Kun nainen ei syty eikä sytytä, lopetanko suhteen?
Olen nyt seurustellut vajaat puoli vuotta naisen kanssa, joka ei ole perinteistä tyyppiäni. Olen aina tykännyt enemmän pienirintaisista hoikista naisista. Nyt tapasin sellaisen paksuhkon, jolla on leveyttä, kurveja ja isot rinnat. Arjessa meillä on mennyt koko ajan ihan ok, voimme hyvin tehdä kaikenlaista ihan kavereina. Sängyssä tulee sitten stoppi vastaan.
Olemuksen vaikutuksen suhteen olen päässyt eteenpäin. Olen pystynyt itselleni perustelemaan, että älä ole liian ulkonäkökeskeinen ja niinpä olen jo alkanut tottua kumppanini pyöreyteen. Ulkoisesti hän on alkanut näyttämään jopa haluttavalta. Ongelmaksi on tullut se, että hän ei yhtään halua löysätä sitä sisäistä seksikkyyttään. Vetää tiukkaa asialinjaa silloinkin kun olemme kahden. Olen hänelle esmes kertonut, että sytyn, jos voisin hänet riisua. Ei käy!. Hän käy toisessa huoneessa vaihtamassa yöpuvun ja pujahtaa peiton alle. Pyysin, että voisiko hän minua koskettaa ja hyväillä. Ei ei kuulemma ole naisen asia! Hän menee makuulle kuin lahna ja odottaa, että hoitelisin hommat. Itselläni on alkanut halut hävitä, kun tulee tunne että lähinnä käytän häntä panopatjana.
Tiedän, että on monia, jotka ovat aivan tyytyväisiä tällaiseen, eikä muuta läheisyyttä odotakaan. Oma pitkä liittoni kuitenkin kaatui mm siihen, että olin "hyväksikäyttäjä" enkä ajatellut kumppanin tarpeita. Yritin ottaa tästä opiksi ja kiinnittää asiaan huomiota. Nyt sitten olen tilanteessa, että tämä nainen odottaa juuri sitä, mitä exäni inhosi ja josta yritin päästä eroon. Seksi tyhjennyssuorituksena! Mitä ihmettä pitäisi nyt tehdä? Unohtaa koko seksi vai nainen? Mitä neuvoisit?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sotkit mukaan ulkonäön tähän ongelmaan? Eli onko teillä ongelma ulkonäöstä että seksissä vai vain seksissä?
Sen takia, että mun osalta oli sitäkin esteenä aluksi, mutta siitä olen päässyt yli. Voiko nainen päästä yli omista esteistään ja voisinko jotenkin siinä auttaa?
Ap
Onhan tuo vaikea nakki. Tunnen tilanteen. Suomi on pullollaan estoisia naisia, jotka vaan odottaa, että mies panee, laukee ja rojahtaa nukkumaan niin hekin voivat tehdä samoin. Naisesi tarvitsisi tällaisen perinteisen miehen tai sitten toisen yhtä estoisen, jolla odotukset matalat.
Menkää pariterapiaan tai parisuhdekurssille. Kannattaa ehdottomasti ainakin yrittää ja kyllä, on mahdollista, että naisesi vapautuu estoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sotkit mukaan ulkonäön tähän ongelmaan? Eli onko teillä ongelma ulkonäöstä että seksissä vai vain seksissä?
Sen takia, että mun osalta oli sitäkin esteenä aluksi, mutta siitä olen päässyt yli. Voiko nainen päästä yli omista esteistään ja voisinko jotenkin siinä auttaa?
Ap
No naisena, jonka itsetunto murenee helposti, voisi olla niin, että nainen ei ole päässyt yli siitä, että sinulla oli moinen este. Eli hänellä ei ole vielä varmuutta siitä, että yli on päästy.
Oletteko puhuneet, onko hänellä ollut tuollainen suhde seksiin aina? Jos on niin ei varmaan ole tulevaisuutta.
