Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen ei syty eikä sytytä, lopetanko suhteen?

Vierailija
28.06.2019 |

Olen nyt seurustellut vajaat puoli vuotta naisen kanssa, joka ei ole perinteistä tyyppiäni. Olen aina tykännyt enemmän pienirintaisista hoikista naisista. Nyt tapasin sellaisen paksuhkon, jolla on leveyttä, kurveja ja isot rinnat. Arjessa meillä on mennyt koko ajan ihan ok, voimme hyvin tehdä kaikenlaista ihan kavereina. Sängyssä tulee sitten stoppi vastaan.

Olemuksen vaikutuksen suhteen olen päässyt eteenpäin. Olen pystynyt itselleni perustelemaan, että älä ole liian ulkonäkökeskeinen ja niinpä olen jo alkanut tottua kumppanini pyöreyteen. Ulkoisesti hän on alkanut näyttämään jopa haluttavalta. Ongelmaksi on tullut se, että hän ei yhtään halua löysätä sitä sisäistä seksikkyyttään. Vetää tiukkaa asialinjaa silloinkin kun olemme kahden. Olen hänelle esmes kertonut, että sytyn, jos voisin hänet riisua. Ei käy!. Hän käy toisessa huoneessa vaihtamassa yöpuvun ja pujahtaa peiton alle. Pyysin, että voisiko hän minua koskettaa ja hyväillä. Ei ei kuulemma ole naisen asia! Hän menee makuulle kuin lahna ja odottaa, että hoitelisin hommat. Itselläni on alkanut halut hävitä, kun tulee tunne että lähinnä käytän häntä panopatjana.

Tiedän, että on monia, jotka ovat aivan tyytyväisiä tällaiseen, eikä muuta läheisyyttä odotakaan. Oma pitkä liittoni kuitenkin kaatui mm siihen, että olin "hyväksikäyttäjä" enkä ajatellut kumppanin tarpeita. Yritin ottaa tästä opiksi ja kiinnittää asiaan huomiota. Nyt sitten olen tilanteessa, että tämä nainen odottaa juuri sitä, mitä exäni inhosi ja josta yritin päästä eroon. Seksi tyhjennyssuorituksena! Mitä ihmettä pitäisi nyt tehdä? Unohtaa koko seksi vai nainen? Mitä neuvoisit?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi eikä, tää on nimenomaan mun pahin painajainen isorintaisena ja isopeppusena naisena, että satun ”saamaan” miehen, joka salaa pitää enemmän pikkurintasista ja pikkupeppusista naisista, mutta tyytyykin vaan muhun. Loppujen lopuksi on harvinaista löytää mies, joka pitäisi meistä kurvikkaista naisista. :( ja ei, ei ole grammaakaan ylipainoa mulla vaan surkeat geenit.

No mikä on sinun miesihanteesi ja minkälainen mies sinulla on nyt. Minulla vaan kävi niin, että ne kumppanin muut ominaisuudet hurmasivat niin, että aloin pitää hänestä kurvikkaana! Sitä en lopultakaan tiedä, onko hänen miesihanteensa  sitten ihan erilainen kuin minä ja kipuilu tuleekin sen johdosta. Mahdollista!

Ap

En ole hän, mutta en osaa samaistua, koska naisena en koskaan ole mennyt suhteeseen ulkonäkö edellä. Fysiikka ja kemia on syntynyt siitä, että on kosketuksia, jotka tuntuvat hyvältä ja katseita jne. Ihan sama onko mies pitkä vai lyhyt ja onko karvainen rinta vai ei. Toki pystyn jostain kymmenen kuvan joukosta osoittamaan minusta parhaan näköisen, mutta se ei ole koskaan liittynyt mitenkään tosielämän parinmuodostukseen. 

Vierailija
42/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pelkää, että palaat hetken kuluttua vanhoihin tapoihisi, jos nyt viisikymppisenä ekaa kertaa olet parinmuodostuksessa tällä ajatuksella. Kunhan näet hänen selluliittinsa, ryppynsä, löysän ihon, riippuvat rinnat jne. epävarmuustekijöitä on miljoona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän pelkää, että palaat hetken kuluttua vanhoihin tapoihisi, jos nyt viisikymppisenä ekaa kertaa olet parinmuodostuksessa tällä ajatuksella. Kunhan näet hänen selluliittinsa, ryppynsä, löysän ihon, riippuvat rinnat jne. epävarmuustekijöitä on miljoona. 

Hän ei tiedä uudesta ja vanhasta. En ole tuosta exän kanssa koetusta hänelle puhunut, kun en ole vanhoja halunnut nostaa esille. Varmaan olisi syytä puhua. Ehkä siinä olisi avain. Silloin hän ainakin ymmärtäisi mitä ja miksi toivon. Kiitos ;).

Vierailija
44/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei tiedä uudesta ja vanhasta. En ole tuosta exän kanssa koetusta hänelle puhunut, kun en ole vanhoja halunnut nostaa esille. Varmaan olisi syytä puhua. Ehkä siinä olisi avain. Silloin hän ainakin ymmärtäisi mitä ja miksi toivon. Kiitos ;).

Naiset vaistoavat ihan hirveästi asioita, joista ei ole edes puhuttu ääneen. Ehkä sinun ei tarvitse avautua niinkään eksästä ja sinusta vaan siitä, mitä tunnet häntä kohtaan (älä välttämättä puhu siitä epävarmuudestasi alussa vaan siitä nykyisestä varmuudestasi eli vahvistat sitä tunnetta, että hän on sitä mitä sinä haluat ja kaipaat). 

