Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

183232 oikotiellä, kommenttia kiitos!

Vierailija
23.07.2008 |

Viitsisittekö kommentoida asuntoa, aluetta. Olemme käyneet kohdetta kerran katsomassa ja tarvitsisi remonttia kyllä, kylppäri todella huonossa kunnossa, samoin sauna ja vessa pitäisi rempata. Kaikki seinät ja katot käydä läpi ja todellisuudessa parketti on mennyttä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa asunto näytti hyvältä. Avara ja valoisa, niukkaan tyyliin tottuneelle sopiva. Jos itse katsoisin kt-asuntoa Espoosta ihastuisin ehkä. Vaatehuoneesta plussaa. Tietenkin remppaamalla saisitte vielä entistä ehomman.

Vierailija
2/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto kaamea, varsinkin ilman remppaa. Ulkopuolelta hirveä talo. Hinta vielä kamalampi tollasesta luukusta, eikä ole edes hissiä!!! En ikimaailmassa edes vilkasis tollasta läävää kohti. Samaan hintaan rakentaa ison talon vähän syrjemmästä. Siis ihan järkyttävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä 250 000:lla ei kummoista taloa rakenna, ehkä ilmaiselle tontille tosin ja sijainnilla on tietysti aina valtava merkitys ... keskustasta on turvallisempaa ostaa ja varmemmin saa omansa joskus pois, kun jonnekin korpeen rakentamalla.

Hinta on kyllä kova, mutta sijainti on tosi jees. Nythän on tinkimisvaraa ... Jos hissittömyyys ei haittaa ja remonttiin on valmis niin siitä vaan vääntämään ja kunnolla tinkimään. Ulkoapäin talo on persoonallinen ja minusta tyylikäs.

Vierailija
4/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta sanottavaa.

Vierailija
5/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asuntoa etsitään.

Mun mielestä ihan tosi kiva, siitä saisi rempalla tosi kivan.Ulkoapäin ei kovin kiva, mutta väläkös tuolla.

Vierailija
6/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastike on mielestäni aika korkea mutta muuten tykkäsin. Hinta tosin hirvittää näin hämeessä asuvaa.

Vierailija
7/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä hinta myös korkea. Putkiremppaa ei tiedossa. Kylppärissä varmasti kosteusvauriokorjattavaa ja aivan oikein, vedet tulleet sisälle yhdestä makkarista, katon kulmasta ja yhtiö korjuuttanut.

Vierailija
8/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko itse Olarissa?

Vierailija
9/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuolannut juuri noita kämppiä tuosta talosta meille, mutta ei oo varaa... Olari on loistoalue, hyvät yhteydet ja kuulemma naapurisopukin pelittää. Ainoa, minkä tarkistaisin, on että onko ollut vesivahinkoja ja mitä on tehty, koska noissa taloyhtiöissä on joskus katot vuotaneet.

Vierailija
10/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pari kaveriani asuu Olarissa ja muutama siinä ympäristössä. Miehen työpaikka on ihan kivenheiton päässä.

t. 8

Vierailija
11/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asumme nyt Leppävaarassa. Olarista olen kuitenkin kuullut monenlaista. Hienoa, jos positiivinen käsitys sinulla ja muilla vastaajilla. Sijainti ja palveluiden läheisyys kiinnostavat. Onko lapsiperheelle mukava alue? Meillä lapset 3v ja 5,5v.

Vierailija
12/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle on mukava. Mutta tosiaan sellainen varoituksen sana, että Olarissa pitää sitten ostaa oma autopaikka, koska ne ovat tosi kiven alla. Toisaalta bussiyhteydet ovat niin hyvät, että toisin kuin muualla Espoossa, siellä pärjää ilman autoa, ainakin ilman kahta autoa.

Vierailija
13/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 autoa ... mies tarvitsee välttämättä työssään ja omastammekaan emme aio luopua joten 2 autopaikkaa on meille taiottava jostain ... Nyt Leppävaarassakin painimme saman ongelman kanssa, mutta jotenkin on selvitty ...

Vierailija
14/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toi oli ihan jees. Toki remppaa ehkä kaipaa mut tykkäsin muuten=)

Itse kyllä mielummin muuttaisin kerrostaloon Olariin kuin rakentaisin talon jonnekin syrjemmäs. Mut makunsa kullakin=)

Vierailija
15/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten vierailin yhdellä ystävälläni ihan tuossa lähistöllä ja auto piti jättää kauas asunnolta, sellaiseen keskitettyyn autotaloon. Ystävälläni oli myös autopaikka ko. autotalossa, siis kaukana kotoa ja valvomattomien silmien alta.

Ja ainakin meille tuo autopaikka-asia (ja miksei vieraspaikka-asiakin) merkkaa tosi paljon asuntoa valittaessa. Kun ajatus meistä autottomana on mahdoton.

Muuten ihan kivannäköinen asunto.

Ps. tämä ystäväni muutti Olarista juuri putkirempan alta pois...

Vierailija
16/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kysymys, paljonko tarjoaisitte/ olisitte valmiit maksamaan asunnosta, huomioiden, että remonttitarvetta on: kylpyhuone totaalisesti, sauna totaalisesti, vessa totaalisesti ja sisäpinnat. Keittiön kodinkoneet ja kaapistot menettelisivät jonkun aikaa.

Vierailija
17/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hionta ja lakkaus varmasti rittää! Ja näyttääkin siltä. Siinä ri kauan nokka tuhise kun vuokraa koneen ja hioo itse. Samoin kylppäriremppa, laatoitus+kalusteet, jos ei mitää ökytyyliä halua niin ei mitää hirveän kallista, varsinkin kun itse tekee. Hieno kämppä, maalaisjärki käyttöön niin tylee tosi kiva!

Vierailija
18/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kastunut monesta kohtaa (osa palasista siis irti, turvonnut, haljennut, liimat irti ...) ja tummunut monesta kohtaa ja syviä lommoja. Muutaman millin hionta päältä ei siis lattiiaa pelastaisi. Lisäksi parketin hionta ja lakkaus harvoin kannattaa. Itse en hiomaan lähtisi todellakaan enkä tietenkään lakkaamaan, nykylakat ovat niin myrkyttömiä, että tehdaslakkausta eivät voita.

Kylppäriin ei olisi tarkoitus omaisuutta laittaa, mutta kokemuksen myötä tietää myös, että millään 3000 eurolla ei kylppäriä rempata. Kuivatettavaa varmasti myös on. Kylppärin työt saamme tehtyä 'itse'.

Vierailija
19/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi huomaa että kaiken on oltava uutta

"Lisäksi parketin hionta ja lakkaus harvoin kannattaa. Itse en hiomaan lähtisi todellakaan enkä tietenkään lakkaamaan, nykylakat ovat niin myrkyttömiä, että tehdaslakkausta eivät voita."

Tämä kommentti myös kertoo aika paljon...:D No kukin tavallaan. Kokemuksen myötä voin kertoa, että tuo EI ole totta.

Vierailija
20/23 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisistahan summista puhutaan? Suuruusluokkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi