Mun menkkaveri ei irtoa lakanoista millään kylmällä liotuksella eikä tahranpoistolla -> lakana roskiin
Aargh olisi pitäny laittaa se tamponi mutta en jaksanu illalla ja sitten lörähtikin kunnolla
Kommentit (27)
Sulla on huono pyykinpesuaine, jos ei menkkaveri edes haalistu 60 asteisessa pesussa. Itse olen havainnut, että esim. Omo on aika surkea noiden veritahrojen kanssa.
Itse olen saanut menkkaveren (käytän kestositeitä) siten, että huuhtelen kylmällä vedellä, ja sitten normaali 60 asteinen pesu Erisanin kirjopesuaineella. Osa siteistä on hyvin vaaleita, ja niihin jää joskus ikään kuin varjo siitä tahrasta, mutta sekin lähtee kun pesen uudestaan.
Mitä se loppupeleissä haittaa, jos siihen haalea tahran jämä jääkin.
Peset koneessa ja se on puhdas muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä roskiin. Ei yhden lakanan takia kannata vaivaa nähdä.
Uusavuton täällä jakaa elämänoppiaan muillekin. Ja luonto kiittää...
Luonto ei kiitä, kun lakanaa pesee useaan kertaan sen tulematta kuitenkaan puhtaaksi?
Kuka sitä on käskenyt pesemään useaan kertaan? Ap antaa ymmärtää vahingon sattuneen viime yönä. Kyllä niin tuore tahra lähtee vielä normaalisti tahranpoistoaineella. Eikä edes ole pakko pestä koko lakanaa, jos ei viitsi, tahra vain. Lakanat ovat yleensä puuvillaa, jonka kasvatukseen on kulunut älyttömästi vettä. Yhden tahran vuoksi koko lakanan heittämäinen roskiin on tuhlausta. Mutta kaikesta päätellen koko juttu on trolli. Kuka nyt jättää tamponin laittamatta vain koska "ei jaksa"? En edes tiedä, miksi vaivauduin vastaamaan. Mutta jatkakaa te, ketkä viitsitte.
Minä en jaksanut. Varatamponipaketti oli jossain hyllyn pohjalla ja tulin aamulla väsyneenä töistä kotiin ja yleensä yksi rusehtava pikkujälki vesspaperissa ei anna vielä aihetta huoleen. Ajattelin siis vähän torkahtaa...
Huohhh tuo ainainen provo -kortti
Ap
Tuore jälki kyllä lähtee jo pelkästään pesukoneen esipesulla ja perään normaali pesu.
Asiaa voi tehostaa laittamalla tahralle pesuainetta. Ei sellaista DNA:ta olekaan.
Oliko paha paikka, kun sappisaippua -uskonto sai kolauksen? Voin kyllä tulla menkkaamaan sun perkaalilakanasi noin niinku testinä ja tulet sitten jyystämään sillä saippuallasi.
Olisin kyllä halunnut kyseiseen keinoon uskoa, mutta ei tehoa mun DNAhan.
Ap