Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jo kauhea ikävä poikaamme, joka

Vierailija
29.06.2019 |

muuttaa syksyllä opiskelupaikkakunnalle reilun sadan kilometrin etäisyydelle. Miten selviän, kun hän muuttaa pois kotoa? Toki mulla on ihan ok mies (pojan isä), mutta poika on ainoa lapsemme, ja minulle niin äärettömän rakas. Miten te muut olette selvinneet, varsinkin, kun ainokaisenne muuttaa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan alettava elää sitä omaa elämääs sinunkin.

Vierailija
2/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!

- elämättömyys

- roikkuminen

- läheisriippuvuus

- henkinen insesti

-> terapiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI!

- elämättömyys

- roikkuminen

- läheisriippuvuus

- henkinen insesti

-> terapiaan

Sä et taida olla ihan terve.

Vierailija
4/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minullakin on ainokainen ja isänsä kuoleman jälkeen olemme asuneet kahden poikani kansaa, olen kokenut hyvin tärkeäksi pitää huolta siitä, että elämässä on paljon muitakun asioita

On harrastuksia ystäviä sukulaisia, joiden kanssa on tapahtumia.

Nykyaikana myös yhteydenpito on hyvin helppoa. Myös läheiset välimme vaikuttavat siihen, ett pidämme paljon yhteyttä. Kuitenkin myös oma tila kuuluu nuorelle antaa.

En tiedä auttaako tämä nyt ap.ta mitenkään, mutta ehkä jotain muuta tulevaisuuden suhteen.

Vierailija
5/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele, että se on lapsesi parhaaksi. Itsenäistyminen.

Vierailija
6/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se just on, kun ei ole mitään omaa elämää ja lapset on kaikki kaikessa.. Omalla tavalla surullista

Vierailija
7/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI!

- elämättömyys

- roikkuminen

- läheisriippuvuus

- henkinen insesti

-> terapiaan

Hommaa itsesi terapiaan. Oletko koskaan kuullut tyhjän pesän syntroomasta, siinä on ihan NORMAALIA käydä monia asioita läpi, kun lapsi muuttaa kotia pois.

Ja sä liität tämän NORMAALIN asian insestiin??!!

https://askelterveyteen.com/tyhjan-pesan-syndrooma-koti-hiljenee/

https://voimapuu.com/2017/04/26/tyhja-pesa-lensivatko-lapset-pois/

Vierailija
8/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI!

- elämättömyys

- roikkuminen

- läheisriippuvuus

- henkinen insesti

-> terapiaan

Hommaa itsesi terapiaan. Oletko koskaan kuullut tyhjän pesän syntroomasta, siinä on ihan NORMAALIA käydä monia asioita läpi, kun lapsi muuttaa kotia pois.

”Tyhjän pesän syndrooma” on juurikin nimensä veroista; freudilaisittain ollaan alitajuisesti ja henkisesti pesää ainokaiselle jaettu, ja nyt jäädään roikkumaan - ”puutteeseen”. Oidipuskompleksinen tissinimijäpoika sitten yrittää selviytyä maailmalla ja inisee mennessään.

Vierailija
9/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI!

- elämättömyys

- roikkuminen

- läheisriippuvuus

- henkinen insesti

-> terapiaan

”Tyhjän pesän syndrooma” on juurikin nimensä veroista; freudilaisittain ollaan alitajuisesti ja henkisesti pesää ainokaiselle jaettu, ja nyt jäädään roikkumaan - ”puutteeseen”. Oidipuskompleksinen tissinimijäpoika sitten yrittää selviytyä maailmalla ja inisee mennessään.

Apua 😂😂😂

Vierailija
10/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota se just on, kun ei ole mitään omaa elämää ja lapset on kaikki kaikessa.. Omalla tavalla surullista

Eli lapsen kotoa muuttamista ei saa surra ollenkaan vaan pitää olla onnesta soikeena? Kyllä mulle se poismuutto oli kova isku, vaikka mulla on omakin elämä ja olin onnellinen lapseni puolesta ja olen aina tukenut häntä kaikessa ja myös itsenäistymisessä. Salaa silti suren myös mielessäni. :)

Vierailija
11/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsen kotoa muuttamista ei saa surra ollenkaan vaan pitää olla onnesta soikeena? Kyllä mulle se poismuutto oli kova isku, vaikka mulla on omakin elämä ja olin onnellinen lapseni puolesta ja olen aina tukenut häntä kaikessa ja myös itsenäistymisessä. Salaa silti suren myös mielessäni. :)

Mitä ihmettä sinä suret? Lapsesi aikuistumista?

Vierailija
12/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivä sentään. Se on luopumista eikä mitään sellaista ettei ole omaa elämää.

Älkää ottako kantaa jos ette edes ymmärrä koko asiasta mitään, kiitos.

Surullinen voi olla vain sun puolesta, ei muiden.

Vierailija
13/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivä sentään. Se on luopumista eikä mitään sellaista ettei ole omaa elämää.

Ole hyvä. Anna tutti ja nunni kersalle mukaan - kyllä se sieltä maitojunalla takaisin ”pesälle” ilmestyy kun rahat loppuu. Routa porsaan ja muut sananlaskut.

Vierailija
14/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa se ottaa, mutta siihen tottuu kyllä ja vähitellen ikävä häipyy.

Vierailija
15/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä suret? Lapsesi aikuistumista?

Voi elämän kevät tätä tyhmyyttä.

Poistuttava ketjusta, se on heipat!

Vierailija
16/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY, YHYY! ITKETTÄÄ! Vauva lähtee ja mun elämä loppuu just nyt!

Vierailija
17/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Anna tutti ja nunni kersalle mukaan - kyllä se sieltä maitojunalla takaisin ”pesälle” ilmestyy kun rahat loppuu. Routa porsaan ja muut sananlaskut.

Hienoa, et ymmärrä asiaa. Ok 👍

Vierailija
18/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär lähti ulkomaille opiskelemaan, ollaan nähty viimeksi vuodenvaihteessa. Soitellaan päivittäin, mutta on ikävä. On kuitenkin onnellinen ja tyytyväinen siellä, se on tärkeintä.

Vierailija
19/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa meditaatio ja etsiä itsestään se tyhjyyden syy ja ydin jota on perhedelmällään täyttänyt. Sitten voi hankkia elämän.

Vierailija
20/57 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan hierveätä tunneskaalaa ole käytössä. Tai sun vanhemmat ei juuri sua ikävöinyt kun muutit pois kotoa. Siirry siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi