Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö miehet säännöllisesti eturauhastutkimuksessa?

Vierailija
29.06.2019 |

Tuli vaan mieleen..

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet eivät käytä ennakoivaa terveydenhoitoa, lääkäriin ja tutkimuksiin mennään vain kun on pakko. Minä olen jo ikämies, eikä elämääni kuulu seksi minusta johtumattomista syistä. Kylmässä eturauhanen vaivaa jo melkoisesti ja ymmärrän että jotain siellä on vialla ja kuulun edellä kerrotun valossa muutenkin tulipunaiseen riskiryhmään. Mutta hoitoon hakeuden vasta kun on pakko. Kerranhan täällä vain kuollaan ja käyhän se sitten onneksi nopeasti.

Et aijo siis ottaa hoitoa vastaan jos syöpä todetaan?

Vierailija
42/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin tutkimuksiin pääse. Soitin yleiselle puolelle että haluan päästä yleiseen terveydenkatsastukseen mm verikoe ja muita tarkistuksia. Sanottiin että jos ei ole mitään sairauksia tai oireita niin ei ole tarvetta. Vasta kun ilmenee jotain niin sitten voi tulla. Halusin aikoinaan ottaa verikokeen myös kun oli erektio ongelmia niin täti sanoi puhelimessa että odotetaan ja katsotaan jos se siitä ajallaan herää.

Ei miehille ole samallaisia määrättyjä tutkimuksia kuin naisille. Ei feministisessä valtiossa miehellä ole mitään arvoa. Sen takia ei tunnu pahalta olla työttömänä. Ei ole mitään hävettävää kun ei ole mitään ihmisarvoa.

Ai luoja. Yksityisellä naisetkin joutuu vaivansa hoidattamaan, törppö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka elävät pidempään käyvät.

Vierailija
44/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun keski-ikäinen mies ottaa verikokeen säännöllisesti. 

Vierailija
45/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan urologille ultraamaan se eturauhanen. Tuseeraamalla tuntee vain takanurkan.

Vierailija
46/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei pääse niihin tutkimuksiin samalla tavoin kuin naiset mammografiaan

Naiset joutuvt hoitamaan gynekologiset tutkimuksensa pääsääntöisesti yksityisellä. Sinä voit sentään mennä ihan julkiselle puolelle persettäsi näyttämään. Eikä tarvitse kutsua, senkun tilaat ajan. 

Vierailija
47/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en kenenkään lekurin kätösiä hanuriini anna tunkea.

Kyllä se räkäsee sormiin ensin.

Vierailija
48/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin täytettyäni 40 tarkastus ajan. Terveystalolla oli joku miehen terveystarkastus paketti siihen kuului myös verikokeet labrassa. Sitten piti täyttää semmonen lomake ja viedä se mukana lääkärille sinne tarkastukseen. Siinä lomakkeessa oli myös osio minkä lääkäri täyttää ja siinä mainittiin eturauhasen tunnustelu. No kuitenkin noin 5-6 kymppien naislääkäri joka tarkastuksen teki sanoi vain ettei eturauhasta tarvi tutkia jos oireita ei ole. Harmi ettei kertonut sitä jo alussa. Tuota juuri tarkastuksessa jännitin. Eli miehiä ei turhaa tutkita vaikka siitä itse maksaisi.

Vierailija
49/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei pääse niihin tutkimuksiin samalla tavoin kuin naiset mammografiaan.

Lääkärille voi lampsia ihan oma-aloitteisesti. Turha uhriutua taas.

Vierailija
50/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varasin täytettyäni 40 tarkastus ajan. Terveystalolla oli joku miehen terveystarkastus paketti siihen kuului myös verikokeet labrassa. Sitten piti täyttää semmonen lomake ja viedä se mukana lääkärille sinne tarkastukseen. Siinä lomakkeessa oli myös osio minkä lääkäri täyttää ja siinä mainittiin eturauhasen tunnustelu. No kuitenkin noin 5-6 kymppien naislääkäri joka tarkastuksen teki sanoi vain ettei eturauhasta tarvi tutkia jos oireita ei ole. Harmi ettei kertonut sitä jo alussa. Tuota juuri tarkastuksessa jännitin. Eli miehiä ei turhaa tutkita vaikka siitä itse maksaisi.

Mitähän ihmettä nyt? Eikö eturauhassyöpä nimenomaan ole pitkään oireeton ja sitten kun on selvää oiretta niin voi olla jo myöhäistä?

Epäilen ennemminkin että katsoi että olet verrattain nuori ja häntä ei vaan tuseeraus eikä ultraus kiinnostanut.

Urologi on se oikea osoite tsekkaukselle, ei yleislääkäri.

Vierailija
51/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammoisina hyvinä aikoina TK:ssa oli tutkimushuone, jossa tutkittiin eturauhasia. Sen tiesi nautinnollisesti ölinästä, joka huoneesta kuului. Sieltä tuli ulos vähän hämmentyneen oloisia miehiä iloisin ilmein. Nyt lääkäri työntää sormen anukseen jos sattuu ehtimään ja viitsimään.

Vierailija
52/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ilmaiset mammografiat alkaa kun täyttää 50v.

Niitå ei tehdä naisten hyvinvoinnin vuoksi vaan siksi että rintasyöpä on erittäin tappava tauti ja naisen rahallinen yms hyöty yhteiskunnalle on mittaamaton.

