Hesarissa juttu 28-v potkunyrkkeilijämiehestä joka on lääkäri ja opiskelee DI:ksi - vaimo hoitaa kotona neljä lasta
Tämä tyyppi joka otsauurteiden perusteella näyttää viiskymppiseltä ei sanojensa mukaan tuhlaa aikaa. Ja vaimo on kuulemma tosi ”joustava”. Voi lapsiparkoja.
Kommentit (151)
I want it all - and I want it now.
Me, myself and I.
........Sit mä haluun lääkäriksi ja deeiiksi ja sit mä haluun potkunyrkkeillä ja perheenki mä haluun ja mä haluun meljä lasta ja mä haluun joustavan vaimon ja sit mä aion seuraavaksi keskittyy myös ......blaablaablaaa
Huh huh tulisi ihan hirveä stressi tuollaisesta lapsi- ja asuntomäärästä. Ei kyllä olisi meikäläisen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh tulisi ihan hirveä stressi tuollaisesta lapsi- ja asuntomäärästä. Ei kyllä olisi meikäläisen hommia.
Sori väärä ketju.
Meillä puolestaan minä aion valloittaa muutaman vuoren ja joustava vaimoni sanoi että se on ihan okei hänen jäädä kotiin pikkuisten kanssa,
kun minä olen kaahimassa retkikunnan kanssa pitkin jyrkkiä vuorenrinteitä toteuttamassa nuoruusaikana haaveita lapsuusaikaisten koulukavereitteni kanssa....toki mun pitää alkaa treenata kaikki vapaa-ajat kavereitten kaa ja kerätä kunnon varusteet ettei vaan tarvi amputoida vaiks varpaita jos ne sattuis jäätyyn...mut kun ihmsen täytyy mennä unelmiaan kohti!
Kyllä se vaimokulta ymmärtää kuin tärkeetä on et mies on onnellinen ja saa mennä ja tehdä.
Kylläpäs alisuorittaja reppanoilla menee tunteisiin kun toiset painavat ahkerasti duunia ja menestyvät. No, ehkä viinan juonti turruttaa pahan mielen edes hetkeksi.
" Kylläpäs alisuorittaja reppanoilla menee tunteisiin kun toiset painavat ahkerasti duunia ja menestyvät. No, ehkä viinan juonti turruttaa pahan mielen edes hetkeksi."
Viinan juonti turruttaa pahan mielen edes hetkeksi?
Älä viitsi tyrkyttää omia tapojasi.
Potkunyrkkeilijämies.
Tuosta sanasta tulee nykyään ohut ,epämiellyttävä, mielleyhtymä Koskela-tapauksen tekijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustus.
1. lapsesta tulee suorituspaineiden vuoksi narkkari
2. lapsesta tulee suorituspaineiden vuoksi masentunut alisuorittaja
3. lapsesta tulee taiteellinen (ei kuitenkaan menestynyt) hörhö kapinoidakseen vanhempiensa arvoja vastaan
4. lapsesta tulee hyvällä tuurilla keskiverto, jos on riittävän vahva sietämään vanhempien asettamaa painetta ja välttämään vanhempien sisarusten ikävän kohtalon
Tai sitten menestys periytyy, kuten sillä tuppaa käydä, ja heidän lapset käskee sun lapsen, joka sai kotoa laiskan alisuorittajan mallin, käydä putsaamassa töiden jälkeen paskahuusin tai saa potkut. Niin se vaan menee, menestyjien lapset menestyy ja heikommin pärjäävien pärjää heikommin.
Tämähän ei sitten ole mitään fantasiaa, vaan tutkittu juttu."
Riippuu siitä tietysti kuka/mikä instanssi tutkii.
Maaninen (addiktio yltiöpäiseen suorittamiseen) elämisen toimintamallina lapsille periytyy. Onko hyvä vai paha asia, niin, kenpä tietäisi oikean elämisen mallin.
Ajattelin aloittaa riippuliitämisen tai base-hyppelyn ens vuonna. Saa hyvää juttuu ja kuvii instaan.
Mut ekaks muijalle pullat uuniin ja kengät talveksi piiloon niin pysyy himassa.
Kyseisen naisen suomen kieltä: ”järjestän niin että pystyn tehdä”.
Huoh.