Mitä varmempi olo minulla on miehen kanssa, sitä vapaammin pystyn olemaan hänen katseensa alla ja sitä vapaammin hän saa koskettaa minua mihin tahansa.
Huono huono huono yritys, kuka jaksaa kirjoittaa tuollaisia? Ei ainakaan yksikään mies, sillä tuo oli naisellista tekstiä. Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan tai parisuhdekurssille. Kannattaa ehdottomasti ainakin yrittää ja kyllä, on mahdollista, että naisesi vapautuu estoistaan.
Terapiaan tai kurssille kannattaa mennä silloin, kun pitkä toimiva suhde muuttuu jostain syystä huonommaksi. Ei siinä vaiheessa, kun vasta tutustutaan toisiinsa ja pohditaan, kehittyisikö tästä jotain vakavampaa. Ap:n suhteesta ei kehity. Seurustelu osoitti, että heidän on parempi etsiä sopivammat kumppanit. Neliskulmaista palikkaa ei kannata yrittää terapian avulla sovittaa pyöreään reikään. Jos jo ensimmäiset puoli vuotta ovat olleet hankalia, niin nyt viimeistään kannattaa antaa periksi eikä kituuttaa toista puolta vuotta.
Hyvä, että näitä tavisaikuisten ongelmiakin tulee välillä esille, et taida olla mikään teini?
Miksi edes aloitit seurustelun jos ei sytytä?!
Miksi olet mennyt yhteen naisen kanssa, jota et koe kovin haluttavana? Nainen varmasti tietää sen, mistä johtuu tuo hänen käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riisut naiselta aluksi sen yöpuvun.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä harkita, en vain ole ajatellut että näin tuoreen suhteen kanssa sellaiselle voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No naisena, jonka itsetunto murenee helposti, voisi olla niin, että nainen ei ole päässyt yli siitä, että sinulla oli moinen este. Eli hänellä ei ole vielä varmuutta siitä, että yli on päästy.
Oletteko puhuneet, onko hänellä ollut tuollainen suhde seksiin aina? Jos on niin ei varmaan ole tulevaisuutta.
Mitä varmempi olo minulla on miehen kanssa, sitä vapaammin pystyn olemaan hänen katseensa alla ja sitä vapaammin hän saa koskettaa minua mihin tahansa.
Ei ole seksistä pystytty puhumaan, hän menee jotenkin lukkoon koko asiasta, enkä ole halunnut painostaa. Siitä kuinka pidän hänen olemuksestaan olen yllä jo jutellut mutta tuntuu menevän osastolle, kunhan puhuu, hän ei oikein osaa tuollaista ottaa vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että näitä tavisaikuisten ongelmiakin tulee välillä esille, et taida olla mikään teini?
Olen 45 ja nainen 52
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet mennyt yhteen naisen kanssa, jota et koe kovin haluttavana? Nainen varmasti tietää sen, mistä johtuu tuo hänen käytöksensä.
Päivällä ja sängyn ulkopuolella hän on aivan ihastuttava. En tiedä tietääkö, mutta ei ainakaan kerro.
Ap
Edellinen suhteesi kaatui siis siihen, että et ajatellut kumppanin seksuaalitarpeita, miten huomioit nyt kumppanisi tarpeita? Viestissäsi valitat vain sitä, että naisesi ei halua sillä tavalla kuin toivot eli sama kaava toistuu. Oletko kenties jotenkin tuonut ilmi, että nainen ei ole oikein tyyppiäsi? Se ainakin tuhoaa suhteen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väkisin!?
Ap
Kohta teillä loppuu kokonaan seksi ja alat hakemaan sitä muualta. Jatkakaa vaan kaveripohjalta. Kyllä hyvän parisuhteen tulee tyydyttää kummankin fyysiset läheisyyden tarpeet ilman että tulee mitään tunnontuskia. Tommonen tilannehan on aivan kestämätön.