Miksi mies haluaa naida naisen peräaukkoon, perimmäinen syy?
Onko tiukkuus se syy? Koska olen ymmärtänyt, että miehet haluavat vetää paljaalla vaginaan ja silloin voi tuntea suurimman seksuaalisen "yhteyden", koska sukupuolielimet ovat suorassa kontaktissa.
Mutta persepano ei olekaan tällainen "yhteys", vaan kalu koskettaa epäsiistiä paska-aluetta?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallan halu, alistamisen halu. Mies saa siitä tunteen, että toi narttu on mun ja voin tehdä sillä mitä haluan. Tämä on useimmiten täysin tiedostamatonta, mutta yhtä usein se on juuri se syy.
En miehenä allekirjoita. Itse pidän tuosta nimenomaan silloin, kun nainen siitä itse nauttii ja oikeasti haluaa.
Peppuseksiin miehen mieliksi suostuvakin on yhtä tyhjän kanssa.
Vallanhalu ja toisen alistamisen halu ovat muuten merkkejä tietyistä persoonallisuushäiriöistä. Eivät terveen ihmisen piirteitä.
En ymmärrä miten siitä voi nainen nauttia. Sormi pepussa on riittävä tuomaan nautintoa.
Haluaisitko itse 18 cm pitkän ja paksun patukansyvälle peräsuoleesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallan halu, alistamisen halu. Mies saa siitä tunteen, että toi narttu on mun ja voin tehdä sillä mitä haluan. Tämä on useimmiten täysin tiedostamatonta, mutta yhtä usein se on juuri se syy.
En miehenä allekirjoita. Itse pidän tuosta nimenomaan silloin, kun nainen siitä itse nauttii ja oikeasti haluaa.
Vallanhalu ja toisen alistamisen halu ovat muuten merkkejä tietyistä persoonallisuushäiriöistä. Eivät terveen ihmisen piirteitä.
En ymmärrä miten siitä voi nainen nauttia. Sormi pepussa on riittävä tuomaan nautintoa.
Ite vedin miestä strap-onilla hanuriin niin sai omakohtaista kokemusta. Kuulemma oli käytetty olo sen jälkeen. :D Yllätyksekseen kuitenkin nautti siitä koska dildo osuu eturauhaseen. Naisella ei valitettavasti ole tätä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan kusen haju pillussa on tyrmäävä. Ennen sitä kakkaakin haistelee.
Eiks se pese sitä koskaan?
Monet vain maksimissaan vedellä huuhtaisee ja senkin vain kerran päivässä.
Pillu kuuluu pestä pelkällä vedellä. Terve pillu ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en lukeudu noihin. Pesen kunnolla joka pisun jälkeen lämpimällä vedellä ja ihonosat voi pyyhkiä babywipesilla, jos pönttö roiskuttaa.
Kyllä ne on miehet, jotka ei pese vaan haisevat saaristolaisjuustolle ja talmalle tosi kauas. Jopa kaupan kassajonossa. 🤮
Ei kiitos baby wipes pimpille. 😝 Eikä muutenkaan tarvi montaa kertaa päivässä pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse naisesi paremmin. Kyllä nykyaikana naiset käyttävät wc-pideetä aika ahkerasti, eritoten ennen seksiä. Tietysti jos poimii mirkun sieltä kantapubin pöydästä, niin sillä saattaa olla torttu muhinut edellisviikon lauantaisaunan jäljiltä.
Ei järkeä pestä ennen seksiä. Tän takia varmaan monet naiset tarvii liukuvoidetta, kun kuuraa pilluaan monta kertaa päivässä ja vielä ennen seksiäkin pesee limakalvot kuiviksi.
Selkainen mies on pohjimmiltaan homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista nauttii nimenomaan venytyksen tunteesta peräaukossa.
Peppuun menee 30cm x 6cm helposti. Joillakin se ei riitä, vaan täytyy saada sisään nyrkki. Joillakin jopa kaksi kättä.
Itselläkään ei esim. yksi sormi tunnu paljon miltään, mutta kaksi sormea venyttää nautinnollisesti.
Henkilökohtaisia asioita, eikä kukaan voi määritellä mikä kenestäkin tuntuu nautinnolliselta. Vain narsisti tai psykopaatti ei ymmärrä, että toinen voi tuntea eri tavalla.
Meillä siksi, että vaimo tykkää.
t Iso Kotikyrpä
Sen takia että se on se perimmäisin paikka
Vierailija kirjoitti:
Kalu koskettaa epäsiistiä paska-aluetta :D
Itseäni naisena anaaliseksissä kiihottaa sen tietty tuhmuus, ja saan sieltä myös hyvin nopeasti aika mojovan orgasmin.
En tiedä miten miehillä, mikä kullakin on syynä?
Mitenkään erityisen tiukkahan rentoutunut ja lämmitelty anaali ei ole, että sitä sinänsä turha perseestä hakea.
Perinne-ehkäisystäkin voi olla kyse.
Meillä oli koulussa yläasteella kiva ja antelias tyttö, joka joskus hyppytunnilla antoi hyvälle päälle satuttuaan peppua useammallekin pojalle kerralla koulun metsikössä. Pilluun ei saanut työntää kertaakaan ja liekö ollut vielä neitsytkin, mutta peppuun sai nussia ja laskea liemet vapaasti sisälle kun tyttö pyllisti metsikössä isoon maakiveen nojaten. Se oli kehittänyt tuon taiteeksi ja nautti saadessaan kollit sekaisin ja useamman pojan ruiskuttamaan syvälle pyllyynsä, seuraava aina heti edellisen jälkeen. Sen ikäisiltähän tulee yleensä ensimmäisellä kerralla jo muutamalla työnnöllä ja kahvikupillinen kerrallaan ja tytön pepun tiukkuudesta huolimatta voitelu siis riitti erinomaisesti, kun ensimmäinen pojista oli tehnyt temppunsa! Täytyi vuorollaan kirnutessa oikein erikseen varoa, etteivät edellisten luokkakaveren mehut valuneet omille farkuille.
Ja eihän sen ikäisille kolleille tietenkään kerta riittänyt! Kun neljä, viisi tai kuusikin poikaa oli ruiskuttanut tytön pyllyyn pari, kolme, neljäkin kertaa jokainen, oli maassa tytön jalkojen välissä jo selvä lammikko kun koulun kello soi ja välitunnin alkaessa. Silloin oli aika lopettaa ja tytön käydä kyykyssä tyhjentämässä, koska metsikköön tuli muitakin oppilaita tupakalle ja halusimme pitää oman, pikku aarteemme ja salaisuutemme vain itsellämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalu koskettaa epäsiistiä paska-aluetta :D
Itseäni naisena anaaliseksissä kiihottaa sen tietty tuhmuus, ja saan sieltä myös hyvin nopeasti aika mojovan orgasmin.
En tiedä miten miehillä, mikä kullakin on syynä?
Mitenkään erityisen tiukkahan rentoutunut ja lämmitelty anaali ei ole, että sitä sinänsä turha perseestä hakea.Perinne-ehkäisystäkin voi olla kyse.
Meillä oli koulussa yläasteella kiva ja antelias tyttö, joka joskus hyppytunnilla antoi hyvälle päälle satuttuaan peppua useammallekin pojalle kerralla koulun metsikössä. Pilluun ei saanut työntää kertaakaan ja liekö ollut vielä neitsytkin, mutta peppuun sai nussia ja laskea liemet vapaasti sisälle kun tyttö pyllisti metsikössä isoon maakiveen nojaten. Se oli kehittänyt tuon taiteeksi ja nautti saadessaan kollit sekaisin ja useamman pojan ruiskuttamaan syvälle pyllyynsä, seuraava aina heti edellisen jälkeen. Sen ikäisiltähän tulee yleensä ensimmäisellä kerralla jo muutamalla työnnöllä ja kahvikupillinen kerrallaan ja tytön pepun tiukkuudesta huolimatta voitelu siis riitti erinomaisesti, kun ensimmäinen pojista oli tehnyt temppunsa! Täytyi vuorollaan kirnutessa oikein erikseen varoa, etteivät edellisten luokkakaveren mehut valuneet omille farkuille.
Ja eihän sen ikäisille kolleille tietenkään kerta riittänyt! Kun neljä, viisi tai kuusikin poikaa oli ruiskuttanut tytön pyllyyn pari, kolme, neljäkin kertaa jokainen, oli maassa tytön jalkojen välissä jo selvä lammikko kun koulun kello soi ja välitunnin alkaessa. Silloin oli aika lopettaa ja tytön käydä kyykyssä tyhjentämässä, koska metsikköön tuli muitakin oppilaita tupakalle ja halusimme pitää oman, pikku aarteemme ja salaisuutemme vain itsellämme.
Oöetkohan vielä edes aloittanut koulua. Niin täyttä sontaa oli koko tarina. Mitä nyt edes lukea jaksoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite vedin miestä strap-onilla hanuriin niin sai omakohtaista kokemusta. Kuulemma oli käytetty olo sen jälkeen. :D Yllätyksekseen kuitenkin nautti siitä koska dildo osuu eturauhaseen. Naisella ei valitettavasti ole tätä hyötyä.
Hienoa. Nyt kaikki naiset hankkimaan isoja dildoja ja tökkimään miestänsä anukseen. Sitten voitte kertoa hänelle, ettei teillä ole eturauhasta ja klitorikseen saa saman tuntuman vain vaginan kautta. Onneksi mieheni on tämän tajunnut. On hän sen verran fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista nauttii nimenomaan venytyksen tunteesta peräaukossa.
Peppuun menee 30cm x 6cm helposti. Joillakin se ei riitä, vaan täytyy saada sisään nyrkki. Joillakin jopa kaksi kättä.
Itselläkään ei esim. yksi sormi tunnu paljon miltään, mutta kaksi sormea venyttää nautinnollisesti.
Henkilökohtaisia asioita, eikä kukaan voi määritellä mikä kenestäkin tuntuu nautinnolliselta. Vain narsisti tai psykopaatti ei ymmärrä, että toinen voi tuntea eri tavalla.
"Peppuun menee 30cm x 6cm helposti. Joillakin se ei riitä, vaan täytyy saada sisään nyrkki. Joillakin jopa kaksi kättä."
Sairasta. Ei sulkijalihas voi venyä niin paljon. Paskat housuissa saa lopun elämänsä kulkea.
Ne miehet ovat henkisesti ja seksuaalisesti (elleivät sama asia: psykoseksuaalisesti) sairaita.
Niiden pitäisi kokeilla muitakin yhtä hienoja elämyksiä: työntää se lerssinsä esim. sirkkeliin tai vaikka lihamyllyyn (toivottavasti kuitenkin elintarviketuotannosta jo poistettuun - yök).
Seksuaaliterapeutti Kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en lukeudu noihin. Pesen kunnolla joka pisun jälkeen lämpimällä vedellä ja ihonosat voi pyyhkiä babywipesilla, jos pönttö roiskuttaa.
Kyllä ne on miehet, jotka ei pese vaan haisevat saaristolaisjuustolle ja talmalle tosi kauas. Jopa kaupan kassajonossa. 🤮
Ei kiitos baby wipes pimpille. 😝 Eikä muutenkaan tarvi montaa kertaa päivässä pestä.
Et osaa lukea? Babywipesillä voi pyyhkiä alavatsaa ja reisiä, jos pytty roiskuttaa, kun virtsa tulee paineella. Hohhoijaa.
Kuka sillä nyt pimpin limakalvoja pyyhkisi.
Hyvä on vedellä huljauttaa, joka pissaamisen jälkeen. Muuten alkaa käryämään virtsalle. Sinuthan onkin jo moni pahalle haistellut.
Nykyään olen kiitollinen, jos sattuu edes pimpsettiä joskus saamaan vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä, että arvostat aitoja asioita. Oletko miettinyt syitä tuohon harvoin tapahtuvaan saantiin?
Itse joudun hellimään paljon miestäni, jotta saisin edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy harvaan pimpsan saantiin voi olla se, että vaimo on epävarma viehätysvoimastaan. Hän ajattelee, että pidät häntä rumana.
Toinen syy voi olla kylmä ja lapsen tunteita vähättelevä kotikasvatuksensa.
Toivottavasti lähennytte vielä.