Kuka olisi yhteiskunnalle tuottavampi kuin nainen joka huolehtii itsensä työnsä, lapsensa, miehensä, omat sekä miehen vanhat vanhemmat, lapsenlapsensa jne.

Ne ilmaiset mammografiat on kärpäsen jätös naisen tuottavuuden rinnalla.

Tämä. Naiset tutkituttaa itseään, syövät vitamiineja ja terveellisesti. Vaativat hoitoa jokaiseen pieneenkin vaivaan. Samalla toisessa lauseessa vaahtoavat eutanasian puolesta. Selkeä suurin osa kannattaa eutanasiaa, samalla kun ravaavat tarkastuksissa yms. :D Eivätkä tajua ristiriitaa edes vaikka asian noin suoraan sanoisi. Pahoittavat mielensä, kun onhan mulla oikeus elää!?

Vierailija
53/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet eivät käytä ennakoivaa terveydenhoitoa, lääkäriin ja tutkimuksiin mennään vain kun on pakko. Minä olen jo ikämies, eikä elämääni kuulu seksi minusta johtumattomista syistä. Kylmässä eturauhanen vaivaa jo melkoisesti ja ymmärrän että jotain siellä on vialla ja kuulun edellä kerrotun valossa muutenkin tulipunaiseen riskiryhmään. Mutta hoitoon hakeuden vasta kun on pakko. Kerranhan täällä vain kuollaan ja käyhän se sitten onneksi nopeasti.

Et aijo siis ottaa hoitoa vastaan jos syöpä todetaan?

Ja sinä otat kaiken mitä saa? Mitä mieltä olet eutanasiasta? Älä minulle vastaa, en ole niin kiinnostunut yksittäisen ihmisen asioista, että palaisin lukemaan, mutta mieti itse asiaa.

Vierailija
54/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ilmaiset mammografiat alkaa kun täyttää 50v.

Niitå ei tehdä naisten hyvinvoinnin vuoksi vaan siksi että rintasyöpä on erittäin tappava tauti ja naisen rahallinen yms hyöty yhteiskunnalle on mittaamaton.

Kuka olisi yhteiskunnalle tuottavampi kuin nainen joka huolehtii itsensä työnsä, lapsensa, miehensä, omat sekä miehen vanhat vanhemmat, lapsenlapsensa jne.

Ne ilmaiset mammografiat on kärpäsen jätös naisen tuottavuuden rinnalla.

Tämä. Naiset tutkituttaa itseään, syövät vitamiineja ja terveellisesti. Vaativat hoitoa jokaiseen pieneenkin vaivaan. Samalla toisessa lauseessa vaahtoavat eutanasian puolesta. Selkeä suurin osa kannattaa eutanasiaa, samalla kun ravaavat tarkastuksissa yms. :D Eivätkä tajua ri

Jos kannattaa eutanasiaa ei se tarkoita että suljetaan muut hoidot pois. Halutaan elää terveenä ja toimintakykyisenä ja sitten aikanaan kuolla kitumatta.

Vierailija
55/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä nyt? Eikö eturauhassyöpä nimenomaan ole pitkään oireeton ja sitten kun on selvää oiretta niin voi olla jo myöhäistä?

Epäilen ennemminkin että katsoi että olet verrattain nuori ja häntä ei vaan tuseeraus eikä ultraus kiinnostanut.

Urologi on se oikea oso

Niin en ollut eturauhastutkimuksen takia sinne menossa vaan varasin ajan kun täytin 40 ja en ollut vuosiin käynyt missään tarkastuksessa. Olin 15 vuotta ollut toiminimellä ja itselläni siis ei työterveyshuoltoa ole ollut. Eturauhas tutkimus selvisi vasta siitä lomakkeesta että se sisältyy siihen. Lääkäri ei sitä kuitenkaan tehnyt. Tarkoitin vaan että jännitin sitä sen tarkastuksen ajan kun semmosta ei tehty. Kaikki muut lomakkeessa olevat kohdat lääkäri kuitenki teki. En silti nostanut valitusta asiasta kun olin sillä hetkellä vain helpottunut ettei sitä tehty. No ehkä se kuitenkin olisi ollut hyvä tutkia tai mistä minä tiedän kun en ole lääkäri.

Vierailija
56/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSA testi on verikokeella. Toki voi olla ultra sinne jos ei usko verikoetta?

Vierailija
57/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSA verikoe. 

Vierailija
58/86 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin sykkii eturauhaseni kaikille palstamammoille ja IG-bebeille.

Vierailija
59/86 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisi jollekki yksityiselle lääkäri asemalle hyvä markkina rako. Tarjoaisivat johonkin tiettyyn hintaan eturauhasen tarkastus paketin. Mainos kuvaan joku nuori naislääkäri vetämässä kumihanskaa käteen. Tiiä vaikka moni mies innostuisi? 

Vierailija
60/86 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia käytän itse anaalitappeja. Tappi peppuun, kyljelleen sängylle, pyyhe alla ja sitten supistelemaan persusta ja miettimään mukavia. Aikansa kun keskittyy ja rentoutuu niin kyllä alkaa vehje vuotamaan oikeen kunnolla ja sitten tulee eturauhasorgasmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan