Suosittele Ankeaa ja köyhää lomakohdetta!
Varsinkin ankea ja rapistunut rantakaupunki kiinnostaa!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Joku Afrikan maa jossa rantoja.
Yhdet kauneimmista, viihtyisimmistä ja rennoimmista rannoista, joihin olen matkustanut, löytyvät (Itä-)Afrikasta ja sen läheisyydestä. Eikä ne kaikki kohteet ole lähellekään halvimmasta päästä, vaikka paikallinen väestö onkin hyvin köyhää. Toki Afrikasta löytyy se toinenkin ääripää eli lukuisia ankeita ja köyhiä kohteita. Mutta rantalomakohteita en heti ensimmäisenä alkaisi näillä spekseillä etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisen kyläkauppa Töysän Tuurissa. Hiton vanerinen köyhän miehen Versailles.
Alavuden Tuurissa.
Sori, kehitysmaiden rajat muuttuvat niin nopsaan.
Joku Pohjanmaan kunta, jonka nähtävyys on Alkon myymälä. Alajärvi?
Viitasaari. Siellä asuu Teuvo, joka on naimisissa puusta veistetyn naisen kanssa, kun ei muuta saa.
Kotka silloin kun Selänne on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Afrikan maa jossa rantoja.
Niistä löytyy hulppeita ja upeita lomapaikkoja. Ankeus on kaukana ja rahalla saa luksusta. Vähän eri kaliiperin, kuin eurooppalaiset, varsinkin itä-eurooppalaiset lomapaikat. Ei silti, en jaksa Afrikkaan asti matkustaa,, enää.
Vierailija kirjoitti:
Albaniasta löydät haluamasi.
Tai sitten ei. Lomapaikat on siellä ihan hienoja.
Ihme ennakkoluuloja. Kertokaa joku missä olette oikeasti itse käynyt ja ankeaksi todennut.
Minulle jäi mieleen Kanariansaarten hylätty vesipuisto. Mutta kokonaisuudessaan paikka ei ole aloituksessa pyydetyn kaltainen.
Torremolinos talvella voisi sopia kuvaukseen.
Benidorm! Täynnä huonostikäyttäytyviä ja sikailevia työväenluokkaisia brittituristeja. Kaupunki likainen ja ränsistynyt.
Lappi. Samaa sammalta ja havupuuta, huonot palvelut eikä netti toimi kunnolla. Mäkäräiset kaupan päälle.
Porot on toki söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan rannalla mutta https://www.youtube.com/watch?v=DFmCv_sZnbY
Suosittelen myös: Cardenas
:,D
Turku -> Vepsä ja vanhat 'kolmiomökit' sateella! (koettu on)
Alavuden Tuurissa.