Torissa ei mene mikään kaupaksi?
Eikö siellä kauppa käy nykyään? Tavara on hyvää, ilmoitukset asiallisia ja kuvat ok, joskaan en jaksa ihan kauheasti panostaa vaivaa otoksiin, kun tavaroiden arvo on aika pieni.
Kommentit (12)
Annetaan ilmoitukset toimivat aina
Hieman on hiljaista, vaikka hinnat ovat pohjissa.
Tuo kirjautumispakko. Ei jaksa ja nykyisin ei ihmiset juurikaan jätä numeroa ilmoihin.
Jos ei myy niin ongelma on aina siinä, että hintasi on väärä.
Kaikki menee kaupaksi, jos hinta on oikea.
Olen tehnyt torin kautta satoja myyntejä, joten tiedän mistä puhun.
Siellä kaikki odottaa saavansa täysin uuden tuotteen mitättömällä hinnalla ilman postimaksuja tai kotiin kannettuna. Varataan tavaraa eikä noudeta.
Kokeile paikallista facekirppisryhmää. On helppo tehdä kauppaa lähialueelle. Haut ja noudot sujuu vikkelään, eikä tule lisäkuluja. Juuri ostin huonekalun paikallisesta ryhmästä ja myyjä kertoi koettaneensa myydä sitä turhaan torissa.
Tuorein oma myyntikokemus tältä viikolta, laitoin Marimekon kassin myyntiin, meni 10 minuutin sisällä ilmoituksen hyväksymisestä. Kyllä moni tuote oman kokemukseni mukaan menee oikein hinnoiteltuna. Myös itse ostelen sieltä jos en nyt viikottain niin kerran pari kuukaudessa kuitenkin.
Menee, mutta pitää varautua piiitkiin myyntiaikoihin.
Ihmiset ovat lomilla missä kukakin. Ei kesäisin kauppa käy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kirjautumispakko. Ei jaksa ja nykyisin ei ihmiset juurikaan jätä numeroa ilmoihin.
Ei ilmoituksissa näy numero ellei halua, eikä numerolla tee mitään ellei tarvi pakettilähetyksiin.
Itse olen saanut myytyä kyllä tavaraa rakennuspuolella. Nyt laitan lisää muita tavaroita.Panostan kuviinkin. Mutta hinta ei saa olla kovin korkea.