Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen ei syty eikä sytytä, lopetanko suhteen?

Vierailija
28.06.2019 |

Olen nyt seurustellut vajaat puoli vuotta naisen kanssa, joka ei ole perinteistä tyyppiäni. Olen aina tykännyt enemmän pienirintaisista hoikista naisista. Nyt tapasin sellaisen paksuhkon, jolla on leveyttä, kurveja ja isot rinnat. Arjessa meillä on mennyt koko ajan ihan ok, voimme hyvin tehdä kaikenlaista ihan kavereina. Sängyssä tulee sitten stoppi vastaan.

Olemuksen vaikutuksen suhteen olen päässyt eteenpäin. Olen pystynyt itselleni perustelemaan, että älä ole liian ulkonäkökeskeinen ja niinpä olen jo alkanut tottua kumppanini pyöreyteen. Ulkoisesti hän on alkanut näyttämään jopa haluttavalta. Ongelmaksi on tullut se, että hän ei yhtään halua löysätä sitä sisäistä seksikkyyttään. Vetää tiukkaa asialinjaa silloinkin kun olemme kahden. Olen hänelle esmes kertonut, että sytyn, jos voisin hänet riisua. Ei käy!. Hän käy toisessa huoneessa vaihtamassa yöpuvun ja pujahtaa peiton alle. Pyysin, että voisiko hän minua koskettaa ja hyväillä. Ei ei kuulemma ole naisen asia! Hän menee makuulle kuin lahna ja odottaa, että hoitelisin hommat. Itselläni on alkanut halut hävitä, kun tulee tunne että lähinnä käytän häntä panopatjana.

Tiedän, että on monia, jotka ovat aivan tyytyväisiä tällaiseen, eikä muuta läheisyyttä odotakaan. Oma pitkä liittoni kuitenkin kaatui mm siihen, että olin "hyväksikäyttäjä" enkä ajatellut kumppanin tarpeita. Yritin ottaa tästä opiksi ja kiinnittää asiaan huomiota. Nyt sitten olen tilanteessa, että tämä nainen odottaa juuri sitä, mitä exäni inhosi ja josta yritin päästä eroon. Seksi tyhjennyssuorituksena! Mitä ihmettä pitäisi nyt tehdä? Unohtaa koko seksi vai nainen? Mitä neuvoisit?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet mennyt yhteen naisen kanssa, jota et koe kovin haluttavana? Nainen varmasti tietää sen, mistä johtuu tuo hänen käytöksensä.

Päivällä ja sängyn ulkopuolella hän on aivan ihastuttava. En tiedä tietääkö, mutta ei ainakaan kerro.

Ap

Niin siis olisiko hän sängyssäkin ihastuttava, jos vaan vapautuisi vai jos vapautuis ja laihduttaisi?

Vierailija
22/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sotkit mukaan ulkonäön tähän ongelmaan? Eli onko teillä ongelma ulkonäöstä että seksissä vai vain seksissä?

Sen takia, että mun osalta oli sitäkin esteenä aluksi, mutta siitä olen päässyt yli.  Voiko nainen päästä yli omista esteistään ja voisinko jotenkin siinä auttaa?

Ap

Ehkä sinun ulkonäkösi tai luonteesi inhottaa häntä, vaikka hän yrittää haluta sinua?

Minua ei kiihota rumuus tai kaljuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhteesi kaatui siis siihen, että et ajatellut kumppanin seksuaalitarpeita, miten huomioit nyt kumppanisi tarpeita? Viestissäsi valitat vain sitä, että naisesi ei halua sillä tavalla kuin toivot eli sama kaava toistuu. Oletko kenties jotenkin tuonut ilmi, että nainen ei ole oikein tyyppiäsi? Se ainakin tuhoaa suhteen täysin.

Ristiriita tulee siitä, että pitäisikö minuni tämän naisen kanssa käyttäytyä kuten ennen tein eli käytin toista omien tarpeitten tyydyttämiseen.  Se olisi helppo ratkaisu, mutta en ole ollenkaan varma onko se oikein. Varmasti nykykumppanini pohjimmiltaan odottaisi enemmän kuin panopatjana olemista, mutta mitä? Tätä umpikujaa en nyt osaa selvittää.

Ap

Vierailija
24/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oppinut "jopa" näkemään "paksun" tyttöystäväsi haluttavana? Aika provoltahan juttu kuulostaa.

Vierailija
25/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet mennyt yhteen naisen kanssa, jota et koe kovin haluttavana? Nainen varmasti tietää sen, mistä johtuu tuo hänen käytöksensä.

Päivällä ja sängyn ulkopuolella hän on aivan ihastuttava. En tiedä tietääkö, mutta ei ainakaan kerro.

Ap

Niin siis olisiko hän sängyssäkin ihastuttava, jos vaan vapautuisi vai jos vapautuis ja laihduttaisi?

Miksei olisi? Nyt olen vaan alkanut epäilemään yritänkö liian isoa muutosta.

Ap

Vierailija
26/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sotkit mukaan ulkonäön tähän ongelmaan? Eli onko teillä ongelma ulkonäöstä että seksissä vai vain seksissä?

Sen takia, että mun osalta oli sitäkin esteenä aluksi, mutta siitä olen päässyt yli.  Voiko nainen päästä yli omista esteistään ja voisinko jotenkin siinä auttaa?

Ap

Ehkä sinun ulkonäkösi tai luonteesi inhottaa häntä, vaikka hän yrittää haluta sinua?

Minua ei kiihota rumuus tai kaljuus.

Onhan tämäkin mahdollista vaikka ei sitä sanokaan. Hän on tarkka, siisti ja välillä mielestäni jopa ylisellainen. Itse otan rennommin.

Ap

Vierailija
27/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oppinut "jopa" näkemään "paksun" tyttöystäväsi haluttavana? Aika provoltahan juttu kuulostaa.

Itse olen tästä jopa vähän ylpeä, kun olen päässyt omasta lukkiutuneesta asenteesta irti. En tietenkään ole tästä suoraan puhunut, mutta ehkä se on alussa näkynyt.

Ap

Vierailija
28/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksei olisi? Nyt olen vaan alkanut epäilemään yritänkö liian isoa muutosta.

Ap

Kumpi?

Vierailija
29/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että näitä tavisaikuisten ongelmiakin tulee välillä esille, et taida olla mikään teini?

Olen 45 ja nainen 52

Ap

Höpsistä heijaa. Olet 15 vuotias typykkä tai teinijonne. Yksikään aikuinen ei kirjoita mitään esmeseitä ja muuta vastaavaa.

Vierailija
30/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhteesi kaatui siis siihen, että et ajatellut kumppanin seksuaalitarpeita, miten huomioit nyt kumppanisi tarpeita? Viestissäsi valitat vain sitä, että naisesi ei halua sillä tavalla kuin toivot eli sama kaava toistuu. Oletko kenties jotenkin tuonut ilmi, että nainen ei ole oikein tyyppiäsi? Se ainakin tuhoaa suhteen täysin.

Ristiriita tulee siitä, että pitäisikö minuni tämän naisen kanssa käyttäytyä kuten ennen tein eli käytin toista omien tarpeitten tyydyttämiseen.  Se olisi helppo ratkaisu, mutta en ole ollenkaan varma onko se oikein. Varmasti nykykumppanini pohjimmiltaan odottaisi enemmän kuin panopatjana olemista, mutta mitä? Tätä umpikujaa en nyt osaa selvittää.

Ap

Noinkin iäkkäänä miehenä luulisi, että ymmärtäisit, ettei kukaan täällä pysty sanomaan mitä tyttöystäväsi toivoo seksielämältänne ja mitä siinä on vikana. Asia selviää vain puhumalla molempien toiveista, ei sillä tavalla, että yrität painostaa häntä toimimaan tavalla, joka miellyttää sinua.

Jos kokemuksesi seksistä on se, että tyydytät tarpeesi naiseen etkä ole muunlaista seksiä koskaan kokenutkaan (=seksiä, jossa nainen nauttii ja haluaa), niin sellaistakin on naisen aika vaikea suoraan loukkaamatta sanoa, että seksi ei kertakaikkiaan ole kanssasi lainkaan tyydyttävää. Sen takia nainen saattaa haluta seksin olevan mahdollisimman nopeasti ohi, koska ei saa siitä mitään. Ehkä sitten on naisia, jotka tuollaiseen seksielämään tyytyvät, itse en olisi tuollaisessa suhteessa. Surullista muutenkin kuulla, että et koe omaa tyttöystävääsi haluttavana.

