Stockmannista on tullut tosi huono tavaratalo. Herkku myös pilalla.
Kommentit (18)
Palvelu romahti jo aikoja sitten. Stockmann ei ole enää millään tavalla erityinen kuten se oli parikymmentä vuotta takaperin.
Jep. Harmillista nähdä tämä tuho oman elämäni aikana. Kaipaan nuoruusaikojeni Stockaa, sieltä todella sai mitä tahansa.
Sydämeni itkee. Olen ollut töissä Stockalla 90-luvun alussa. Silloin se oli vielä hyvässä kunnossa. Oli erittäin hyvä työpaikka. Tosin muistan jo silloin pohtineeni Private Labelien osuutta per Brändituotteet. Tavaratalossa ei saisi olla yhtään nurkkaa, joka ei ole huippukiinnostava. Ja onko Stocka päättänyt, onko se tavaratalo vai ostoskeskus? Toinen ongelma on ihmisten ostovoima. Onko hyvintienaavia tarpeeksi? Ja palveleeko nettikauppa tarpeeksi hyvin? Tavaratalon palveluhan olisi helppo saada kuntoon palkkaamalla huipputyyppejä ja kohtelemalla heitä hyvin.
Sain kyllä erinomaista palvelua ainakin viiimeksi käydessäni, mutta enää ei vain yksinkertaisesti tee mieli ostaa sieltä mitään, kynnys on muussa kuin palvelun tasossa tai tavaroiden laadussa, koko konsepti on mennyttä.
Odotan sitä päivää, kun ruotsinsuomalainen pääoma lakkaa olemasta ja Stockmannin tilalle Helsingin keskustaan avataan Tokmanni.
Minäkin kaipaan Stockan loiston päiviä. Ikävä kyllä ne eivät varmaan tule enää koskaan palaamaan, koska maailma on muuttunut pysyvästi nettikaupan myötä. Ainoa, minkä avulla Stocka voisi kilpailla, olisi palvelu, jonka pitäisi olla superhyvää joka ikinen kerta. Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole.
Lisäksi monet pikkujutut ihmetyttää, esim. sovituskoppien pölyisyys (kopit imuroidaan näköjään max. kerran vuodessa).
Sitä odotellessa kirjoitti:
Odotan sitä päivää, kun ruotsinsuomalainen pääoma lakkaa olemasta ja Stockmannin tilalle Helsingin keskustaan avataan Tokmanni.
Tokmanninkin omistaa nykyään suomenruotsalaiset sijoittajat. Se on myyty.
Mutta eipä sekään mikään ostonautinto ole.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan Stockan loiston päiviä. Ikävä kyllä ne eivät varmaan tule enää koskaan palaamaan, koska maailma on muuttunut pysyvästi nettikaupan myötä. Ainoa, minkä avulla Stocka voisi kilpailla, olisi palvelu, jonka pitäisi olla superhyvää joka ikinen kerta. Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole.
Lisäksi monet pikkujutut ihmetyttää, esim. sovituskoppien pölyisyys (kopit imuroidaan näköjään max. kerran vuodessa).
Valikoimalla pystyisi kilpailemaan. Ainakin itselle tulee ähky isoissa nettikaupoissa, kun kaikkea on paljon, mutta mitään kivaa ei löydy silti. Siksi käyn netissä usein lempibrändien omissa myymälöissä. Jonkun pitäisi poimia vain superkivat ja ajankohtaiset jutut myyntiin Stockalle.
Laatu on muuten yksi juttu. Vaikka olen köyhä, käyn ostamassa esim. pyyhkeitä ja lakanoita Stockalta, koska haluan, että ne vähät mitä käytän ovat mukavia ja oikeasti laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan Stockan loiston päiviä. Ikävä kyllä ne eivät varmaan tule enää koskaan palaamaan, koska maailma on muuttunut pysyvästi nettikaupan myötä. Ainoa, minkä avulla Stocka voisi kilpailla, olisi palvelu, jonka pitäisi olla superhyvää joka ikinen kerta. Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole.
Lisäksi monet pikkujutut ihmetyttää, esim. sovituskoppien pölyisyys (kopit imuroidaan näköjään max. kerran vuodessa).
Voisihan ne Stockan loiston päivät levittää myös sinne Stockan omaan nettikauppaan...
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni itkee. Olen ollut töissä Stockalla 90-luvun alussa. Silloin se oli vielä hyvässä kunnossa. Oli erittäin hyvä työpaikka. Tosin muistan jo silloin pohtineeni Private Labelien osuutta per Brändituotteet. Tavaratalossa ei saisi olla yhtään nurkkaa, joka ei ole huippukiinnostava. Ja onko Stocka päättänyt, onko se tavaratalo vai ostoskeskus? Toinen ongelma on ihmisten ostovoima. Onko hyvintienaavia tarpeeksi? Ja palveleeko nettikauppa tarpeeksi hyvin? Tavaratalon palveluhan olisi helppo saada kuntoon palkkaamalla huipputyyppejä ja kohtelemalla heitä hyvin.
Tahdon vain sopivia ja laadukkaita vaatteita, en huipputyyppejä.
Siellä elektroniikkaosastolla on todella tympeä ja ylimielinen palvelu. En osta enää ikinä sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä elektroniikkaosastolla on todella tympeä ja ylimielinen palvelu. En osta enää ikinä sieltä mitään.
Jos elektroniikkaosastolla joku alle viiskymppinen käy niin tietävät, että siellä käydään vain katsomassa, sitten katsotaan netistä mistä tuote irtoaa halvemmalla. Näin ainakin kalliimpien tuotteiden kohdalla. Ei toki oikeuta huonoon palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni itkee. Olen ollut töissä Stockalla 90-luvun alussa. Silloin se oli vielä hyvässä kunnossa. Oli erittäin hyvä työpaikka. Tosin muistan jo silloin pohtineeni Private Labelien osuutta per Brändituotteet. Tavaratalossa ei saisi olla yhtään nurkkaa, joka ei ole huippukiinnostava. Ja onko Stocka päättänyt, onko se tavaratalo vai ostoskeskus? Toinen ongelma on ihmisten ostovoima. Onko hyvintienaavia tarpeeksi? Ja palveleeko nettikauppa tarpeeksi hyvin? Tavaratalon palveluhan olisi helppo saada kuntoon palkkaamalla huipputyyppejä ja kohtelemalla heitä hyvin.
Tahdon vain sopivia ja laadukkaita vaatteita, en huipputyyppejä.
Kyllä sutkin täytyy ainakin rahastaa...
Sitä odotellessa kirjoitti:
Odotan sitä päivää, kun ruotsinsuomalainen pääoma lakkaa olemasta ja Stockmannin tilalle Helsingin keskustaan avataan Tokmanni.
Saat odotella aika pitkään. Se pääoma ei vähene, päinvastoin. Rikkaat rikastuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi monet pikkujutut ihmetyttää, esim. sovituskoppien pölyisyys (kopit imuroidaan näköjään max. kerran vuodessa).
Tää on muuten niin totta!
Käsittämättömän pölyisiä ne Stockan sovituskopit, isot pölykoirat pyörii nurkissa.
Ok