänahkaista porukkaa paikalla ; ) lihavuus voi johtua sairaudesta tai lääkkeistä, se on fakta. Eli kannattaa ne tutkituttaa jos ei ole niin tehnyt.

Unohdit sen sisäilman ja lapset

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
31/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla samanlaisia kokouksia kuin AA-kokoukset.

Kokousta terveyskeskuslääkärin kanssa. Nykyään hän voi kirjoittaa sellaista lääkettä, joka vie syömähimon mennessään.

Vierailija
32/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo toimisi jos ihmiset maksaisi kurssista kunnolla..  Ja olisi hyvä jos aamupala päivällinen ja lounas tarjoiltaisiin pöytään kuten illallinenkin. kuntoutusten buffet on pahin vittuilu laihduttajille.

Sulla on Jonne varmaan hyvä kokemus kuntoutuksesta , mt - kuntotuksesta, nimittäin

Vierailija
33/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika sinun ottaa iltalääkkeet ja syödä Mamman tekemä voileipä ja juoda o'Boy kaakao, lukea Aku Ankkaa ja käydä nykkumaan

Laihduta L Ä S K I!

Vierailija
34/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokousta terveyskeskuslääkärin kanssa. Nykyään hän voi kirjoittaa sellaista lääkettä, joka vie syömähimon mennessään.

Meidän terveyskeskuslääkäri ei osaa edes suomea.

Vierailija
35/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä saisi rokotteen joka lopettaisi sinun pakonomaisen paskanjauhannan aamusta iltaan av palstalla.

Vierailija
36/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta L Ä S K I!

Jonne hermostuu.Laittoiko Mamma voileivän päälle juustoa eikä kinkkua.Voi voi

Eheheeeheeeeheheheeee

Vierailija
37/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se on semmoista amfetamiinijohdannaista.Aiheuttaa rytmihäiriöitä ja korkeat verenpaineet

Vierailija
38/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän terveyskeskuslääkäri ei osaa edes suomea.

Kannattaa muuttaa Suomeen, jos haluaa Suomea puhuvan, ei ne siellä Virossa puhu Suomea.

Vierailija
39/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lääkäreiden kanssa kokoustetaan?Kuka on puheenjohtaja ja kuka sihteeri?

Vierailija
40/44 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Kun syöntiputki tulee päälle niin sen katkaisu on todella vaikeaa.

Ikävää kun täällä pilkataan syömishäiriöitä.Tyttäreni sairastanut eri versioita 12-vuotiaasta lähtien. Ne jotka näistä asioista oikeasti tietävät ja ovat läheltä seuranneet esim läheisten kamppailua tietävät miten vakavasta sairaudesta puhutaan