Käykö miehet säännöllisesti eturauhastutkimuksessa?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sen takia käytän itse anaalitappeja. Tappi peppuun, kyljelleen sängylle, pyyhe alla ja sitten supistelemaan persusta ja miettimään mukavia. Aikansa kun keskittyy ja rentoutuu niin kyllä alkaa vehje vuotamaan oikeen kunnolla ja sitten tulee eturauhasorgasmi.
Miten tämä liittyy eturauhastutkimuksiin? Mitä sinulle selvisi em. tekniikalla rauhasen terveydestä / muutoksista?
PSA-testi ei ole kallis. Siinä kannattaa käydä.
50-vuotiaana pitäisi käydä ja sitten muutaman vuoden välein ja tietenkin, jos jotain oireita on.
Apteekista saa parilla kympillä omatestin. Monet miehet käyttävät kaiken maailman huijausluomulääkkeitä vaivoihinsa turhaan.
On ilkeä vaiva, voi olla täysin oireeton.
Testaamisen hyötysuhde olisi liian pieni kustannuksiin nähden, siksi sitä ei ole otettu ohjelmaan. Eikä siellä kaikki kuitenkaan kävisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia käytän itse anaalitappeja. Tappi peppuun, kyljelleen sängylle, pyyhe alla ja sitten supistelemaan persusta ja miettimään mukavia. Aikansa kun keskittyy ja rentoutuu niin kyllä alkaa vehje vuotamaan oikeen kunnolla ja sitten tulee eturauhasorgasmi.
Miten tämä liittyy eturauhastutkimuksiin? Mitä sinulle selvisi em. tekniikalla rauhasen terveydestä / muutoksista?
Sitä rauhasta itseään on hyvä stimuloida välillä.
Minulle tuon tarkastuksen on lääkäri tehnyt joka työterveys tarkastuksessa siitä lähtien kun täytin 30. Lääkäri on ollut sama kokoajan ja ei tuo edes hävetä enää. Hän on jo takapuoleni nähnyt useamman kerran.
Aika homolta tuo tutkimus kuulostaa jos mies sen tekee miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasen tyhjennys auttaa eturahasen syövän ja- tulehduksen ehkäisyssä, ei normirunkkaus. Ts. tyhjennetään eturauhanen, ei kivespusseja.
Kivekset ei kivespusseja.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että eturauhasta pitäisi "hieroa" ainakin kuukausittain pepun kautta jotta saavutetaan tervehdyttävä vaikutus, normirunkkaus ei riitä? Joka tapauksessa, toteutan mielelläni poikaystävälleni tämän palvelun, ei haittaa yhtään ;) -nainen
Kakka-aukkooni ei mene yhtään mitään sisään. Ainoastaan tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olisi jollekki yksityiselle lääkäri asemalle hyvä markkina rako. Tarjoaisivat johonkin tiettyyn hintaan eturauhasen tarkastus paketin. Mainos kuvaan joku nuori naislääkäri vetämässä kumihanskaa käteen. Tiiä vaikka moni mies innostuisi?
Loistava idea! Nuori naislääkäri antaisi kasvonsa tälle tutkimukselle.
Tänään kävin ensimmäistä kertaa eturauhas tutkimuksessa.
Käyn joka viikko tutkimuksessa. En ole homo! 🤥
En minäkään ymmärrä miksi jotkut miehet tuota kammoaa. Minulle se on tehty 2 kertaa. Vähän epämiellyttävää mutta ei paha kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että eturauhasta pitäisi "hieroa" ainakin kuukausittain pepun kautta jotta saavutetaan tervehdyttävä vaikutus, normirunkkaus ei riitä? Joka tapauksessa, toteutan mielelläni poikaystävälleni tämän palvelun, ei haittaa yhtään ;) -nainen
Vihdoinkin tyttöystävä joka ymmärtää miehen terveyden päälle. Suosittelen nostamaan tarvittaessa useampaan kertaan kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuon tarkastuksen on lääkäri tehnyt joka työterveys tarkastuksessa siitä lähtien kun täytin 30. Lääkäri on ollut sama kokoajan ja ei tuo edes hävetä enää. Hän on jo takapuoleni nähnyt useamman kerran.
Taidan olla liian ruma kun ei päälle nelikymppisenä ole vielä kukaan korkannut tarkistuksissa kakkostani :(
Ainakin pari kertaa kuukaudessa vietän parin tunnin ajan omaa kivaa muutamien seksilelujen kanssa jossa eturauhanenkin saa osansa.
Paljosta jää ne miehet vaille jotka eivät ole eturauhasorgasmia kokeneet.
Haittaakohan naislääkäriä joka tutkii eturauhasen jos potilas tutkimuksen aikana äännähtelee kiihottuneen kuuloisesti. Sanookohan lääkäri siihen mitään?
Minä tykkään käydä eturauhas tutkimuksessa. Kumpa siihen pääsisi joka vuosi.
PSA + ultraus.
PSA ei aina nouse eturauhassyövässä ja voi nousta myös ilman syöpää. Ei ole mahdottoman hyvä testi tähän, enemmänkin summittainen suuntaviitta suurelle osalle.