Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette auttaneet ensimmäiseen omaan kotiin muuttavia lapsianne?

Vierailija
29.06.2019 |

Poikani 20v on muuttamassa ensimmäiseen omaan asuntoonsa nyt armeijan jälkeen. Miten olette auttaneet lapsianne muutossa kun he ovat muuttaneet omilleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan sen mukaan mitä on varaa. Pakolliset ekana.

Vierailija
22/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin laadukkaat siivousvälineet ja imurin. Muutti poikakaverin kanssa yhteen ja ostivat itse kaiken uutena. Asioissa olen auttanut jos tarve. Maksan edelleen puhelinlaskun ja lehtitilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu asunto ja hankittu kaikki tarvittava. Kotoa pääsivät muuttamaan tismalleen haluamaansa omaan kotiin, jossa sisustus on jokaiselle hankittu sillä mielellä, että kelpaa seuraavaankin asuntoon eli tylsää klassista.

Vierailija
24/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole suorastaan köyhiä mutta ei paljon enempää. Kotoa saivat ottaa mukaan mitä halusivat ja jotain pientä ostettiin eli muutama tarpeellinen huonekalu ym.

Vierailija
25/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lähes kaiken tarpeellisen (olin säästänyt tilille vuosia), kuten sänky pöytä jne. Tv oli jo hankittu aikaisemmin.

Täydellinen keittiövarustus (tässä vähän sattuman soittoa), mutta pojalla on kyökissään vain Arabiaa ja Iittala.

Eli autoin kaikessa mitä pystyin!

Vierailija
26/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin lähes kaiken tarpeellisen (olin säästänyt tilille vuosia), kuten sänky pöytä jne. Tv oli jo hankittu aikaisemmin.

Täydellinen keittiövarustus (tässä vähän sattuman soittoa), mutta pojalla on kyökissään vain Arabiaa ja Iittala.

Eli autoin kaikessa mitä pystyin!

+ Marimekon pyyhkeet ja liinavaatteet 😉.

Vierailija
27/27 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisella tukemisella autoin heitä säästämään rahaa siihen, että pystyivät muuttamaan varsin nopeasti omaan asuntoon. Autokoulut on kustannettu kaikille. Autojen hankinnasta kustansin 50 %, että työpaikan saanti oli helpompaa. Tarjoan silloin tällöin lounashetkiä ja en katso pahalla, jos aikuiset lapset marssivat meille tullessa jääkaapista etsimään purtavaa. Vanhempien koti on mielestäni aina lapsille tietynlainen koti, vaikka olisivatkin aikuisia.Tuen jatkossakin monella tapaa, jos se vain taloudellisesti, ajankäytöllisesti jne. on kohtuuden rajoissa, mutta kyllä jokaisen on hyvä kokea myös niukkuutta ja oppia miettimään, miten sellaisista ajoista selvitään omilla valinnoilla. En kuitenkaan laita omaa elämääni liian ahtaalle muiden takia, se ei välttämättä ole pitkällä tähtäimellä viisasta, osaan kyllä sanoa EI. Välillä täytyy ajatella vain itseään, se on tervettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän