Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin aina, oliko ero turha

Vierailija
29.06.2019 |

Vaikka mies piti minua niin vastemielisenä ettei halunnut kanssani seksiä kuin ani harvoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sinä eronnut kun tiedät sairauteni ja muut rajoitteeni?

Vierailija
2/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kärsii impotenssista niin kyse on usein elimellinen/psyykkinen vika. Tämä (erektiohäiriö tai impotensi) on nykyaikana usein korjattavissa kunhan mes hakee apua.

Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, kuinka hyvännäköinen nainen (tai kumppani) ulkonäöltään on.

Kannattaa valita seksuaalisesti aktiivinen ja kykenevä partneri jos pitää intiimistä kanssakäymisestä, sillä muutoin tällaisessa tapauksessa suurimmaksi osaksi platoninen suhde alkaa syömään itsetuntoa ja terveyttä.

Turha jossitella jos suhde on päättynyt eroon. Siihen on takuulla ollut muitakin painavia syitä kuin pelkästään vähäinen sek-si.

Aika siirtyä eteenpäin ja avata siömät elämälle ja sen mahdollisuuksille. Haudassa ehtii inistä ikuisuuden itse kukin - nyt eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kärsii impotenssista niin kyse on usein elimellinen/psyykkinen vika. Tämä (erektiohäiriö tai impotensi) on nykyaikana usein korjattavissa kunhan mes hakee apua.

Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, kuinka hyvännäköinen nainen (tai kumppani) ulkonäöltään on.

Kannattaa valita seksuaalisesti aktiivinen ja kykenevä partneri jos pitää intiimistä kanssakäymisestä, sillä muutoin tällaisessa tapauksessa suurimmaksi osaksi platoninen suhde alkaa syömään itsetuntoa ja terveyttä.

Turha jossitella jos suhde on päättynyt eroon. Siihen on takuulla ollut muitakin painavia syitä kuin pelkästään vähäinen sek-si.

Aika siirtyä eteenpäin ja avata siömät elämälle ja sen mahdollisuuksille. Haudassa ehtii inistä ikuisuuden itse kukin - nyt eletään.

Joo, no ei hän impotenssi ollut. Hänellä ei vaan ollut haluja.