Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen miehen kanssa et voisi seurustella?

Vierailija
27.06.2019 |

Haluan taas vaihteeksi lukea siitä miten en kelpaa suurimmalle osalle naisista, hyvä jos kellekään. Se on välistä varsin virkistävää.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikaluisen ruipelon kanssa.

Vierailija
22/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavan, kateellisen, määräilevän. Suurin nou nou on jos luulee että tunteet on faktoja ja oikeuttavat siten huonoa käytöstä. Onnellisuutensa toisen harteille ripustava saa jatkaa kohdallani matkaa. Akateeminen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaisen narsistin.

Muuten kaikki ok kunhan on pää, kaksi kättä ja kaksi jalkaa.

Vierailija
24/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeän, vainoharhaisen, huumorintajuttoman, mustasukkaisen, mököttävän, äkkipikaisen, piittaamattoman, pienimunaisen, tyhmän, kyvyttömän, kaljun läskin kanssa... Mutta haloo, just ku mun ex!!

Vierailija
25/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kanssa en voisi seurustella jolle kelpaa melkein kuka vaan. En halua mitään tyytyjää, vaan sellaisen tunteen, että oikeasti kuulutaan yhteen, eikä seurustella vaan siksi ettei haluta olla yksinkään.

Vierailija
26/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisia piirteitä omaava ("mimä minä minä"), uskovainen, yltiökonservatiivi ("perinteiset arvot!!!"), eläimiä vihaava, sellainen "olen äijä" juntti joka luulee, että miehekäs = tunteita ei kuulu käsitellä.

Vierailija
27/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää exäni kaltaista: itsekäs, ei ajatellut yhtään minun tunteitani ja turvallisuuttani vaan loukkasi lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla henkisesti ja fyysisesti. 

Vierailija
28/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään ruman, lyhyen, sellaisen jolla ei ole samanlaiset arvot kuin minulla...

Vierailija
29/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen mulkku pitää olla jos ei kenellekään kelpaa...

Vierailija
30/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35-vuotiaan, alle 20-vuotiaan, päihdeongelmaisen, kehitysvammaisen, henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisen, suurperheen yh:n, sosiaalisesti lahjattoman, muslimin, pahasti mt-ongelmaisen, sukua kanssani olevan, fanaatikon, rikollisen, epähygieenisen, homoseksuaalisen tai Cristiano Ronaldoa ihailevan miehen kanssa en edes harkitsisi parisuhdetta

Vierailija
31/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet uskollinen, luotettava ja rehellinen etkä lyö ketään tai käytä päihteitä kovin paljoa, olet minun listoillani jo vahvasti plussan puolella. 

En tiedä olenko uskollinen kun ei ole tullut tilaisuutta pettää ketään kun en ole suhteessakaan ollut. Ainakaan en tahtoisi pettää, mutta mistä minä sen tiedän miten tositilanteessa sitten toimisinkaan. En ole koskaan lyönyt ketään, enkä käytä lainkaan päihteitä.

Vierailija
32/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tutkitustikkin kelpuuttavat vain pienen osan miehistä ja täydellisen miehen esiintymismahdollisuus on nolla.

Vierailija
33/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikaluisen ruipelon kanssa.

Seukkasin sellaisen kanssa jonkun aikaa, luoja mitä seksiä! Muuten tyypistä ei ollut mihinkään, eikä sen kanssa voinut yleisillä paikoilla liikkua, mutta makuuhuoneeseen passas kuin...

Vierailija
34/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika päihteiden käyttö ja tupakointi ovat turn off. Myös valehtelu ja muu epävakaus.

Vierailija
35/59 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivan, persun, leijonariipusta käyttävän, tummennettuja silmälaseja käyttävän, v*ttumaisen, alkoholistin, narkkarin, elämäntapatyöttömän, taiteilijan, sosialistin ja kaappihomon, liian lyhyen, ja huonon yleissivistyksen omaavan kanssa en voisi olla parisuhteessa.

Vierailija
36/59 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalaisen, pyrkyrin, moottoripyöriä harrastavan tai narsistisen.

Vierailija
37/59 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska sohvalla löhöävä kaljaa juova jääkiekkoa tuijottava lippispäinen luuseri.

Vierailija
38/59 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä , omahyväinen, , itsekäs, ylemmyydentuntoinen, tunteeton, väkivaltainen.

Vähäsanainen, ei kykene keskusteluun. Älyn puute.

Minua paljon vanhempi, lihava, lyhyt.

Ei seksuaalista vetovoimaa.

Huijari, ei tule omillaan toimeen, rupeaa pummaamaan minulta.

Semmoset listat täältä ole hyvä  : D

Vierailija
39/59 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisen ja tyhmän, sisältäen kaikki uskovaiset, lahkolaiset ja salaliittoteoreetikot. 

Sama lista, lisätään vielä persu, homofoobikko, huumorintajuton ja mulkosilmäinen.

Vierailija
40/59 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei maininnut syrjäytynyttä. :O Jesh, toivo elää.

- Syrjäytynyt 38v mies