Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä työkkäri mahtaa tarjota rollaattorilla liikkuvalle?

Vierailija
27.06.2019 |

Ja muutenkin monisairaalle.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikajuoksija

Vierailija
22/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtä, jossa ei tarvitse olla jalkojen päällä. Niitä on hyvinkin paljon. 

On mutta kun on myös pahat oppimisvaikeudet ja älyssä vikaa niin tilanne todella haastava

Onhan sitä monenmoista lajittelutyötä ym. jossa ei juurikaan älynlahjoja tarvita. Lisäksi tehtaissa jotain liukuhihnahommaa, joka ei sekään vaadi juurikaan oppimiskykyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtä, jossa ei tarvitse olla jalkojen päällä. Niitä on hyvinkin paljon. 

On mutta kun on myös pahat oppimisvaikeudet ja älyssä vikaa niin tilanne todella haastava

Prostituoidun töitä ei kait suomessa ole laillistettuna. Tämä olisi ollut yksi mahdollisuus.

Ei varmaankaan eikä miehet osoita mua kohtaan mitään kiinnostusta.

Vierailija
24/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TYökyvyn mukaista työtä eli asiakas itse kertoo (lääkärintodistusten perusteella), mitä voi tehdä. Työkaveri (45) tarvitsee pyörätuolia ja toimii koodaajana. Liikuntakyvyn heikkous ei välttämättä tarkoita sitä, että olisi laiska.

Ei ole kykyä mihinkään koodaajaksi tms henkisiin töihin.

Mites noin? Itse olen ollut koodaaja eikä paskempi homma ollenkaan.

Pidätkö sinä työtäsi henkisenä työnä? Perun nauruni, jos pidät. 

No en.  Olen ollut. Ikinä en enää haluaisi olla.

Aikansa kutakin.

Vierailija
25/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TYökyvyn mukaista työtä eli asiakas itse kertoo (lääkärintodistusten perusteella), mitä voi tehdä. Työkaveri (45) tarvitsee pyörätuolia ja toimii koodaajana. Liikuntakyvyn heikkous ei välttämättä tarkoita sitä, että olisi laiska.

Sitten varmaan jotain kuntouttavaa. Elektroniikkaromun lajittelua kierrätyskeskuksessa jne.

Työkkärin kuntouttava on tarkoitettu niille joilla on ongelmia elämänhallinnassa. Ei se paranna esim. liikuntakykyä.

Vierailija
26/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit tehdä mitä vaan. Niinhän meille muillekin sanotaan, vaikka mikä olisi. Se on nyky-Suomi.

EU vei Suomen hyvinvoinnin. Se jaetaan nimittäin ympäri maailmaa täällä ja muualla.

Vierailija
27/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voisi tulla takahuoneeseen vaatteita viikkaamaan ja lajittelemaan (työskentelen vaatekaupassa). Tarvittaessa varmasti järjestyisi tuoli, jolla istua työskennellessä. Myyjänä ei meinaa oikein ehtiä viikkaushommiin, kun asiakkaitakin pitäisi palvella ja rahastaa. 

Vierailija
28/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ihan välttämättä kaikissa tapauksissa? Kai nyt suuressa osassa kuitenkin. Jos on vaikkapa ms-tauti ja tarvitsee rollaattoria niin kai se nyt suurentaa todennäköisyyttä myös laiskuudelle vai?

Vierailija
29/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille voisi tulla takahuoneeseen vaatteita viikkaamaan ja lajittelemaan (työskentelen vaatekaupassa). Tarvittaessa varmasti järjestyisi tuoli, jolla istua työskennellessä. Myyjänä ei meinaa oikein ehtiä viikkaushommiin, kun asiakkaitakin pitäisi palvella ja rahastaa. 

Paljonko on tuntipalkka ja onko tällähetkellä joku palkattuna tuota työtä tekemään?

Vierailija
30/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen nyt sairaslomalla kanssa, mitä minulle tarjotaan. Kun "vajaakuntoiset pitää saada töihin"...

Koko idea on alunperin vajaa.

Vierailija
31/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku vuokrattava huonekasvi. Palmupuku päälle ja toimiston nurkkaan palmuilemaan.🌴

Vierailija
32/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Juhana Vartiaisen erityisavustajaksi.

Vierailija
33/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D :D

Mikä naurattaa? Siivoojan tms töitä en pysty tekemään

En ole koskaan aikaisemmin kuullut koodaamista sanottavan henkiseksi työksi. 

Enkä minä sanottavan sitä ruumiilliseksi työksi. Joten koodarina voin sanoa, että enemmänhän tämä henkistä kuin ruumiillista työtä on. 

Vierailija
34/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ihan välttämättä kaikissa tapauksissa? Kai nyt suuressa osassa kuitenkin. Jos on vaikkapa ms-tauti ja tarvitsee rollaattoria niin kai se nyt suurentaa todennäköisyyttä myös laiskuudelle vai?

Juu ei. Useimmat kyllä yrittävät tehdä niin paljon kuin pystyvät. Osa jopa pikkaisen enemmänkin. Harva rupeaa toisten passattavaksi ihan vain laiskuuttaan, jos sairastuu. Harva näet haluaa, että se toimintakyky vain entisestään heikkenee. Ja niinhän käy, jos laiskaksi heittäytyy. 

Vierailija
35/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymys oli lähtökohtaisesti laiskan ihmisen kysymys. Työhaluinen ei lähde etsimään esteitä.

Vierailija
36/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyjen testaaja.

Vierailija
37/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai työkkäri tarjota (eli lähettää työtarjouksen) vaikka mihin. Jos saavut haastatteluun rollaattorin kanssa niin todennäköisyydet saada työpaikka on lottovoiton tasoa. Eri asia tietenkin jos koulutuksesi on vaikka lääkäri tms. oikeasti työvoimapula-ammatti.

Miten olisi te-toimiston virkailija? Tuskin tarvitsee pahemmin liikkua työpäivän aikana.

Vierailija
38/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristin töitä voi hyvin tehdä vaikka pyörätuolista.

Ja mitä tahansa toimistotyötä.

Olisivat onnellisia, jos heille joku keksii työn, jolla voi tehdä elämästä laadukasta, ikuisen köyhäilyn sijaan.

Vierailija
39/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjinnästä työhönotossa saa niin helposti sakot, että luultavammin se pyörätuolihemmo töitä saa, kun samanlainen omin jaloin liikkuva.

Vierailija
40/49 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Useimmat kyllä yrittävät tehdä niin paljon kuin pystyvät. Osa jopa pikkaisen enemmänkin. Harva rupeaa toisten passattavaksi ihan vain laiskuuttaan, jos sairastuu. Harva näet haluaa, että se toimintakyky vain entisestään heikkenee. Ja niinhän käy, jos laiskaksi heittäytyy. 

Laiska voi olla työllisenäkin. Ja siten auttaa taudin pahenemista. Ei työ tarkoita ettei olisi laiska ja taudin/oireiden hoito hallinnassa.