Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat osoittaneet minua kohtaan seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
28.06.2019 |

Vieläpä monta kertaa vaikka olen käsittääkseni ihan tavallinen luomu ja yleensä rennosti pukeutuva nainen. Ihan nuorena en ymmärtänyt sitä, mitä naiset oikein ajoivat takaa kun ihan tavallinen ystävyyssuhdekaan ei olisi riittänyt.

Oivalsin asian vasta 25-vuotiaana kun sain todella kiihkeän ihailijattaren, jonka kanssa olimme ensin kavereita koska meillä on yhteisiä kavereita. Hän sanoi suoraan olevansa lesbo ja pyysi, että saisi nukkua yhden yön vieressäni.

Ajattelin, ettei häntä voi talvella pakkaseenkaan ajaa ja annoin hänen tulla luokseni. Olimme kyllä aiemmin suudelleet ihan julkisesti ravintoloissa keskenämme. Minä pidin sitä lähinnä ensinnäkin kokeilemisen arvoisena asiana ja toisekseen nuorena oli hauskaa saada häiriköivien miesten leuat loksahtamaan.

En ole moneen vuoteen ajatellut häntä koska ajauduin opintojen jälkeen ulkomaille. Nyt tuli Pride-viikosta lukiessa mieleen tämä vanha juttu ja kummastuksen aihe. Minä kun en ole ikinä ollut mikään himoflirttailija tai -iskijä.

Minusta ovat olleet kiinnostuneita sekä erityiset miehet että naiset. Heistä jokaisessa yhdistyy omanlaisensa luova hulluus. Sinällään luontevaa, että hynttyyt ovat olleet yhdessä juuri yhden tuollaisen ihmisen kanssa vuosikausia.

Minkälaisista viesteistä luette, että voitte mennä naisena lähestymään naista romanttisessa mielessä? Se on jäänyt minulle mysteeriksi. Olen sellainen kuin olen enkä osaa verrata itseäni muihin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais muakin! Saan lähestymisiä myös naisilta, kertokaa te jotka lähestttte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla