183232 oikotiellä, kommenttia kiitos!
Viitsisittekö kommentoida asuntoa, aluetta. Olemme käyneet kohdetta kerran katsomassa ja tarvitsisi remonttia kyllä, kylppäri todella huonossa kunnossa, samoin sauna ja vessa pitäisi rempata. Kaikki seinät ja katot käydä läpi ja todellisuudessa parketti on mennyttä.
Kommentit (23)
Taloyhtiö maksaa kuivatuksen, putket ja vesieristyksen kylppärin osalta. Mutta itselle jää vielä maksettavaa tosiaan aika paljon. Itse mietin, että maksimissaan olisimme asunnosta valmiita maksamaan 215 000- 220 000 euroa. Itse tykkään Arjatsalon 70-luvun stailista, mutta kieltämättä tekniikka- ja rakenneasiat hieman hirvittävät. Leppävaarassa voisi muuten pysyä, mutta on vaikea saada avaraa asuntoa uusista taloista, Vallikallion puolelta saisi ehkä 90-luvun taloista ... Ja uusissa hinnat ovat pimeitä Etelä-Leppävaarassa.
Yksi kohde Vallikalliossa on jonkin aikaa roikkunut ja hintaakin kerran pudotettu, pitänee ehkä seuraavalla näytöllä katsastaa.
ok, mutta olisikohan tulossa putkiremontti? Pohjaratkaisu ei aivan toimiva, kamalasti hukkaneliöita...
Itse voisin kuvitella ostavani tuon kämpän, mutta tinkisin kyllä hinnasta. Ja alue on ihan ok.
ja kyllä, pikkuhiljaa niissä joudutaan jo putkia uusimaan. Lisäksi tuo kosteusvahinkojen yleisyys on niissä melkoista: tarkoitan siis just tuota katosta vesien vuotamista yms.
Minusta asunto näytti ihan kivalta, hinta on kyllä törkeä. Okei, en kyllä ole Olarin hintatasoa seurannut, asutaan myöskin Leppävaarassa(Etelä-) ja täällä kyllä hinnat ovat roimasti korkeammat. Tässä tosin talokanta on uutta. Tuo kämppä kuitenkin näyttää avaralta ja valoisalta, ja on vielä ylimmässä kerroksessa.
Eikös muuten taloyhtiö maksa kuivatukset kylppärissä, maksavathan vesieristyksetkin? TÄmä on yleensä käytäntö. Kylppärin remontoiminen sen sijaan maksaa kyllä hunajaa, no tietysti jos teillä osataan laatoitus ja muut hinnakkaat hommat tehdä itse niin sitten ei varmaan tule niin kalliiksi.
Tarjoaisin ainakin kymmenen prossaa pyyntiä pienemmän summan. Talo ei ulospäin ole mikään kaunotar. Paitsi jos tykkää erityisesti 70-luvun stailista. Harva kai nykyään tykkää....:)