Vierailija
31/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä alkaa tarkemmin ajatella niin eihän me olla voitu käydä yhdessä edes saunassa. Eihän se taida olla kovin normaalia. Aika paljon on nyt vialla

Ap

Vierailija
32/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
33/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eikä, tää on nimenomaan mun pahin painajainen isorintaisena ja isopeppusena naisena, että satun ”saamaan” miehen, joka salaa pitää enemmän pikkurintasista ja pikkupeppusista naisista, mutta tyytyykin vaan muhun. Loppujen lopuksi on harvinaista löytää mies, joka pitäisi meistä kurvikkaista naisista. :( ja ei, ei ole grammaakaan ylipainoa mulla vaan surkeat geenit.

Vierailija
34/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eikä, tää on nimenomaan mun pahin painajainen isorintaisena ja isopeppusena naisena, että satun ”saamaan” miehen, joka salaa pitää enemmän pikkurintasista ja pikkupeppusista naisista, mutta tyytyykin vaan muhun. Loppujen lopuksi on harvinaista löytää mies, joka pitäisi meistä kurvikkaista naisista. :( ja ei, ei ole grammaakaan ylipainoa mulla vaan surkeat geenit.

Eiköhän tää ole provo vain.

Vierailija
35/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noinkin iäkkäänä miehenä luulisi, että ymmärtäisit, ettei kukaan täällä pysty sanomaan mitä tyttöystäväsi toivoo seksielämältänne ja mitä siinä on vikana. Asia selviää vain puhumalla molempien toiveista, ei sillä tavalla, että yrität painostaa häntä toimimaan tavalla, joka miellyttää sinua.

Jos kokemuksesi seksistä on se, että tyydytät tarpeesi naiseen etkä ole muunlaista seksiä koskaan kokenutkaan (=seksiä, jossa nainen nauttii ja haluaa), niin sellaistakin on naisen aika vaikea suoraan loukkaamatta sanoa, että seksi ei kertakaikkiaan ole kanssasi lainkaan tyydyttävää. Sen takia nainen saattaa haluta seksin olevan mahdollisimman nopeasti ohi, koska ei saa siitä mitään. Ehkä sitten on naisia, jotka tuollaiseen seksielämään tyytyvät, itse en olisi tuollaisessa suhteessa. Surullista muutenkin kuulla, että et koe omaa tyttöystävääsi haluttavana.

Itse olen vähän sokea, kun on kaiken keskellä vaikka kokemustakin jonkun verran on. Enhän mitään terapeutin vastauksia täällä odota, mutta todella hyviä kommentteja täällä on jo tullut, jotka pakottavat katsomaan omaa tekemistäni uudessa valossa. Jos pitäisin tilannetta toivottavana, en tällaisia edes kyselisi. Kumppanini on haluttava monessa suhteessa, kunhan tuo seksipuolen lukon vaan jotenkin saisi auki.

Vierailija
36/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aistii jos pidät häntä vastenmielisen näkösenä. En minäkään ole koskaan näyttänyt itseäni kokonaan alasti yhdellekään poikaystävälleni elämän aikana, koska tiedostan miesten pitävän vaan äärimmäisen hoikista pienirintasista naisista.

Vierailija
37/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tänä typerä avauksesi täältä mammapalstalta hänelle!

Taidat olla tyhmä?

Mitä oikein haluat?

Miksi edes olette yhdessä?

Vierailija
38/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua taida kukaan huutaen ja kiljuen haluta - YMMÄRRÄT VARMAAN ITSEKIN HEH HEHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
39/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on sinun miesihanteesi ja minkälainen mies sinulla on nyt. Minulla vaan kävi niin, että ne kumppanin muut ominaisuudet hurmasivat niin, että aloin pitää hänestä kurvikkaana! Sitä en lopultakaan tiedä, onko hänen miesihanteensa  sitten ihan erilainen kuin minä ja kipuilu tuleekin sen johdosta. Mahdollista!

Ap

Vierailija
40/60 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen aistii jos pidät häntä vastenmielisen näkösenä. En minäkään ole koskaan näyttänyt itseäni kokonaan alasti yhdellekään poikaystävälleni elämän aikana, koska tiedostan miesten pitävän vaan äärimmäisen hoikista pienirintasista naisista.

Ei kyse ollut vastenmielisyydestä vaan siitä että suhteeseen ei menty fyysiset ominaisuudet edellä. Nyt voin kumppanilleni aidosti sanoa, että tykkään hänestä juuri sellaisena kuin hän on. 

Mistä tämä lopun yleistys oikein tulee? Omassa tuttavapiirissäni olen miesten kanssa näistä puhunut ja kyllähän se minkätyyppistä suositaan menee laidasta laitaan. 

Ap