Vierailija
45/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kurvikkaista naisista, mutta minulle ei käy itseään piilotteleva nainen. Haluan nähdä, tutkia ja maistella.

Vierailija
46/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen aistii jos pidät häntä vastenmielisen näkösenä. En minäkään ole koskaan näyttänyt itseäni kokonaan alasti yhdellekään poikaystävälleni elämän aikana, koska tiedostan miesten pitävän vaan äärimmäisen hoikista pienirintasista naisista.

Heh heh, mistä lähtien miehet on muka pienirintaisista naisista pitäneet? Tuollainen säälin kerjuu ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
47/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuossa tilanteessa kuuluu lopettaa suhde. Parisuhde ilman vahvaa seksuaalista kemiaa on pelkkää ajanhukkaa.

Miksi tällaista edes pitää kysyä?

Vierailija
48/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vaikea nakki. Tunnen tilanteen. Suomi on pullollaan estoisia naisia, jotka vaan odottaa, että mies panee, laukee ja rojahtaa nukkumaan niin hekin voivat tehdä samoin. Naisesi tarvitsisi tällaisen perinteisen miehen tai sitten toisen yhtä estoisen, jolla odotukset matalat. 

Tai sitten opettelette puhumaan näistä asioista. Sen oppii kyllä ja se tekee kaikesta parempaa.

Miehen voi olla vaikea käsittää, että naiset kasvatetaan pelkäämään miehiä (koska ne raiskaavat, pettävät, hakkaavat ja pilaavat naisen maineen) ja myös häpeämään itseään, seksuaalisuuttaan ja seksiä. Ihan oikeasti!

Siinä saa ison urakan tehdä, että tuolla tavoin 30 vuotta traumatisoitu nainen vapautuu.

Vierailija
49/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tuossa tilanteessa kuuluu lopettaa suhde. Parisuhde ilman vahvaa seksuaalista kemiaa on pelkkää ajanhukkaa.

Koska ap osaa vuorovaikutustaidot ja sinä et, mölö.

Vierailija
50/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettet ole naiselle haluttava kumppani, kuin kaverina.

Hyvään seksiin kuulu intohimo ja sitä joidenkin kanssa ei vain ole.

Ja luultavasti nainen ajattelee ihan samoja asioita, kun sinä hänestä.

Vierailija
51/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaistoavat ihan hirveästi asioita, joista ei ole edes puhuttu ääneen. Ehkä sinun ei tarvitse avautua niinkään eksästä ja sinusta vaan siitä, mitä tunnet häntä kohtaan (älä välttämättä puhu siitä epävarmuudestasi alussa vaan siitä nykyisestä varmuudestasi eli vahvistat sitä tunnetta, että hän on sitä mitä sinä haluat ja kaipaat). 

...ja se voisi saada hänet luottavaisemmaksi myös fyysisen yhteyden puolella. Hyvä ohje! Kiitos.

Vierailija
52/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen otsikko on pielessä sisältöön nähden. Nainen ei muka sytytä, kun oikeasti ongelma on se, ettei hän syty sinusta, ole aloitteellinen ja innostunut. Sinulle kelpaisi, mutta nainen on estynyt lahna.

Puhuminen siihen auttaa. Kosketus, hellyys, maltti.

Vierailija
53/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksu tönkkövartalo, vatsaa, kaljua, ruma, minuako pitäisi jonkun INTOHIMOISESTI haluta. T.ap

Vierailija
54/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet ap, jos laitat alastoman kuvasi niin tuleeko aah-huutoja ja lenteleekö pikkuhousut vai hymähtelyä .....

Vierailija
55/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen aistii jos pidät häntä vastenmielisen näkösenä. En minäkään ole koskaan näyttänyt itseäni kokonaan alasti yhdellekään poikaystävälleni elämän aikana, koska tiedostan miesten pitävän vaan äärimmäisen hoikista pienirintasista naisista.

Heh heh, mistä lähtien miehet on muka pienirintaisista naisista pitäneet? Tuollainen säälin kerjuu ei ole mistään kotoisin.

Jokainen mies pitää enemmän pienirintasista.

Vierailija
56/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään kurvikkaista naisista, mutta minulle ei käy itseään piilotteleva nainen. Haluan nähdä, tutkia ja maistella.

Harmi, nimittäin yleistäen kurvikkaat naiset vihaavat eniten vartaloaan. Ja miksi? Teidän miesten takia.

Vierailija
57/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille hyvistä kommenteista, olette yhtä parisuhdepulmaista oikeasti auttaneet. Joudun nyt lopettamaan.

Ap

Vierailija
58/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies pitää enemmän pienirintasista.

Näin on. Joskus anonyyminä yhessä chatissa kysyin miehiltä, pystyisikö ne olla pienirintasen naisen kanssa ja jokainen sano, että pystyisi! Eli ei, yksikään mies ei pidä isorintasista.

Vierailija
59/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kyllä nainen huomaa ettei hän sytytä sinua. Miten ihmeessä olette suhteeseen päätyneet..

Vierailija
60/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap osaa vuorovaikutustaidot ja sinä et, mölö.

Mitä tarkoitat? Minulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Lisäksi tiedän tarkkaan, minkälainen suhde minulle käy ja millainen ei.