Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa juttu 28-v potkunyrkkeilijämiehestä joka on lääkäri ja opiskelee DI:ksi - vaimo hoitaa kotona neljä lasta

Vierailija
27.06.2019 |

Tämä tyyppi joka otsauurteiden perusteella näyttää viiskymppiseltä ei sanojensa mukaan tuhlaa aikaa. Ja vaimo on kuulemma tosi ”joustava”. Voi lapsiparkoja.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on monet kiinnittäneet huomiota. On ihan selvää että kyseessä on ylisuorittava mies, jolle perhe on kulissi.

Vierailija
2/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jutussa ei sanaakaan lapsista ja niiden kanssa vietetystä ajasta tms. Takuulla ihan syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää se pihakoivujen potkija?

Vierailija
4/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen vähän kateellinen kun jaksaa tuolla tavalla suorittaa, mutta samalla myös pelottais kun elämä nuin ohjelmoitua kuin roboteilla.

Itse en pysty edes varaamaan ravintolaa etukäteen koska en voi tietää mitä ruokaa haluan juuri sinä päivänä.

Jos joku suunnitelma ei toimi, romahtaako kaikki sitten kerralla =?

toivottavasti ei .

Vierailija
5/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se on teillekin selvää, ihan lehtiä lukemalla.

Ja minä olen se kauhea natsieasistisovinistioikeistolainenkonservatiivitrumpistiräsäskä.

Tuomitsenko ketään? En koskaan.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, omilla rahoilla.

Elä ja anna toistenkin elättää itsensä.

Vierailija
6/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain välissä se vaimo opiskeli lääkäriksi. Vain palstamamma pystyy samaan lastenhoidon lomassa niin, että voi olla 100% kotiäiti.

Vierailija
7/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja DI, mitä järkeä?

Vierailija
9/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta äärimmäisen kunnioitettavaa kurinalaisuutta mutta en voi olla miettimättä niitä lapsia, että kuinka paljon heille ehditään lukemaan iltasatuja, ehditään päiväkotimatkalla ihmetellä maassa olevia muurahaisia jne. Millaiseksi jää vanhemman ja lapsen kontakti? Kuinka paljon vaimo on uhrannut elämästään opiskeluaikaansa, töitään, harrastuksiaan jotta paletti pysyisi edes jotenkin kasassa? Entä jos vaimollekin tulee tarve toteuttaa itseään, vaihtuuko roolit vai tuleeko vaan yksinkertaisesti ero?

Vierailija
10/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte millainen isä joku on jonkun lehtijutun perusteella? Ja vaimo vielä opiskelee lääkiksessä ja se mahdollistaa lasten kanssa olemisen, miksi se olisi ongelma?

Vierailija
11/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://butimahumannotasandwich.indiedays.com/tag/antti-rintanen/

Heistä on juttu tuolla blogissakin

Jaahas kaksi vanhinta kaksoset, joten äiti ei ole ollut sentään raskaana ja synnyttämässä neljää kertaa. 

Vierailija
12/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan mahdoton yhtälö, tai edes kovin harvinainen.

Vierailija
13/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://butimahumannotasandwich.indiedays.com/tag/antti-rintanen/

Heistä on juttu tuolla blogissakin

Vaikuttaa mun mielestä aika upealta, kahden fiksun ja vastuullisen aikuisen perheeltä.

Vierailija
14/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on lääkäri-hammaslääkäri. Supervanhemmat

Vierailija
15/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mitenkään kovin yleinenkään. Ehkä jossain lääketieteellisessä teknologiassa voi olla hyötyä, muuten tuntuu vähän erikoiselta.

Vierailija
16/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antti on välillä jopa viikon pois arvokisoissa ulkomailla. Sillon mä otan puhelimen käteen ja soittelen läheiset läpi ja järjestän tulevan viikon siten, että pystyn käydä koulussa ja tehdä työni ja lapset on iloisia ja tyytyväisiä oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mä olen valmis tekemään sen työn, jotta voidaan elää meidän elämää normaalisti myös silloin, kun Antti on poissa, Viivi kertoo."

Ei todellakaan onnistuisi ilman kattavia tukiverkkoja tämä. Kuinka moni muu voi tuosta vaan delegoida esimerkiksi lasten hakemiset hoidosta? Kyllähän tuossa on koko lähipiirikin omistautunut tälle kyseiselle perheelle. 

Vierailija
17/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan yleensä niin että ensin on valmistuttu DI:ksi ja sitten vasta tullut lääkikseen pääsy.

Vierailija
18/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin pari vuotta sitten käymään päivystyksessä. Lääkärinä oli nuori mies, joka oli äärettömän tyly. Kotona googlasin nimen ja kaverihan harrasti potkunyrkkeilyä. Mahtaakohan olla sama tyyppi?

Vierailija
19/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan varma siitä, että ovat niitä Rauhansanalaisia, helluntailaisia. Tunsin muutama vuosi sitten perheen (en siis tätä), jossa oli alle 30-vuotias äiti, joka oli synnyttänyt neljä lasta ja oli lääkäri koulutukseltaan. Mies oli jokinlainen yrittäjä. Nämä obat tällaisia Herran valittuja, joilla on potentiaalia ja draivia vaikka mihin.

Vierailija
20/151 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan hienoa, tavallaan ihan kamalaa. Ilman lapsia toimisi varmasti, mutta voivatko lapset olla tuossa yhtälössä muita kuin heittopusseja? Asettavatko vanhemmat lapsille yhtä kovat paineet kuin itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi