Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma kokemus suvaitsevista sateenkaaren julistajista

Vierailija
29.06.2019 |

On ollut facekaverina näitä tuttavia. Yleensä mihinkään mun juttuihin ei olla huomattu laittaa juuta eikä jaata. Mutta annas olla kun löytyy kerran vuodessa joku vähemmän maailmaa syleilevä mielipide tai muu päivitys. Silloin ilmestytään mun seinälle pätemään ja korostamaan sitä omaa suvaitsevuutta ja täydellisyyttä ja tekopyhän ystävällisesti ojentamaan jotain mun ei nyt niin vakavaa vihastumista tai huvittumista jostakin.

Oon jo 2 tämmöstä lähiaikoina joko poistanut kavereista tai piilottanut näkemästä mun juttuja. Mun mielestä vain niin läpinäkyvää toi oman kruunun kiillotus. Jos haluaa vaikka mun kaverilustoilla olla, niin miksiköhän ei suvaita minua. Ikinä mitään positiivista tai järkevää päivitystäni ei olla "nähty" siis mitenkään reagoutu. Mutta ilmeisesti kuitenkin seurataan kuin piru raamattua, että mihinkä väliin nyt pääsis vähän ojentamaan ja mainostamaan tätä omaa hyvyyttäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hurskastelijoita riittää, ollaan olevinaan niin hyviä ihmisiä ja samalla ei suvaita ketään joka on vähänkin kriittinen tai eri mieltä jostain. Pistä pois kaverilistalta, sillä niistä pääsee.

Vierailija
2/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen fiilis tulee mullekin ap:n kanssa. Eikö ne ihmiset itse tajua kuinka läpinäkyvää se yritys näyttää muiden silmissä hyvältä on? Ovat muutenkin pahempia laumasieluja kuin teekkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava esimerkki: Aino Pennanen

Vierailija
4/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte arvostaan ja luotan ihmisiin joiden kanssa voi rehellisesti ja avoimesti puhua mistä vaan. Se luoo turvallisuutta ympärille.

Vierailija
5/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päivitin siis omalla faceseinällä, joka ei ole julkinen mm kummastelin miten moni pääsi parin päivän sisällä ilmaiseksi linja-autoon puhumalla, liftaus, ei ollut käteistä, lataus ei näkynyt jne. Niin johan alkoi yks suvaitsija kommentoimaan, että kyllä vois sattua kenelle vain ja hyvä kun on myötätuntoa jne. Juu en mä nyt valittanut, että mun työmatka siitä ois kärsinyt. Kummastelin vain kun juuri ostanut pitkästä aikaa bussilipun töihin menoa varten.

Ja toinen samoista piireistä, kun jaoin mun mielestä koomisen seuranhakuilmoituksen, jossa vatsakas 70v ilmoitti ytimekkäästi hakevansa isotissistä naista, kun edellisillä ollut paistetut kananmunat. Niin tämän jakamisesta tuli nyt hänelle paha mieli, että julkisesti naurettavaksi laitetaan. Sikäli outoa että kyseinen foorumi, jossa ilmoitus oli on julkinen, mun faceseinä taas ei. Mun kaveritkin huvittui tästä, kunnes tämä täti tuli kommentoimaan miten hänestä ei tunnu kivalta. Nämä molemmat jeesustelijat siis oikein sateenkaaren tuputtajia ihan poliittisessakin kuviossa. Ap.

Vierailija
6/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tää bussimatkoihin sössöttajäkin oli oikein selannut tän mun päivityksen parin päivän takaa ja nosti esiin, kun löytyi ilmeisesti jotain mihin pääsee sitä omaa suvaitsevaisuuttaan alleviivaamaan.

Vierailija
7/7 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin algoritmin kirous. Facebookin algoritmi on valikoivaa sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi