Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haetteko kumppanin ulkonäön perusteella?

Vierailija
27.06.2019 |

Mahdollisimman kauniin , kenet vain saatte?

Koska jos näin on, en jaksa enää lähteä mukaan siihen kisaan. Olen oikeastaan lakannut katselemasta miehiä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae. Ensiksi kiinnitän naisessa huomiota ilmeeseen. Oletko kylmä ja ylimielinen? Onko kasvoillasi halveksiva ilme?

Vierailija
2/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hakevat, mutta makuja on onneksi hyvin erilasia.

Miehet tunnistavaat kauniit naiset, mutta lluulevat itse näyttävänsä hyviltä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee ainakin väliaikaisen kumppanin rintojen mukaan.

Mitä suuremmat sen paremmat.

Aviopuoliso haetaan sitten aivan eri kriteereillä!

Vierailija
4/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, sänkynaiset ja aviopuolistot ovat aivan eri asia.

Aviopuolisoa arvostetaan ja kunnioitetaan naisena ja ihmisenä.

Sänkykumppaneilla ei arvostusta riitä. Eivätkä sitä edes tarvitse!

Vierailija
5/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää hae mitään, mutta jos hakisin, niin vain ulkonäön mukaan. 

Mitäpä sitä elokuvassa mitään rumiluksia katsomaan, jotka ovat onttoja sisältä kuitenkin.

Sinccis

Vierailija
6/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee kumppanin myös ulkonäön mukaan. Ei varmasti kelpaa joku elefanttimies kenellekään vaikka olisi miten miten mukava kaveri.

Vierailija
7/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, toisen naisen voi aina jättää. Aviopuolisoa ei hevin jätetä, hän on rakkaani ja lasteni äiti.

Vierailija
8/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Mutta ei pelkkä kauneus ratkaise mitään. Haluttavuus on avain.

Vierailija
9/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että minulla on sellaiset piirteet, että jos en panosta, näytän tavikselta mutta jos panostan, kauniilta, ei ainoastaan laitetulta. Jonkun mielestä piirteet voi olla varmaan kylmät, yleensä kuljen vielä omissa ajatuksissa

Ap

Vierailija
10/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, toisen ihmisen täytyy miellyttää kaikkeja aisteja, myös näköaistia. Kasvonpiirteisiin tottuu ja niitä alkaa rakastaa, mutta kropan olisi syytä mahtua omaan ihanteeseen, tai muuten tulee ongelmia muidenkin aistien kanssa.

Vierailija
11/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että minulla on sellaiset piirteet, että jos en panosta, näytän tavikselta mutta jos panostan, kauniilta, ei ainoastaan laitetulta. Jonkun mielestä piirteet voi olla varmaan kylmät, yleensä kuljen vielä omissa ajatuksissa

Ap

Sittenhän asiasi ovat varmaan ihan hyvin. Vai koetko että luonteessasi on sitten jotain sellaista, mikä karkottaisi miehet?

Vierailija
12/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joidenkin mielestä piirteillä ei ole mitään merkitystä. Kuten edellinen sanoi, niin haluttavuus on tärkeämpää.

Sinccis

Moni nainen joka pitää itseään kauniina ja ehkä onkin on omasta mielestäni aika tylsän näköisiä taviksia. 

Ei tissejä, hyvää uumaa yms. kiinnostavaa.

Vierailija
13/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joidenkin mielestä piirteillä ei ole mitään merkitystä. Kuten edellinen sanoi, niin haluttavuus on tärkeämpää.

Sinccis

Moni nainen joka pitää itseään kauniina ja ehkä onkin on omasta mielestäni aika tylsän näköisiä taviksia. 

Ei tissejä, hyvää uumaa yms. kiinnostavaa.

Siis se kauneus katsotaan naamasta.

Kroppa on erikseen ja se voi olla hoikka/normaali tai läski.

Vierailija
14/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet hakevat, mutta makuja on onneksi hyvin erilasia.

Miehet tunnistavaat kauniit naiset, mutta lluulevat itse näyttävänsä hyviltä. :D

Niin. Se luulo on tietenkin väärä.

Mies ei näytä hyvältä. Ei ei ei ei.

Vierailija
15/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parinvalintaprosessi ihan käytännössä toimi noin. Kun tapaat ihmisen niin hänen luonne ei välttämättä lainkaan sovi yhteen omasi kanssa tai elämäntilanne yleensä. Toisella voi olla jo lapsia edellisestä suhteesta ja se ei ole kaikille ok. Tai luonne ei muuten vain kohtaa. Ei siinä paljoa ulkonäkö silloin auta. Ei kukaan ole yhdessä pelkästään ulkonäön vuoksi ainakaan pitkää aikaa.

Vierailija
16/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ miehenä on pakko sanoa että harvoin tulee vastaan naisia jotka kiinnostavat. Ja silloin ystävällisyys ja luonne on oikeastaan se mitä tekee että hei tuohan on mukava nainen. Ja sitten katsoo että sillä on sormus... 

Vierailija
17/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyylllä mä ekaks katon et onko se hoikka. En pidä ylipainoisista naisista, en vaan pysty olen pahoillani.

Vierailija
18/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on jännää tuo visuaalisuuden korostuminen sängyssä, kun kuitenkin fakta on se, että jos haluaa jotain muutakin kuin alustan ja nuken itselleen, se vähän huonomman näköinen voi olla villi, innokas ja aulis. 

Vierailija
19/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättiä ja söpöä. Ihmisen on kuitenkin oltava ulkonäöllisesti sellainen, että seksuaalinen halu herää. Voihan sitä olla jonkun sotanorsunkin kanssa, mutta panemaan en pystyisi enkä koskettamaan.

M34

Vierailija
20/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä netissä kuka tahansa voi tietysti huudella mitä tahansa kenestä vaan. Tosielämässä pahimmat haukkujat ovat yleensä niitä jotka eivät pääse treffeille kenenkään kanssa. Se on syy miksi täällä huudellaan. Tietävät sen toki itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi