Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko 2-vuotiaan raivota lähes tauotta?

Vierailija
29.06.2019 |

Minulla ja ystävälläni samanikäiset pojat. Molemmilla uhmaikä. Erona se, että omani lähinnä väittelee asioista, muttei lyö, potki ja huuda. Ystäväni lapsi saa 10 holtitonta itkupotkuraivaria tunnissa. Molemmat osaavat puhua suurinpiirtein saman verran. Ystäväni mielestä minun lapsella ei ole tervettä uhmaa. Pitääkö minun olla huolissaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on, kuten että teinit käyttää kaikkia mahdollisia päihteitä ja ryöstää kadulla toisia teinejä ja humalaisia. 18 v on jo ihan normi ikä siirtyä vankeinhuollon hoiviin. 30 iässä on jo ihan normaalia kuolla.

Olet ap oikein hyvä äiti!

Vierailija
22/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, kuuluu kuuluu. ja jos rvoaminen loppuu hetkeksikään ota heti yhteyttä mallikorjaamoon jossa hoidetaan kuntoon että raivoaminen voi jatkua.

Noin muuten niin protesti ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, ajatellut, ettet ole ehkä itse turvallinen vanhempi. Lapsi ei uskalla raivota, koska et ole hänelle riitävän läheinen. Hän pelkää sinua, olet ehkä uhalla ja pelolla kasvattanut tai väkivallalla sulkeutuneen lapsen.

Vierailija
24/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitko eilen supernannya? Voi luoja 4 poikaa joiden kans äiti paini joka asiasta. Eip käy kateeksi.

Vierailija
25/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoitko eilen supernannya? Voi luoja 4 poikaa joiden kans äiti paini joka asiasta. Eip käy kateeksi.

Ilmeisesti eivät ole saaneet uhmaiässä raivota tarpeeksi.

Vierailija
26/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoavalla lapsella on paha olla. Jatkuva paha olo ei ole normaalia.

Vierailija
27/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaas, kun arvaan. Lapsen äiti on varsin nuori, diginatiivisukupolveen kuuluva. Hän ei osaa olla ilman älylaitteita, vaan aina on joku laite näpeissä. Tästä seuraa, että lapsi jää hyvin vähälle huomiolla. Ja vaikka lapsi jo puhuukin jonkin verran, niin ei hän osaa vielä sanoa, että hän tarvitsee äidin huomiota enemmän kuin älyluuri. Siksi se lapsi kiukkuaa ja raivoaa jatkuvasti.

Äiti on nyt 24-v. En tiedä kuinka paljon on kännykällä kotonaan. Lapsi ei kuulemma paljon sylissä viihdy eikä myöskään äiti oma-aloitteisesti hellittele.ap

Epäilen että lapsi yrittää saada huomiota raivoamalla. 2vuotia on todella pieni ja tarvitsee vielä paljon syliä.

Vierailija
28/28 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaminen uhma-ja teini-iässä on ihan normaalia. Naapurin teinipoika hakkasi äitinsä sairaalakuntoon puoli vuotta sitten. Kun vanhemmat tuntuu turvallisinta, heitä vastaan uskaltaa kapinoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi