Hesarissa juttu 28-v potkunyrkkeilijämiehestä joka on lääkäri ja opiskelee DI:ksi - vaimo hoitaa kotona neljä lasta
Tämä tyyppi joka otsauurteiden perusteella näyttää viiskymppiseltä ei sanojensa mukaan tuhlaa aikaa. Ja vaimo on kuulemma tosi ”joustava”. Voi lapsiparkoja.
Kommentit (151)
Kumma juttu kun nykyvanhempia arvostellaan siitä että ei ole aikaa kasvattaa lapsia, ja sitten kuitenkin eniten arvostetaan ihmistä joka on paitsi vanhempi, niin myös lääkäri, DI ja maailmanmestari 🙄
Eihän kaksi vanhinta ole edes Tuon miehen lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ja DI, mitä järkeä?
Ei ollenkaan mahdoton yhtälö, tai edes kovin harvinainen.
No ei mitenkään kovin yleinenkään. Ehkä jossain lääketieteellisessä teknologiassa voi olla hyötyä, muuten tuntuu vähän erikoiselta.
lääketieteellinen teknologia ja esim. digitaaliset ratkaisut terveydenhuollossa on ihan relevanttia alaa, jos ei ole ihan varma kiinnostaako kliininen työ. Monellahan on taustalla se että ei ole ekalla yrityksellä päässyt lääkikseen, vaan on ensin mennyt yo-papereilla lukemaan DI-tutkintoa. Kun sitten pääsee lääkikseen 2. tai 3. yrityksellä, on DI-kandin paperit jo valmiit tai lähes valmiit ja on paljon pienempi ponnistus viimeistellä pelkkä maisterin tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
meinaat varmaan biologisia lapsia? Jos on heille vauvasta asti isänä toiminut niin kyllä silloin on heidän isänsä.
Tuon Iinan kirjoittaman jutun perusteella mukava, rakastava perhe. Inspiroivaa lukea tällaisesta vaikka itse onkin totaalinen sohvaperunamamma jonka gradukin vielä roikkuu vaikka olen 10 vuotta vanhempi kuin nämä tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meinaat varmaan biologisia lapsia? Jos on heille vauvasta asti isänä toiminut niin kyllä silloin on heidän isänsä.
Kaksosilla on oma isä, joka pitää heihin aktiivisesti yhteyttä.
Kansantaloudellisesti ovat kova menoerä, nämä. Useita tutkintoja, poissa töistä paljon erilaisten vapaiden vuoksi, opintososiaaliset etuudet juoksee kummallekin kymmenen vuotta, lapset maksatetaan yhteiskunnalla...
Huh.
Isovanhemmat ehkä mahdollistaa? Tuntuu aika mahdottomalta että kenenkään aika riittäisi tuollaiseen jos ei pukkaa lapsia jonnekkin pois häiritsemästä. Onhan tuo todella kova saldo. Miehellä kaksi kovaa tutkintoa ja MM mestaruus ja nainen opiskelee lääkäriksi ja hammaslääkäriksi. Hyvä että jotkut jaksaa. Itse en ole noin tarmokas, tuon lehtijutunkin jaksoin lukea vain silmäilemällä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Isovanhemmat ehkä mahdollistaa? Tuntuu aika mahdottomalta että kenenkään aika riittäisi tuollaiseen jos ei pukkaa lapsia jonnekkin pois häiritsemästä. Onhan tuo todella kova saldo. Miehellä kaksi kovaa tutkintoa ja MM mestaruus ja nainen opiskelee lääkäriksi ja hammaslääkäriksi. Hyvä että jotkut jaksaa. Itse en ole noin tarmokas, tuon lehtijutunkin jaksoin lukea vain silmäilemällä. 😂
Siis nämä kaksi on varmasti molemmat älykkäitä. Ja opiskelu on helppoa!? Mitä tuossa on ihmeellistä edes? Näyttävät vielä prhekeskrisiltä ihmisiltä. Me tavikset ollaan vaan kateellisia eikä olla sen parempia.
Moniko somettaa monta tuntia päivässä (kuten minä)
Vierailija kirjoitti:
Kansantaloudellisesti ovat kova menoerä, nämä. Useita tutkintoja, poissa töistä paljon erilaisten vapaiden vuoksi, opintososiaaliset etuudet juoksee kummallekin kymmenen vuotta, lapset maksatetaan yhteiskunnalla...
Huh.
Kannattaako kritisoida noin kovasti jos ei tunne ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä kaksi on varmasti molemmat älykkäitä. Ja opiskelu on helppoa!? Mitä tuossa on ihmeellistä edes? Näyttävät vielä prhekeskrisiltä ihmisiltä. Me tavikset ollaan vaan kateellisia eikä olla sen parempia.
On sitä luettavaa silti ihan jumalattomasti noissa kaikissa tutkinnoissa. Ja kirjoitettavaa. Ei ne tiedot älykkäänkään päähän ihan itsestään mene vaan ihan perinteisesti niitä pitää opiskella.
Lopettakaa murehtiminen. Onhan nuo ziljoona kertaa parempia kuin esim joku tenukepit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä luettavaa silti ihan jumalattomasti noissa kaikissa tutkinnoissa. Ja kirjoitettavaa. Ei ne tiedot älykkäänkään päähän ihan itsestään mene vaan ihan perinteisesti niitä pitää opiskella.
Älykkäitä ja tavoitteellisia. En menis näitä kahta haukkumaan, mutta Suomessa nämäkin haukutaan. Huostasnottoperhekin aiheuttaa vähemmän närää kuin menestyneet ihmiset. Kateus?
Jos näihinkin marinoihin olisi käytetty tiukasti aikaa vaikkapa sivupotkun harjoitteluun, niin moni teistä osaisi oikeaoppisen sidekickin.
Vaan marisette tänne mieluummin kuin opitte jalon ikiaikoja vanhan potkun, jota muinaisessa kiinassa jalostettiin potkunyrkkeilyyn ja mixedmartialartseihin.
Vaan marisette mieluummin.
No en kyllä pidä tuollaisesta tutkintojen haalimisesta. Tämä pari on siis vienyt kaksi opiskelupaikkaa sellaisilta, jotka olisivat oikeesti halunneet opiskelemaan.
Vaimo opiskelee joko lääkäriksi tai hammaslääkäriksi. Lääkäri LL voi taas erikoistua.
Rauhan Sana lähetysyhdistys on lestadiolainen, ei helluntailaisuutta!
En tiedä, ovatko uskovia. Olisi kai mainittu jutussa?
Jos olisivat hellareita tai muita vapaita kristittyjä, olisivat varmasti itse puhuneet asiasta. Lestoista en tiedä, ehkä pitävät itsellään.