Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa juttu 28-v potkunyrkkeilijämiehestä joka on lääkäri ja opiskelee DI:ksi - vaimo hoitaa kotona neljä lasta

Vierailija
27.06.2019 |

Tämä tyyppi joka otsauurteiden perusteella näyttää viiskymppiseltä ei sanojensa mukaan tuhlaa aikaa. Ja vaimo on kuulemma tosi ”joustava”. Voi lapsiparkoja.

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nyt kerrotaan Instassa, kuinka Antti on ajellut ylinopeussakkoja 6 000 € edestä viimeisen vuoden aikana. En tiennyt, että herra ihan noin tyhmäksi ja ylimielikseksi on tullut, mutta kaikkea se raha teettää. Jos joskus ajaa ihmisen päälle, niin toivottavasti sitten on oma lapsensa. Vähän voisi miettiä muitakin, kuin vain itseään.

Vierailija
122/151 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on firma, jonka ovat perustaneet 2019 lopulla. Ekan tilikauden (12kk) tulos 278000€. Monet lääkärit operoivat yrityksen kautta, joten siinä mielessä nuo tuotantotalouden opinnot tuovat ihan relevanttia lisäosaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän kaksijakoiset mietteet tuosta pariskunnasta. Älykkäitä ja kunnianhimoisia heidän täytyy olla. Mutta mihin hemmettiin heillä on niin kiire? Joku osa-alue kärsii väistämättä ja äärimmäisen surullista, jos se on lapset.

Mulla on alkanu ahdistaan tää pari. Seurasin näitä instassa ja se vaimo pitää tuota mistään jollain jalustalla. Mies vaikuttaa todella kylmältä. En ikinä haluaisi tuommosta, vaikka rahaa näyttää riittävän. Minusta se vaimo vaikuttaa herttaiselta, mieheltä puuttuu joku nuppi päästä. Ja sydämen sivistys.

Vierailija
124/151 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuva talo on varmasti upea ja järjettömän kallis. Mutta kolkko ja tiloiltaan vankilamainen. Jos olette käyneet vankilassa, niin tiedätte, mitä tarkoitan.

Vierailija
125/151 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt syntynyt.

Vierailija
126/151 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kuulemma itsekäs unelmissaan. Onkohan näillä paljon jaksamista auttaa toisia hoitamaan lapsia ja etenemään urallaan? Itse turvautuvat kyllä läheisten apuun useasti kertomansa mukaan, että saavat työt, opiskelut ja muut hoidettua.

Vierailija
127/151 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jaksavat, elämä todella hektistä ja isoja taloudellisia riskejä, valtavat velat.

Vierailija
128/151 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kuulemma itsekäs unelmissaan. Onkohan näillä paljon jaksamista auttaa toisia hoitamaan lapsia ja etenemään urallaan? Itse turvautuvat kyllä läheisten apuun useasti kertomansa mukaan, että saavat työt, opiskelut ja muut hoidettua.

..ja apua olisi mahdollista palkatakin tässä vaiheessa

Vierailija
129/151 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota talon valmistumista mielenkiintoista seurata, näin taviksen näkökulmasta.

Vierailija
130/151 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Viivi ja Antti ovat ihailtava ja sympaattinen pari. Vielä lääkäreitä. Oon ymmärtänyt että Antti tekee töitä tienatakseen paljon fyrkkaa perheelleen, mutta vaikka työskentelisikin raha mielessä, niin se ei tarkoita etteikö olisi hyvä työssään. Minusta tuossa ei ole moraalisesti mitään väärää. Käyn itsekin isopalkkaisessa työssä ja motiivini on vain ja ainoastaan raha.

Sen sijaan mun mielestä on moraalisesti arvelluttavaa toimia sijaisvanhempana ainoana motiivina hyvät korvaukset. Tunnen yhden pariskunnan, joille raha on niin tärkeää, että tekevät rahaa toimimalla sijaisperheenä. Haalivat hoitolapsia rahan takia. Pariskunnan molemmat osapuolet suorittavat pitkiä työpäiviä ja toimivat viikonloppuisin sijaisvanhempina.

Vierailija
131/151 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Viivi ja Antti ovat ihailtava ja sympaattinen pari. Vielä lääkäreitä. Oon ymmärtänyt että Antti tekee töitä tienatakseen paljon fyrkkaa perheelleen, mutta vaikka työskentelisikin raha mielessä, niin se ei tarkoita etteikö olisi hyvä työssään. Minusta tuossa ei ole moraalisesti mitään väärää. Käyn itsekin isopalkkaisessa työssä ja motiivini on vain ja ainoastaan raha.

Sen sijaan mun mielestä on moraalisesti arvelluttavaa toimia sijaisvanhempana ainoana motiivina hyvät korvaukset. Tunnen yhden pariskunnan, joille raha on niin tärkeää, että tekevät rahaa toimimalla sijaisperheenä. Haalivat hoitolapsia rahan takia. Pariskunnan molemmat osapuolet suorittavat pitkiä työpäiviä ja toimivat viikonloppuisin sijaisvanhempina.

Kukaan ei toimi sijaisperheenä vain viikonloppuisin. Kyse on tukiperheenä toimimisesta, ja korvaus siitä on pieni.

Vierailija
132/151 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hesarissa:

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008422263.html

(Tilaajille)

Vierailija
133/151 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se superahne pariskunta jolla on sata sijoitusasuntoa?

Vierailija
134/151 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat olleet omasta mielestään köyhiä 3v sitten,mutta sekin on suhteellista.

Ainoastaan faktaa että lainoja ei saa ilman kunnon   vakuuksia  helpolla,vaikka ois lääkäri.

Eli varmasti on tarinan takana muutakin,kuten aina näissä jutuissa.

Vierailija
135/151 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee supersuorittajaihmisiä.

Vierailija
136/151 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vissiin se 100 talon poppoo? Aika hölmöä leveillä jollain 100 talolla. Millä riittää aika kaikkeen? Vielä 4 lasta siinä.

Vierailija
137/151 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää elämänhallintaa kyl:

"Tapailtiin kuukauden verran, mutta aika ja paikka olivat väärät, joten meidän suhde ei oikein lähtenyt käyntiin. Meni pari kuukautta ja huomasinkin olevani raskaana toiselle miehelle. Siitä meni ehkä puolitoista vuotta, niin me alettiin uudelleen tapailemaan Antin kanssa, Viivi muistelee."

"Kun Viivi ja Antti alkoivat seurustelemaan kesällä 2013, Akseli oli jo matkalla, mutta he eivät vielä tienneet sitä."

Mitä ihmettä, ”huomasin olevani raskaana toiselle miehelle”. Sitten hankkivat 100 sijoitustaloa. Tuommoisien lääkärien vastaanotolle varmaan on kovaa tunkua.. kaikki kannattaa kertoa Somessa ja leveillä 100 asunnolla.

Vierailija
138/151 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai et lukenut tekstiä. Rouva ei ole koskaan ollut kimpassa kaksosten isän kanssa. Eli ei myöskään ole eronnut.

Pahempaa, kännipano ja nykyinen mies on aisuri, jolle kelpaa käytetyt. Luulisi että noinkin kovatasoisella miehellä olisi ollut mahiksia kunnon käyttämättömään naiseen ja perheeseen.

Miehessä on pari miinusta. Mies ei ole lainkaan komea tai edes pitkä. Potkunyrkkeily on myös pieni turn-off aviopuolison harrastuksena. Toivottavasti ei ole mitään äkkipikaisuutta kyseisellä miehellä. Nainen on kyllä täyden kympin nainen, todella kaunis ja miellyttävän oloinen.

T. Kranttu ikisinkku

Paljon tuo nainen on jo ehtinyt, kaksoset edeltäjälle ja seuraavan kanssa 100 taloa. Varmasti ihana ihminen.

Vierailija
139/151 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei toimi sijaisperheenä vain viikonloppuisin. Kyse on tukiperheenä toimimisesta, ja korvaus siitä on pieni.

Kuinka paljon? Itse olen nähnyt vain hulppeita tiluksia.

Vierailija
140/151 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämän instatili on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme